למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית?

מצב
הנושא נעול.

eviatar55555

New member
למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית?

למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית?
למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית או משהו כזה?
ואם ידאגו שיהיה קו כזה?
אם אני אוכל להציע מסלול לחברות אוטובוסים?
 
אין קו כזה כי משרד התחבורה מקדש את ציר ז'בוטינסקי

למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית?
למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית או משהו כזה?
ואם ידאגו שיהיה קו כזה?
אם אני אוכל להציע מסלול לחברות אוטובוסים?
אין קו כזה כי משרד התחבורה מקדש את ציר ז'בוטינסקי
והחליט (לפחות עד עתה) שדרך ז'בוטינסקי זו הדרך היחידה להגיע בתחבורה ציבורית מפ"ת ללב גוש דן (למעט לבני ברק שעבור אוכלוסיה מסויימת בהדר גנים סידרו קו מיוחד דרך כביש 471, אבל חס וחלילה שהקו הזה יעצור בתחנות חילוניות מדי כמו צומת סירקין).
לראש העין הגדולה בעלת כ- 40 אלף תושבים יש קו לת"א דרך כביש 471 וציר אלוף שדה.
לפ"ת הקטנה בעלת כ- 230 אלף תושבים, לדעת משרד התחבורה, לא מגיע קו כזה.
כמו גם לא דרך דרך אם המושבות.
יש את ז'בוטינסקי, כעת גם ללא מת"צ ועם עבודות, ואין בלתו.
מי שרוצה אחרת - שיסע ברכב פרטי...

אין לך מה להציע לחברות האוטובוסים כי רק משרד התחבורה קובע. ולמשרד התחבורה זה הוצע כבר אינספור פעמים. נכנס מאוזן אחת ויוצא מהשניה.
כנראה שרק כאשר יהיה כל בוקר טור ארוך שתקוע שעתיים ביציאה מפ"ת דרך ז'בוטינסקי, משרד התחבורה יתעשת ויבין שיש עוד דרכים מפ"ת ללב גוש דן.
 

svety

New member
כי ז'בוטינסקי קדוש ואין עוד מלבדו!

למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית?
למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית או משהו כזה?
ואם ידאגו שיהיה קו כזה?
אם אני אוכל להציע מסלול לחברות אוטובוסים?
כי ז'בוטינסקי קדוש ואין עוד מלבדו!
אני רק חושבת על לצאת ולחזור כל יום מאחדות למגדל שלום באוטובוס ובא לי לבכות, עכשיו כשסוגרים את המת"צ ועם העבודות בצומת שנקר...
&nbsp
&nbsp
 
תנסי ליסוע עם 350 עד בר אילן ומשם עם 168 עד מגדל שלום

כי ז'בוטינסקי קדוש ואין עוד מלבדו!
אני רק חושבת על לצאת ולחזור כל יום מאחדות למגדל שלום באוטובוס ובא לי לבכות, עכשיו כשסוגרים את המת"צ ועם העבודות בצומת שנקר...
&nbsp
&nbsp
תנסי ליסוע עם 350 עד בר אילן ומשם עם 168 עד מגדל שלום
 

Subi777

New member
כמדומני שלמעט קו 101 בחיפה

למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית?
למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית או משהו כזה?
ואם ידאגו שיהיה קו כזה?
אם אני אוכל להציע מסלול לחברות אוטובוסים?
כמדומני שלמעט קו 101 בחיפה
אין שום קו מהיר אמיתי בתוך מטרופולינים.
&nbsp
יש הנחה שקווי אוטובוס בצירים עירוניים צריכים הרבה תחנות, העברת אוטובוס בכביש מהיר "אינה כדאית".
 

olli3

New member
מנהל
173 אגד (גוש דן), 140 דן, גם 141 דן וזה סתם דוגמאות, יש עוד.

כמדומני שלמעט קו 101 בחיפה
אין שום קו מהיר אמיתי בתוך מטרופולינים.
&nbsp
יש הנחה שקווי אוטובוס בצירים עירוניים צריכים הרבה תחנות, העברת אוטובוס בכביש מהיר "אינה כדאית".
173 אגד (גוש דן), 140 דן, גם 141 דן וזה סתם דוגמאות, יש עוד.
 
