דובדבן אננס וקצפת
New member
למה אותיות במקום שמות המיפלגות??
סליחה על השאלה שהיא קצת אופ-טופיק אך מכיוון שלא קיבלתי תשובות רציניות בפורומים אחרים ומכיוון שאתם כנראה מבינים בנושא זה קצת יותר מאחרים החלטתי להפנות אליכם את השאלה - לא הבנתי עד היום למה על הפתקים בקלפי רשומות כל מיני אותיות מוזרות במקום שם המיפלגות??? מה השטות הזאת בדיוק? למה רושמים אותיות שלא קשורות וסתם מבלבלות?? למה סתם לבלבל ולעשות חיים קשים כשיכלו לעשות את זה כל כך פשוט?? מה אם לדוגמה כמו רבים אחרים אני מתלבט ממש עד הקלפי באיזו מיפלגה ליבחור ורק מאחורי הפרגוד אני מתכוון להחליט סופית? ( זכותי לא?! ) אז אני צריך להתחיל עם כל הלחץ מאחורי הפרגוד ליזכור אוסף של אותיות מטופשות ולדעת איזו אות מתאימה לאיזו מיפלגה? הרי יש סיכוי לא קטן שאני אתבלבל ואשים פתק לא נכון! למה לא עושים את הדבר הכי הגיוני וזה לירשום על הפתקים את שמות המיפלגות?? מה ההגיון מאחורי השיטה המטופשת הזאת??? אשמח מאד לקבל תשובה בנושא, תודה מראש א.
סליחה על השאלה שהיא קצת אופ-טופיק אך מכיוון שלא קיבלתי תשובות רציניות בפורומים אחרים ומכיוון שאתם כנראה מבינים בנושא זה קצת יותר מאחרים החלטתי להפנות אליכם את השאלה - לא הבנתי עד היום למה על הפתקים בקלפי רשומות כל מיני אותיות מוזרות במקום שם המיפלגות??? מה השטות הזאת בדיוק? למה רושמים אותיות שלא קשורות וסתם מבלבלות?? למה סתם לבלבל ולעשות חיים קשים כשיכלו לעשות את זה כל כך פשוט?? מה אם לדוגמה כמו רבים אחרים אני מתלבט ממש עד הקלפי באיזו מיפלגה ליבחור ורק מאחורי הפרגוד אני מתכוון להחליט סופית? ( זכותי לא?! ) אז אני צריך להתחיל עם כל הלחץ מאחורי הפרגוד ליזכור אוסף של אותיות מטופשות ולדעת איזו אות מתאימה לאיזו מיפלגה? הרי יש סיכוי לא קטן שאני אתבלבל ואשים פתק לא נכון! למה לא עושים את הדבר הכי הגיוני וזה לירשום על הפתקים את שמות המיפלגות?? מה ההגיון מאחורי השיטה המטופשת הזאת??? אשמח מאד לקבל תשובה בנושא, תודה מראש א.