למה אין DVD של ההופעות של אפרת?

ednaye10

New member
למה אין DVD של ההופעות של אפרת?

חשבתי על העניין הזה לפני כמה זמן שביקרתי בחנות צליל בקניון וראיתי כמה זמרים שכן מוכרים DVD של ההופעות שלהם.חשבתי לעצמי למה אין לאפרת.בגלל שהיא לא הסכימה לזה?אולי היא חושבת שזה מפחית מהערך של ההופעה שהיא מתועדת ונמכרת בכמויות מסחריות?דרך אגב,גם סרט שאפרת השתתפה בו לפני כמה שנים לא יצא אף פעם לדיסק DVD.חבל,רציתי לראות את הסרט הזה.
 

ednaye10

New member
נוזהת אל פוהד

סרט משנת 2005.יש אנשים שהורידו חלקים מהסרט הזה בגלל שרואים אותה שם בלי בגדים.את כל החלקים הגסים מהסרט הם שמו באימיול.אני רוצה לראות את כל הסרט,היא משחקת שם חולת סרטן ובשביל הסרט הזה גילחו לה את כל הראש,עשו לה קרחת.שאלתי אם יש אותו בבלוקבסטר ואמרו לי שהוא לא יצא אף פעם לדי וי די.חבל,דווקא רציתי לקחת אותו.
 

אריה31

Member
מנהל
אהה, בגלל זה היתה תקופה שהיא היתה מגולחת

הייתי שמח מאוד לראות את הסרט במלואו!
 
הופעה בDVD

למען האמת, יש הופעה אחת שצולמה לערוץ 24, הופעה שבה היא מארחת את יוני בלוך וערן צור, יש לי את ההופעה הזאת צרובה על די-וי-די (זה לא משהו שנמכר בחנויות), ואולי אולי אולי אצליח להעביר למחשב, אבל אני לא יכולה להבטיח.
 

ednaye10

New member
יש לי כבר את ההופעה הזאת../images/Emo13.gif

הורדתי את ההופעה הזאת למחשב.זאת הופעה מדהימה!זה די מזמן,משנת 2007.תודה בכל אופן.אני רוצה לראות הופעה חדשה,מעכשיו.
 
למעלה