למה אנשים ממציאים לעצמם צרכים

למה אנשים ממציאים לעצמם צרכים

מיותרים? רדיפה אחרי ריגושים בזמן שיש להם ריגוש בטוח אמיתי?.. אתמול חברה שלי סיפרה לי על הקשר החדש שלה. קשר של 4 חודשים בערך. לא יצא לי לראות אותו כמו שתמיד אנחנו דואגות להפגיש בין הגברברים .. כבר חודשיים שסוף סוף הוא עושה לה את זה והיא מספרת לי שהיא בעננים ואני אני איתה שמחה לה כל כך כיף לי שסוף סוף זה בא לה. ועכשו היא מספרת לי שהיא במקביל בקשר עם הבחור שזרק אותה בעבר ואפילו נפגשה איתו לא מזמן רק שלא רצתה לספר לי כי ידעה שאני אגיד לה שהיא טיפשה. אז היום היא החליטה עם עצמה שמשהו לא בסדר בנוהג שלה ורצתה לשמוע קצת הטפת מוסר
סתם כואב לי. למרות שהם רק ישבו לקפה בקניון ולמרות שהיא רק טוענת שמידי פעם הם משוחחים בטלפון (ולי בכלל מספרת כל התקופה שהיא בהיי של התאהבות ).. לי זה נגע וכאב בשבילו.. בגידה לא? לא צריך סקס בשביל למלא צורך חסר! אז מה בעצם חסר לה? היא מספרת לי שטוב לה איתו ויש להם שיחות טובות והוא חכם וטוב..אוף .. חברה חברה אבל מעצבנת אותי.
 
היא עושה השוואה למערכת הקודמת

וכנראה שבכל זאת משהו חסר שם. איפה ? היא צריכה לחפש לעומק וזה יכול להיות המון דברים מאגו פגוע ועד רגש שנאלצה לשנות...רק היא תוכל לדעת בתנאי שהיא תחפור ךעומק ותהיה כנה עם עצמה
 
המערכת הקודמת היתה "הורסת"

הוא לא רצה אותה כפי שהיא רצתה אותו הוא והיא לא ממש הסתדרו בכל התחומים (חוץ מסקס ) ובכל פעם שהוא הסביר לה שהיא לא מתאימה לו והרסנית עבורו היא נדבקה אליו יותר ויותר. במשך הזמן זה דאך (יותר נכון היא שמה את הרגשות בצד).. לאורך כל הזמן היא שמרה על קשר איתו (ידידותי כביכול) כשהיא התחילה את המערכת הנוכחית (לי היה ברור לפחות) שהיא שכחה ממנו אבל מסתבר שעדין בפנים כפי שהסבירה לי היא מלאה ברגשות כלפי האקס חבר. ואני חושבת על הקשר שלה ועל החבר הנוכחי שלפי מה שהיא מספרת מרגש אותה סקסי בעיניה חלומי עבורה סובלני כל כך ואוהב אפילו מאוד.
 
ריקנות פנימית..ונראה לי שהיא מוחצנת

יש אנשים שבשביל שהם ירגישו טוב עם מה שיש להם..הם זקוקים לסביבה שתקנא בהם..קרי אם תראי לה כמה את מקנאת לה ..ועיזה כיף לה .. ודברים מהסוג הזה..היא תמשיך להיות איתו בקשר.. ברגע שתפסיקי להתלהב ולעודד את הקשר..היא תנתק אותו. יש אנשים כאלה.. אנשים כאלה..הם מאד חכמים..ויכולים לעשות צניפולציות מדהימות על אנשים אחרים. אנשים כאלה יכולים להחזיק אותך שעות בטלפון ולתאר לך כמה נהדר היה להם..ובו.. אלה אנשים שאם הם רוצים צשהו הם משיגים אותו..ולא אכפת להם שאת חושבת שהם אנוכיים..(בתוך תוכם יש להם כבר תרופה לכך..אחרי שישיגו ממך מה שהם רצו..הם ידאגו לפצות אותך). אלה סוג של אנשים שכל הזמן רעבים לריגושים.. כבר כתבתי על אלה שכל הזמן קופצים לתעתוע חדש..למרות שעוד לא הספיקו ליהנות כמו שצריך מהצעצוע הראשון. אלה אנשים מתישים.. להיות חבר שלהם זה קשה.. אבל את החברות הקשה שלהם הם מרפדים במתנות והפתעות שכל אחד רוצה..
 
