צפוף. אוטובוסים כאלו משמשיםלמה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
נסעתי בכאלה בדרום אפריקה...צפוף. אוטובוסים כאלו משמשים
לרוב להסעת תלמידים בלבד
האם התשובה לענין לא ברורה .למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
על איזה אתרים תיירותיים אתה מדבר?האם התשובה לענין לא ברורה .
שלום! האם התשובה לענין לא ברורה , השאלה נראית מיותרת .
אם למסלול יש רוחב תקני נתון הרי שחמישה ישבנים +מעבר יגרמו לצפיפות יתר לעומת 4 ישבנים +מעבר .
הרכבים הבין עירוניים והתיירותיים נדרשים להגיע לאתרים שהדרך אליהם צרה במיוחד הרעיון להוריד את הנוסעים ליד האוטוסטרדה ולתת להם ללכת ברגל לאתר שאוטובוס ברוחב רגיל יכול להגיע אליו ,נראה לא רציני .
יש בודאי עוד סיבות ,אבל הרעיון לא כל כך רציני
לא מעטעל איזה אתרים תיירותיים אתה מדבר?
אני לא מכיר שום מקום בארץ שבו אוטובוס בינעירוני נדרש לתמרונים מרחקי לכת כמו אלה שאתה מציין.
ומצד שנילא מעט
שלום! לא מעט מקרים יש שהאוטובוס ברוחב רגיל לא מאפשר מעבר לרכב אחר לצידו בקטעים מסוימים של הדרך ,אז אתה מדבר על רכב רחב יותר ?
זה נראה לא נוח בעליל!!למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
זה לא נוחלמה שיהיה לא נוח?
בלי קשר לצפיפות, מאוד לא בטיחותי במקרה שריפהלמה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
האם איאפשר לטעון את זה גם לגבי קומותיים?בלי קשר לצפיפות, מאוד לא בטיחותי במקרה שריפה
יתכן שאפשר. יש יציאות חירום מהחלונות, גם בקומה העליונההאם איאפשר לטעון את זה גם לגבי קומותיים?
אז בעצם כל האוטובוסים בלונדון אינם בטיחותיים?
סיוט של אוטובוס.למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
ברכבות כאן יש תצורה כזו, וזה נסבל אך צפוף.למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
אכן צפוףלמה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
זה נראה נורא ואיוםלמה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
זה טוב לילדים עד גיל 12 לא יותרלמה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
כי אנחנו אולי באסיה אבל יש לנו אגן ים תיכוני...למה אין בארץ אוטובוסים בינעירוניים בתצורת מושבים 3-2?
אני כבר לא מדבר על תחבורה ציבורית אלא על אוטובוסים שנותנים שירות לנסיעות פרטיות.
זה משהו שמשרד התחבורה מונע בגלל הכבישים בארץ או שיש סיבה אחרת?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.