למה אף אחד כבר לא כותב בפורום?..

חיפושיט

New member
למה אף אחד כבר לא כותב בפורום?..

בדרך כלל כל יום היו הולכים בממוצע שלוש עמודים, ועכשיו בקושי עמוד וחצי, לאו נעלמתם כותבי פורום מוכשרים שכמוכם?... כבר כמעט אין מה לקרוא בערבים/לילות
 
למעלה