אני לא יכולה להגיד לה סתם דברים

ובטח שאני מקנא לה???? אני קנאית רק לדברים שלי. אני יכולה רק לציין כלשוני שאני שמחתי לה ועבורה. והיום אוהבת אותה כמו תמיד.וקצת מאוכזבת (ממנה או עבורה
)
 
זו חברות מהסוג שנמשכת המון זמן

זו חברה שאם תצטרכי אותה..היא תעזור לך מאד.. אבל המחיר של החברות איתה..זה סבלנות..סבלנות..ואוזן מברזל
 
אנחנו תמיד שם אחת למען השניה

זה לא הענין הענין שכואב לי שהיא חוזרת על טעויות חי- לא ממש אוהבת שאומרים לה "הייתי צריכה להקשיב" (צריך פשוט להקשיב)
 

דמדומים

New member
אני רואה הפה שלהם זז

נשבע לך שומע גם איזה תנודה באוויר.אבל אלו לא מילים להם משמעות ומחשבה,אפילו לא חשיבה בונה.רואה אותם מקשקשים,"אוהבת לא אוהבת" וכאלו דימוים,מסים בשקט הקפה,והולך לנשום לי קצת אוויר נקי בחוץ...מבטיח לך הם אפילו לא ישימו לב.
 
הבנתי

אתה אומר מי את בכלל שתתעסקי להם באמצע הקפה. לא מתעסקת בחיי. כתבתי שכואב לי לא יותר.. שם באמת שם לא חושבת אפילו לא שוקלת להתערב. אני את שלי אמרתי פעם אחת.
 

דמדומים

New member
נהפוך הוא

שתי הקפה,סתכלי לתקרה,זמזמי לך איזה שיר נפלא... יש לי כמה רעיונות במידה וצריכה.
 

יעלילה1

New member
למה? זו שאלה.

ותשובה יכולה רק היא לתת. בתור חברה, אני חושבת שזה לגיטימי מצדך לדבר איתה על כך. בשביל מה יש חברים? אני לא מסכימה עם דמדומים שזה לא עניינך. היא חברה שלך ואם סיפרה לך אז היא רוצה, כנראה, מישהו לעבד איתו את הדברים. אולי היא זקוקה לסגירת מעגל שלא התרחשה קודם... היא אומרת שהיא מלאה ברגשות כלפי האקס חבר. אולי רוצה לרפא את הצלקת, עם הסכין שחתכה? משהו בקשר שהיה משחזר איזשהו דפוס התפתחותי. הייתי מציעה לה לכתוב, או לספר בכנות, לעצמה או לך או בכתיבה, מה היא בדיוק מרגישה. בלי שיפוט או צנזורה, אלא כדי להבין. מה מניע אותה, מה חסר לה, מה הייתה רוצה לומר לו? חוץ מזה, את כותבת "לא צריך סקס בשביל למלא צורך חסר!" למה את מתכוונת? סקס הוא דבר כל כך משמעותי בקשר...
 
זהו. שאני לא יודעת

אפילו היא לא יודעת מה הבעיה שלה . ודוקא סקס לא היה חסר ולא חסר לה גם עם הנוכחי.
 

יעלילה1

New member
אז היא תצטרך לגלות. ועדיף לא על

בשרה, אם אפשר... לי הכי עוזרת כתיבה, או שיחה כנה באמת עם מי שאין לי שום דבר להתבייש ממנו (או שעוזר/ת לי להתגבר על הבושה). לכתוב, לכתוב, לכתוב כל מה שעולה על הדעת, אפילו אם זה שלו יש שיערות על החזה ולו אין (לא לתפוס אותי במילה, רק דוגמה לדברים הכי קטנוניים). אפילו אם היא נהנית להרגיש מושפלת או אני לא יודעת מה. אפילו אם זה דברים מבזים או לא מבזים, דברים שחשובים לה, לא חשוב מה. כדי להבין באמת. אחר כך, כשזה במודעות, אני חושבת שהדברים ייראו לה אחרת. לא מייד, אבל יהיו לה קצת יותר חלקים מהתמונה, וכמה שיש יותר מידע, לפעמים זה טוב בשביל להחליט על דרך הפעולה.
 

ה ו ב ס

New member
מי אמר שהיא לא בסדר?

זאת מן כזאת אקסיומה כאן? שהיא לא בסדר? כאילו מה היא עשתה כבר? ואם היא כן עשתה מי את שתשפטי אותה? מי קבע מה מותר ומה אסור? מה ראוי ומה פסול?
 
למעלה