יש קווים מהירים שנוסעים בכביש 50 בירושלים

כמדומני שלמעט קו 101 בחיפה
אין שום קו מהיר אמיתי בתוך מטרופולינים.
&nbsp
יש הנחה שקווי אוטובוס בצירים עירוניים צריכים הרבה תחנות, העברת אוטובוס בכביש מהיר "אינה כדאית".
יש קווים מהירים שנוסעים בכביש 50 בירושלים
יש קווים מהירים שנוסעים בכביש 471 מאלעד לבני ברק.
רק לפני כחודש נפתח קו 472 מראש העין לתל אביב דרך כביש 471.
קו 282 שנוסע דרך כביש 5 אמור להיות קו מהיר בין ראש העין לצפון ומרכז תל אביב (והוא אכן יהיה מהיר כאשר יהיה נת"צ בכביש 5).
יש את קווים 222 ו 277 המהירים בין רחובות לתל אביב שנוסעים דרך כביש 1 וכביש 20 בהתאמה.
קווים 149 ו 249 בין כפר סבא והוד השרון בהתאמה לתל אביב הם קווים מהירים.
קו 347 בין רעננה לתל אביב הוא קו מהיר.
 

olli3

New member
מנהל
נראה לי שהוא מדבר יותר על קווים שנוסעים בין רצף עירוני.

יש קווים מהירים שנוסעים בכביש 50 בירושלים
יש קווים מהירים שנוסעים בכביש 471 מאלעד לבני ברק.
רק לפני כחודש נפתח קו 472 מראש העין לתל אביב דרך כביש 471.
קו 282 שנוסע דרך כביש 5 אמור להיות קו מהיר בין ראש העין לצפון ומרכז תל אביב (והוא אכן יהיה מהיר כאשר יהיה נת"צ בכביש 5).
יש את קווים 222 ו 277 המהירים בין רחובות לתל אביב שנוסעים דרך כביש 1 וכביש 20 בהתאמה.
קווים 149 ו 249 בין כפר סבא והוד השרון בהתאמה לתל אביב הם קווים מהירים.
קו 347 בין רעננה לתל אביב הוא קו מהיר.
נראה לי שהוא מדבר יותר על קווים שנוסעים בין רצף עירוני.
ומטרופולין גוש דן לא הכי כולל בתוכו גם את ערי השרון, הרצליה עוד איכשהו אבל מעבר לכך לא ממש. אחרת אפשר להכניס גם את יבנה ורחובות לקווים מהירים בתוך מטרופולינים.
&nbsp
כי מטרופולין חיפה כולל את חיפה והקריות וזהו. מטרופולין ירושלים כולל את ירושלים, מעלה אדומים, מבשרת וכו'. ומטרופולין גוש דן זה בתכל'ס איזור 1 של הרפורמה.
 

Subi777

New member
אף אחד מהם לא קו עירוני בהגדרה.

יש קווים מהירים שנוסעים בכביש 50 בירושלים
יש קווים מהירים שנוסעים בכביש 471 מאלעד לבני ברק.
רק לפני כחודש נפתח קו 472 מראש העין לתל אביב דרך כביש 471.
קו 282 שנוסע דרך כביש 5 אמור להיות קו מהיר בין ראש העין לצפון ומרכז תל אביב (והוא אכן יהיה מהיר כאשר יהיה נת"צ בכביש 5).
יש את קווים 222 ו 277 המהירים בין רחובות לתל אביב שנוסעים דרך כביש 1 וכביש 20 בהתאמה.
קווים 149 ו 249 בין כפר סבא והוד השרון בהתאמה לתל אביב הם קווים מהירים.
קו 347 בין רעננה לתל אביב הוא קו מהיר.
אף אחד מהם לא קו עירוני בהגדרה.
 

olli3

New member
מנהל
אז מהו קו עירוני בהגדרה?

אף אחד מהם לא קו עירוני בהגדרה.
אז מהו קו עירוני בהגדרה?
קו שנוסע רק בתחום גבולות ת"א יפו? קו שנוסע רק בתוך בת ים? קו שנוסע רק בתוך פתח תקווה?
&nbsp
גוש דן הוא רצף עירוני. הקווי שנוסעים בין בת ים לת"א מוגדרים קווים עירוניים ולא פרבריים או בין עירוניים. כי אם תסכל על כל עיר בנפרד ותסתכל רק על קווים שנוסעים בתוך העיר (עבור הגדרה שזה קו עירוני), אז אין שום טעם בקווים מהירים בתוך הערים השונות בגוש דן.
 

oshlick

New member
יש את קו 472

למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית?
למה אין קו מפתח תקווה לתל אביב שעובר דרך כביש מהיר -מכבית או משהו כזה?
ואם ידאגו שיהיה קו כזה?
אם אני אוכל להציע מסלול לחברות אוטובוסים?
יש את קו 472
אם מע''צ היו מציבים תחנות במחלף גת רימון הוא היה יכול לשרת לפחות חלק מתושבי דרום פ''ת כבר עכשיו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה