למה אין חופשי חודשי על רב קו אנונימי?

  • פותח הנושא cwen
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

cwen

New member
למה אין חופשי חודשי על רב קו אנונימי?

למה אין חופשי חודשי על רב קו אנונימי?
אני יודעת למה אין - כי אפשר להעביר מאדם לאדם, וחופשי חודשי אמור להיות אישי.

אבל למה בעצם זו בעיה?
כשהייתי בשוויץ וקניתי כרטיס חופשי לעשרה ימים אמר לי הפקיד בתחנה המרכזית שאני יכולה לבחור בכרטיס עם תמונה או בכרטיס יותר יקר בלי תמונה. מאחר שהיינו שניים שנוסעים ביחד לקחנו כרטיסים אישיים. הכרטיס ללא התמונה היקר יותר, מיועד במפורש לאנשים שחולקים אותו ומעבירים אותו מאחד לשני. זאת אומרת, הכרטיס משמש אדם אחד בלבד ולא שניים בו זמנית, אבל זוג למשל שיודע שהם כמעט לא נוסעים ביחד בתחבורה ציבורית יכול לקנות אותו ולהעביר אותו מאחד לשני לפי הצורך.

למה זה טוב? כי נניח יש למשפחה מכונית וכרטיס חופשי בשביל בן הזוג השני שנוסע באוטובוס קבוע לעבודה. בערב, בן הזוג השני צריך לנסוע לאיזה מקום. אם כבר יש כרטיס חופשי בבית, אז הוא ישתמש בו ויסע באוטובוס במקום לבזבז דלק. המדינה הרוויחה פחות מכונית על הכביש, פחות זיהום אוויר, ופחות מקומות חניה תפוסים (לפעמים).
או נניח בן הזוג בעל הכרטיס החופשי חולה. אז הוא יכול לתת אותו לשני כדי שיסע לעבודה עם הכרטיס ולא יבזבז כסף על דלק. אנחנו רוצים לעודד אנשים לנסוע באוטובוס, וכרטיסים חופשיים גמישים זו שיטה טובה.

חופשי חודשי עולה לי היום 235 ש"ח. למה שלא תהיה לי אפשרות לשלם נניח 260 ש"ח ולקבל כרטיס שניתן להעברה מאדם לאדם? לא הייתי עושה את זה אצל הנהג, כי מספיק להם הבלאגן שיש להם, אבל נותנת את האפשרות בעמדות השירות של הרב קו. (אני גם בעד לתת אפשרות לקנות כרטיסים של כמה חודשים בעמדות האלה).

מה דעתכם?
 
התשובה בשאלה "שוויץ"

למה אין חופשי חודשי על רב קו אנונימי?
אני יודעת למה אין - כי אפשר להעביר מאדם לאדם, וחופשי חודשי אמור להיות אישי.

אבל למה בעצם זו בעיה?
כשהייתי בשוויץ וקניתי כרטיס חופשי לעשרה ימים אמר לי הפקיד בתחנה המרכזית שאני יכולה לבחור בכרטיס עם תמונה או בכרטיס יותר יקר בלי תמונה. מאחר שהיינו שניים שנוסעים ביחד לקחנו כרטיסים אישיים. הכרטיס ללא התמונה היקר יותר, מיועד במפורש לאנשים שחולקים אותו ומעבירים אותו מאחד לשני. זאת אומרת, הכרטיס משמש אדם אחד בלבד ולא שניים בו זמנית, אבל זוג למשל שיודע שהם כמעט לא נוסעים ביחד בתחבורה ציבורית יכול לקנות אותו ולהעביר אותו מאחד לשני לפי הצורך.

למה זה טוב? כי נניח יש למשפחה מכונית וכרטיס חופשי בשביל בן הזוג השני שנוסע באוטובוס קבוע לעבודה. בערב, בן הזוג השני צריך לנסוע לאיזה מקום. אם כבר יש כרטיס חופשי בבית, אז הוא ישתמש בו ויסע באוטובוס במקום לבזבז דלק. המדינה הרוויחה פחות מכונית על הכביש, פחות זיהום אוויר, ופחות מקומות חניה תפוסים (לפעמים).
או נניח בן הזוג בעל הכרטיס החופשי חולה. אז הוא יכול לתת אותו לשני כדי שיסע לעבודה עם הכרטיס ולא יבזבז כסף על דלק. אנחנו רוצים לעודד אנשים לנסוע באוטובוס, וכרטיסים חופשיים גמישים זו שיטה טובה.

חופשי חודשי עולה לי היום 235 ש"ח. למה שלא תהיה לי אפשרות לשלם נניח 260 ש"ח ולקבל כרטיס שניתן להעברה מאדם לאדם? לא הייתי עושה את זה אצל הנהג, כי מספיק להם הבלאגן שיש להם, אבל נותנת את האפשרות בעמדות השירות של הרב קו. (אני גם בעד לתת אפשרות לקנות כרטיסים של כמה חודשים בעמדות האלה).

מה דעתכם?
התשובה בשאלה "שוויץ"
 
לדעתי כן, כדאי גם שם חופשי חודשי

למה אין חופשי חודשי על רב קו אנונימי?
אני יודעת למה אין - כי אפשר להעביר מאדם לאדם, וחופשי חודשי אמור להיות אישי.

אבל למה בעצם זו בעיה?
כשהייתי בשוויץ וקניתי כרטיס חופשי לעשרה ימים אמר לי הפקיד בתחנה המרכזית שאני יכולה לבחור בכרטיס עם תמונה או בכרטיס יותר יקר בלי תמונה. מאחר שהיינו שניים שנוסעים ביחד לקחנו כרטיסים אישיים. הכרטיס ללא התמונה היקר יותר, מיועד במפורש לאנשים שחולקים אותו ומעבירים אותו מאחד לשני. זאת אומרת, הכרטיס משמש אדם אחד בלבד ולא שניים בו זמנית, אבל זוג למשל שיודע שהם כמעט לא נוסעים ביחד בתחבורה ציבורית יכול לקנות אותו ולהעביר אותו מאחד לשני לפי הצורך.

למה זה טוב? כי נניח יש למשפחה מכונית וכרטיס חופשי בשביל בן הזוג השני שנוסע באוטובוס קבוע לעבודה. בערב, בן הזוג השני צריך לנסוע לאיזה מקום. אם כבר יש כרטיס חופשי בבית, אז הוא ישתמש בו ויסע באוטובוס במקום לבזבז דלק. המדינה הרוויחה פחות מכונית על הכביש, פחות זיהום אוויר, ופחות מקומות חניה תפוסים (לפעמים).
או נניח בן הזוג בעל הכרטיס החופשי חולה. אז הוא יכול לתת אותו לשני כדי שיסע לעבודה עם הכרטיס ולא יבזבז כסף על דלק. אנחנו רוצים לעודד אנשים לנסוע באוטובוס, וכרטיסים חופשיים גמישים זו שיטה טובה.

חופשי חודשי עולה לי היום 235 ש"ח. למה שלא תהיה לי אפשרות לשלם נניח 260 ש"ח ולקבל כרטיס שניתן להעברה מאדם לאדם? לא הייתי עושה את זה אצל הנהג, כי מספיק להם הבלאגן שיש להם, אבל נותנת את האפשרות בעמדות השירות של הרב קו. (אני גם בעד לתת אפשרות לקנות כרטיסים של כמה חודשים בעמדות האלה).

מה דעתכם?
לדעתי כן, כדאי גם שם חופשי חודשי
או למען האמת חופשי גמיש/מתגלגל כמו שיתחילו ברכבת בקרוב.

אבל בהפרש מחיר גדול יותר.
את רשמת 10 אחוד , לדעתי ההפרש צריך להיות 25-35 אחוז
 

cwen

New member
סתם זרקתי מספר.

לדעתי כן, כדאי גם שם חופשי חודשי
או למען האמת חופשי גמיש/מתגלגל כמו שיתחילו ברכבת בקרוב.

אבל בהפרש מחיר גדול יותר.
את רשמת 10 אחוד , לדעתי ההפרש צריך להיות 25-35 אחוז
סתם זרקתי מספר.
בכל מקרה, אל תשכח שעדיין הכרטיס משמש לנסיעה בודדת בכל פעם. אבל אם ניתן להעביר אותו הוא מאפשר גמישות ויכול אולי לחסוך קנית רכב למשפחה, ויגרום לאנשים להתרגל להסתמך על האוטובוס.
אם רוצים לעודד שימוש תחבורה ציבורית, צריך שאנשים ירגישו שהם יכולים להרוויח בגדול מקנית כרטיסי מנוי.
 

אוהד11

New member
יעל, אם אפשר לסבך למה להקל ? הרי, כפי שאת

למה אין חופשי חודשי על רב קו אנונימי?
אני יודעת למה אין - כי אפשר להעביר מאדם לאדם, וחופשי חודשי אמור להיות אישי.

אבל למה בעצם זו בעיה?
כשהייתי בשוויץ וקניתי כרטיס חופשי לעשרה ימים אמר לי הפקיד בתחנה המרכזית שאני יכולה לבחור בכרטיס עם תמונה או בכרטיס יותר יקר בלי תמונה. מאחר שהיינו שניים שנוסעים ביחד לקחנו כרטיסים אישיים. הכרטיס ללא התמונה היקר יותר, מיועד במפורש לאנשים שחולקים אותו ומעבירים אותו מאחד לשני. זאת אומרת, הכרטיס משמש אדם אחד בלבד ולא שניים בו זמנית, אבל זוג למשל שיודע שהם כמעט לא נוסעים ביחד בתחבורה ציבורית יכול לקנות אותו ולהעביר אותו מאחד לשני לפי הצורך.

