למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?

מצב
הנושא נעול.

Subi777

New member
למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?

 

846

Active member
צפוף. אוטובוסים כאלו משמשים

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
צפוף. אוטובוסים כאלו משמשים
לרוב להסעת תלמידים בלבד
 

Subi777

New member
נסעתי בכאלה בדרום אפריקה...

צפוף. אוטובוסים כאלו משמשים
לרוב להסעת תלמידים בלבד
נסעתי בכאלה בדרום אפריקה...
הם משמשים אפילו להסעת נוסעים בין מדינות..
הם לא כל כך צפופים.. רק המעבר קטן יותר...
 

gen1

New member
האם התשובה לענין לא ברורה .

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
האם התשובה לענין לא ברורה .
שלום! האם התשובה לענין לא ברורה , השאלה נראית מיותרת .
אם למסלול יש רוחב תקני נתון הרי שחמישה ישבנים +מעבר יגרמו לצפיפות יתר לעומת 4 ישבנים +מעבר .
הרכבים הבין עירוניים והתיירותיים נדרשים להגיע לאתרים שהדרך אליהם צרה במיוחד הרעיון להוריד את הנוסעים ליד האוטוסטרדה ולתת להם ללכת ברגל לאתר שאוטובוס ברוחב רגיל יכול להגיע אליו ,נראה לא רציני .
יש בודאי עוד סיבות ,אבל הרעיון לא כל כך רציני
 

Subi777

New member
על איזה אתרים תיירותיים אתה מדבר?

האם התשובה לענין לא ברורה .
שלום! האם התשובה לענין לא ברורה , השאלה נראית מיותרת .
אם למסלול יש רוחב תקני נתון הרי שחמישה ישבנים +מעבר יגרמו לצפיפות יתר לעומת 4 ישבנים +מעבר .
הרכבים הבין עירוניים והתיירותיים נדרשים להגיע לאתרים שהדרך אליהם צרה במיוחד הרעיון להוריד את הנוסעים ליד האוטוסטרדה ולתת להם ללכת ברגל לאתר שאוטובוס ברוחב רגיל יכול להגיע אליו ,נראה לא רציני .
יש בודאי עוד סיבות ,אבל הרעיון לא כל כך רציני
על איזה אתרים תיירותיים אתה מדבר?
אני לא מכיר שום מקום בארץ שבו אוטובוס בינעירוני נדרש לתמרונים מרחקי לכת כמו אלה שאתה מציין.
 

gen1

New member
לא מעט

על איזה אתרים תיירותיים אתה מדבר?
אני לא מכיר שום מקום בארץ שבו אוטובוס בינעירוני נדרש לתמרונים מרחקי לכת כמו אלה שאתה מציין.
לא מעט
שלום! לא מעט מקרים יש שהאוטובוס ברוחב רגיל לא מאפשר מעבר לרכב אחר לצידו בקטעים מסוימים של הדרך ,אז אתה מדבר על רכב רחב יותר ?
 

Subi777

New member
ומצד שני

לא מעט
שלום! לא מעט מקרים יש שהאוטובוס ברוחב רגיל לא מאפשר מעבר לרכב אחר לצידו בקטעים מסוימים של הדרך ,אז אתה מדבר על רכב רחב יותר ?
ומצד שני
רוב הנסיעות הן לא כאלה...
וחברת אוטבוסים יכולה לחסוך הרבה כסף בשינוע נוסעים עם אוטובסים כאלה.
&nbsp
למשל אם מדברים על תחבורה ציבורית אז יש מספר קווים שהם 'ישירים' עם מינימום של מינימום עצירות...
עבור קווים כאלה אוטובוסים מהסוג הזה יתאימו מאוד.
 

asmopil

New member
זה נראה לא נוח בעליל!!

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
זה נראה לא נוח בעליל!!
 

asmopil

New member
זה לא נוח

למה שיהיה לא נוח?
זה לא נוח
שלום,
זה לא אוטובוס לישראלים...
רי כולם יושבים במעבר כי די לפעמים מציק ומסורבל לצאת כאשר אתה יושב ליד החלון, קל וחומר כאשר אתה צריך לדלג על שני אנשים, ועוד יש מעבר צר במיוחד. זה בטוח לא פתרון לאוטובוס בינעירוני שאינו ישיר שעוצר בתחנות ויש בעיה לקום מהמשוב שלך ליש החלון, ואני גם לא בטוח שגם באוטובוס בינעירוני בלי תחנות אני מוכן לשבת באמצע כמעט בלי יכולת לזוז.
אסף,
 

alantan

New member
בלי קשר לצפיפות, מאוד לא בטיחותי במקרה שריפה

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
בלי קשר לצפיפות, מאוד לא בטיחותי במקרה שריפה
 

alantan

New member
יתכן שאפשר. יש יציאות חירום מהחלונות, גם בקומה העליונה

האם איאפשר לטעון את זה גם לגבי קומותיים?
אז בעצם כל האוטובוסים בלונדון אינם בטיחותיים?
יתכן שאפשר. יש יציאות חירום מהחלונות, גם בקומה העליונה
במקרה של שריפה שבה אין גישה למדרגות על הנוסעים לקפוץ מטה. מדובר בגובה של שלושת-רבעי קומת מגורים, אבל אין ספק שזה לא מצב אידיאלי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
סיוט של אוטובוס.

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
סיוט של אוטובוס.
נסעתי בכזה במוסקבה משדה התעופה פעם, לפני שהיה AeroExpress. שעה של סיוט לא נורמלי.
 

Ccyclist

Well-known member
ברכבות כאן יש תצורה כזו, וזה נסבל אך צפוף.

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
ברכבות כאן יש תצורה כזו, וזה נסבל אך צפוף.
בקו שאני גר לידו יש רכבות עם 3 2 וגם רכבות עם 2 2. כשאתם נוסעים ב 2 2 קשה לדמיין איך באותו רוחב ניתן למקם מושב נוסף בשורה אבל עובדה שמערכים של ה 3 2 זה קיים גם קיים.
&nbsp
להערכתי הם נפתרים מהמשענות, והמושבים קצת יותר צרים (כנ"ל המעבר), ולמען האמת הכתפיים שלי נמצאות משני עברי גב המושב כך שמרווח זה לא, אבל הכל מתוכנן לנוסע "ממוצע" ולא למי שמסוגל לעשות מעבר ל 100 ק"ג חזה.
&nbsp
זה מתאים לקווי יוממים בינוניים, שבהם עדיף לשבת באי-נוחות לשעה במקום לעמוד. בנסיעות ארוכות יותר זה נהיה בלתי נסבל.
 

Ynhockey

New member
אכן צפוף

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
אכן צפוף
נסעתי באוטובוסים כאלה בסין והונג קונג, זה נורא צפוף ומאוד לא נוח. הכיסאות שיש היום באוטובוסים רגילים בישראל (עם 2 ו־2) הם כבר צפופים מדי בשביל נסיעות ארוכות (כמו לאילת), תשווה למשל לכיסאות ברכבות הבינלאומיות באירופה או Acela Express בארה"ב. אני חושב שצריך לשאוף להקטין את הצפיפות (שירות טוב) ולא להגדיל אותה.
 

cwen

New member
זה נראה נורא ואיום

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
זה נראה נורא ואיום
מתאים אולי לממדים של ילדים.
 
זה טוב לילדים עד גיל 12 לא יותר

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
זה טוב לילדים עד גיל 12 לא יותר
 

trilliane

Well-known member
מנהל
כי אנחנו אולי באסיה אבל יש לנו אגן ים תיכוני...

למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
כי אנחנו אולי באסיה אבל יש לנו אגן ים תיכוני...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה