למה אני

למה אני

איך זה שאתה נשוי לי כבר 12 שנה ? איך זה שאני חוטפת ממך קללות ואחר צריכה לשמש לך שעשוע במיטה ? דיייי דיייי כבר לא יכולה לסבול ולשתוק בא לי לקום וללכת
 

בדדי

New member
../images/Emo39.gif

לאף אחת לא מגיע שיקללו אותה.... אף אחת לא צריכה להיות לשעשוע... הגיע הזמן באמת להגיד די הגיע הזמן לעשות מעשה... הגיע הזמן להחזיר לעצמך את הכבוד... כי לכל אדם, אישה או גבר מגיע שיתייחסו בכבוד! די לשתיקה... היא לא תעצור את הקללה היא לא תביא לדרך חדשה.. יודעת שזה לא קל אבל את חייבת את זה לעצמך!
 

הטייסת

New member
נו אז-

אולי תקומי ותלכי?? אולי תחיי את החיים שלך? הלוואי שתקומי כבר.. הלואאי שכבר קמת.
 

meandmeandme

New member
ממ...

את הפתרון כבר מצאת.. את רק צריכה ליישם אותו.
Get up stand up stand up for you right get up stand up don't give up the fight חח
 
../images/Emo24.gif

אני לא אגיד לך קומי אני לא אגיד לך עזבי מי אני בכלל שייעץ לך לעזוב לפרק הכל מה אני כבר יודעת?! אני לא מכירה לא אותך ולא את חייך אבל אומר לך דבר אחד לא חשוב באיזה דרך תבחרי תמשיכי או תלכי אל תורידי את כבודך הלחמי על מה ומי שאת אל תתני שירמסו אותך! תמיד את יכולה להתחיל להגיד לא!!! קל מאוד לייעץ קשה מאוד ליישם. אני לא אומרת לך להתחיל בגדול אני רק אומרת - אל תתני שישפילו אותך את אח"כ צריכה להסתכל במראה ולאהוב את מי ומה שאת רואה. אני איתך מחבקת אותך מקווה שתדעי אושר מקווה שתיהיה מספיק חזקה כדי לעמוד על שלך!! שיהיה שבוע טוב
 

ה מוזה

New member
אישה יקרה

שלוש שורות לעיתים זועקות זעקה עצומה יותר מאלפי מילים .. יותר משתיקה "מקשיבה מחבקת מלטפת ומנשקת " וחבולה כואבת מושפלת .. ושותקת .. למה אני ? יקרה , אל תאשימי את עצמך ..אל תעני את עצמך בשתיקה , מתארת לעצמי שבכל בוקר את עוטה את המסיכה המחייכת את מסיכת האישה המקשיבה המחבקת המלטפת המנשקת ... ומתחת לאותה מסיכה יש זעקה ודמעות ..כאב וסבל מתחת למסיכה יש ציפור כלואה ופצועה .. הגיע הזמן לשחרר את הזעקה לשבור את השתיקה ..
אלימות - זה לא ייגמר אם לא תספר ואלימות יקרה שלי ..היא קללה ומילה משפילה כך היא צומחת לאיטה מכלה לה כל חלקה טובה פורחת על מצע השתיקה..
 
למעלה