למה זה טוב? כי נניח יש למשפחה מכונית וכרטיס חופשי בשביל בן הזוג השני שנוסע באוטובוס קבוע לעבודה. בערב, בן הזוג השני צריך לנסוע לאיזה מקום. אם כבר יש כרטיס חופשי בבית, אז הוא ישתמש בו ויסע באוטובוס במקום לבזבז דלק. המדינה הרוויחה פחות מכונית על הכביש, פחות זיהום אוויר, ופחות מקומות חניה תפוסים (לפעמים).
או נניח בן הזוג בעל הכרטיס החופשי חולה. אז הוא יכול לתת אותו לשני כדי שיסע לעבודה עם הכרטיס ולא יבזבז כסף על דלק. אנחנו רוצים לעודד אנשים לנסוע באוטובוס, וכרטיסים חופשיים גמישים זו שיטה טובה.

חופשי חודשי עולה לי היום 235 ש"ח. למה שלא תהיה לי אפשרות לשלם נניח 260 ש"ח ולקבל כרטיס שניתן להעברה מאדם לאדם? לא הייתי עושה את זה אצל הנהג, כי מספיק להם הבלאגן שיש להם, אבל נותנת את האפשרות בעמדות השירות של הרב קו. (אני גם בעד לתת אפשרות לקנות כרטיסים של כמה חודשים בעמדות האלה).

מה דעתכם?
יעל, אם אפשר לסבך למה להקל ? הרי, כפי שאת
רואה, אנו מוצפים בשאלות בנושא "רב קו", והוא מעורר בעיות אין ספור. אז, כאמור, למה להקל כשאפשר לסבך את הענינים ?!
 

cwen

New member
אני שואלת אם זה נראה לכם רעיון טוב?

יעל, אם אפשר לסבך למה להקל ? הרי, כפי שאת
רואה, אנו מוצפים בשאלות בנושא "רב קו", והוא מעורר בעיות אין ספור. אז, כאמור, למה להקל כשאפשר לסבך את הענינים ?!
אני שואלת אם זה נראה לכם רעיון טוב?
כי אם כן, אולי אכתוב למשרד התחבורה ואציע את זה.
 

אוהד11

New member
ברור שאין סיבה להכביד. מה משנה מי משתמש

אני שואלת אם זה נראה לכם רעיון טוב?
כי אם כן, אולי אכתוב למשרד התחבורה ואציע את זה.
ברור שאין סיבה להכביד. מה משנה מי משתמש
בכרטיס. באותה הזדמנות שיאפשרו גם נסיעת המשך למי שאינו משתמש ב רב קו
 
נסיעת המשך בלי רב־קו לא.

ברור שאין סיבה להכביד. מה משנה מי משתמש
בכרטיס. באותה הזדמנות שיאפשרו גם נסיעת המשך למי שאינו משתמש ב רב קו
נסיעת המשך בלי רב־קו לא.
אבל שיאפשרו טעינה של כרטיס בודד לרב־קו
 

אוהד11

New member
אם יש נוסע מזדמן מדוע לקנוס אותו ולא לאפשר לו

נסיעת המשך בלי רב־קו לא.
אבל שיאפשרו טעינה של כרטיס בודד לרב־קו
אם יש נוסע מזדמן מדוע לקנוס אותו ולא לאפשר לו
לנסוע נסיעת המשך במסגרת 90 דקות ? בחיפה ובירושלים הסידור הזה קיים, ואין כל סיבה שבגוש דן לא יתקיים
 
כי המטרה היא הוצאת התשלום מהנהג

אם יש נוסע מזדמן מדוע לקנוס אותו ולא לאפשר לו
לנסוע נסיעת המשך במסגרת 90 דקות ? בחיפה ובירושלים הסידור הזה קיים, ואין כל סיבה שבגוש דן לא יתקיים
כי המטרה היא הוצאת התשלום מהנהג
וברגע שיש ריבוי חברות, אז התשלום לחברות הוא בהתאם לנסיעות שבוצעו בהן.
איך מתקן אוטומטי יוכל לקרוא במהירות כרטיס נייר? נכון יש אפשרות להכניס כרטיסים מגנטיים, אבל זה עוד עלויות.

מכירה של כרטיס בודד על הרב־קו, כמובן לטעינה ברב־קו מחוץ לאוטובוס. תפטור את הבעיה הזאת, מצד אחד מכיוון שזה על הרב־קו ניתן יהיה לבצע נסיעת המשך.
ומצד שני כל חברה תקבל את המגיע לה.

לדעתי גם בירושלים וחיפה צריך לשנות, על מנת שגם שם יוכלו בעתיד להוציא את הכרטוס מהנהג.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה