למה אין DVD של ההופעות של אפרת?
חשבתי על העניין הזה לפני כמה זמן שביקרתי בחנות צליל בקניון וראיתי כמה זמרים שכן מוכרים DVD של ההופעות שלהם.חשבתי לעצמי למה אין לאפרת.בגלל שהיא לא הסכימה לזה?אולי היא חושבת שזה מפחית מהערך של ההופעה שהיא מתועדת ונמכרת בכמויות מסחריות?דרך אגב,גם סרט שאפרת השתתפה בו לפני כמה שנים לא יצא אף פעם לדיסק DVD.חבל,רציתי לראות את הסרט הזה.
חשבתי על העניין הזה לפני כמה זמן שביקרתי בחנות צליל בקניון וראיתי כמה זמרים שכן מוכרים DVD של ההופעות שלהם.חשבתי לעצמי למה אין לאפרת.בגלל שהיא לא הסכימה לזה?אולי היא חושבת שזה מפחית מהערך של ההופעה שהיא מתועדת ונמכרת בכמויות מסחריות?דרך אגב,גם סרט שאפרת השתתפה בו לפני כמה שנים לא יצא אף פעם לדיסק DVD.חבל,רציתי לראות את הסרט הזה.