למה אותיות במקום שמות המיפלגות??

למה אותיות במקום שמות המיפלגות??

סליחה על השאלה שהיא קצת אופ-טופיק אך מכיוון שלא קיבלתי תשובות רציניות בפורומים אחרים ומכיוון שאתם כנראה מבינים בנושא זה קצת יותר מאחרים החלטתי להפנות אליכם את השאלה - לא הבנתי עד היום למה על הפתקים בקלפי רשומות כל מיני אותיות מוזרות במקום שם המיפלגות??? מה השטות הזאת בדיוק? למה רושמים אותיות שלא קשורות וסתם מבלבלות?? למה סתם לבלבל ולעשות חיים קשים כשיכלו לעשות את זה כל כך פשוט?? מה אם לדוגמה כמו רבים אחרים אני מתלבט ממש עד הקלפי באיזו מיפלגה ליבחור ורק מאחורי הפרגוד אני מתכוון להחליט סופית? ( זכותי לא?! ) אז אני צריך להתחיל עם כל הלחץ מאחורי הפרגוד ליזכור אוסף של אותיות מטופשות ולדעת איזו אות מתאימה לאיזו מיפלגה? הרי יש סיכוי לא קטן שאני אתבלבל ואשים פתק לא נכון! למה לא עושים את הדבר הכי הגיוני וזה לירשום על הפתקים את שמות המיפלגות?? מה ההגיון מאחורי השיטה המטופשת הזאת??? אשמח מאד לקבל תשובה בנושא, תודה מראש א.
 
ואוו איזה חכמולוג אתה!! ../images/Emo12.gif

נעמן היקר, לא שאלתי מה מספר האותיות המאקסימלי המותר בפתק, שאלתי למה המציאו בכלל את השיטה הזאת?? הרי יכלו בלי בעיה ליכתוב בכתב מספיק גדול וברור שכל אחד יכול לקרוא את השם המלא של כל מיפלגה, ואם הפתק קטן מדיי - אז שיגדילו אותו! מישהו אמר שפתק בחירות חייב להיות כזה קטנצ´יק? מה ההגיון בשיטה המטופשת הזאת של אותיות במקום שמות של המיפלגות?? איזה טעם יש בשיטה מבלבלת כזאת? מה מקור הטיפשות הזאת? אשמח לתשובה... א.
 

EverMan

New member
משום שיש אנשים שלא יודעים לקרוא.

ישנם הרבה אנשים שיכנסו לתוך הקלפי - אנאלפאבתים - ולא יודעים לקרוא. אנשים אלו - אין להם בעיה לשנן אות אחת , מקסימום 3 , אבל לזכור מילים ומשפטים - מסובך. בנוסף על כך - זה עולה פחות כסף - אל תשכח שפעם בשנות ה40 המאוחרות - הדפסה הייתה דבר מאוד יקר , שלא לדבר על לעשות מיליוני פתקים.
 
אבל אנחנו כבר בשנות האלפיים.....

ההסבר שנתת נשמע לי קצת תלוש מהמציאות... כאילו איזה אחוז מהמצביעים הם אנאלפאבתים...? וגם אם זו הסיבה, מה הבעיה ליכתוב על הפתק את השם המלא של המיפלגה ונגיד בפינה הימנית העליונה לירשום את הקיצור המורכב מעד 3 אותיות?? ולמען השם אנחנו כבר בשנות האלפיים, בכל יום מודפסות מיליוני אותיות בעיתונות הכתובה ובהמון מקומות אחרים, למה שנהיה מוגבלים בגלל משהו שהיה לפני 60 שנה?? היום זו בעיה גדולה להדפיס כמה מליוני פתקים??? תראה כמה סטיקרים מדפיסים כל יום! לי השיטה הזאת נראיית פשוט מטומטמת בלשון המעטה, היא מאד מבלבלת ואין בה טיפת הגיון, אבל כמובן שאף אחד לא ישנה אותה, אנחנו פשוט עם של מטומטמים...
 

EverMan

New member
כמה אנשים ?

כמה עולים חדשים יש בישראל ? כמה דוברים רק ערבית/אמהארית/רוסית ? כמה אנשים בכל לא יודעים לקרוא אף שפה ? יש מספיק. לדעתי אף למעלה מחצי מיליון.
 
האמת?? כן זה מקשה עלי!

זה מקשה עלי את החיים והחלמאות הזאת מעצבנת! כשאני בא ליבחור זה לא זמן להתחיל ליפתור חידונים ותשבצים, כשאני מאחורי הפרגוד אני לא צריך להתחיל להיזכר איזו אות מייצגת איזו מיפלגה, בעיקר אם אני מתלבט בין מספר מיפלגות, תהליך של בחירות אמור להיות קל ופשוט ואני לא רואה דבר יותר פשוט מלירשום על הפתק את שם המיפלגה! ואם מאד רוצים אפשר באחת הפינות של הפתק או בצידו השני לירשום את הקיצור בן 3 האותיות, זו לא בעיה טכנית כל כך גדולה אתה יודע... היי, אנחנו כבר בשנות האלפיים אדוני! יש אנשים ( כמוך כנראה ) שקשה להם להתנתק מנורמות ישנות וקשה להם להבין שאפשר לעשות דברים בצורה פשוטה יותר, אבל כנראה שיהיה קשה לשכנע אותך...
 

EverMan

New member
רונן , אתה מוכן להפסיק עם זה ?

אתה נותן הערות לא במקום , זהו פורום העבודה , לא פורום שינוי. במידה ואתה רוצה - אני מוכן לתת לך קישור במסרים. מספיק. הודעות כאלה להבא ימחקו.
 
שינוי היא מפלגת הגיזענים ומפלגת

העשירים האשכנזים. תפסיקו לזבל ת´שכל עם מעמד הביינים. לפיד אומר בשתשדירים שלכם שהליכוד והעבודה הן מפלגות מושחתות. אבל מיד אחרי רואים את האנימציה עם הגרף שיש שם את הליכוד ואת העבודה ורואים את השינוי הזה נכנס ביניהן. לפיד מוכן לשבת בממשלת מושחתים.
 

ronen1981

New member
דמגוג חלש אתה.

בוא נראה אותך מגדיר לי מהי גזענות לפי מקור אמין ותוכיח לי כי כך שינוי,או שאתה סתם דמגוג עלוב שאומר דברים סתם בלי בושה. אתה גם מתעלם מהמציאות והמציאות היא ששינוי לבדה לא יכולה להקים קואלציה של 61 מנדטים וכיוון שכך היא שואף לרע במיעוטו והרע במיעוטו היא ממשלה שהחרדים לא חרלק ממנה ושינוי מחזיקה במשרד המשפטים ויתכן גם הפנים ודואגת שלא יטאטאו שום דבר מתחת לשטיח וימוצא הדין עם המושחטים ושינוי תפעל לקידום מנהל תקין ולצמצום הביוקרטיה.
 
אתה חושב שאריק אסון יקים ממשלה

חילונית??? אז כנראה השתגעת. לפיד אומר שהעבודה והליכוד-(כמובן) מושחתות. אבל הוא מוכן לשבת בממשלה רק איתן. אז תסביר לי את זה בבקשה.
 

aron12

New member
מועמדי שינוי דוחים אותי. שינוי=בזבו

תושבי רמת השרון ורמת אביב, מעמד עליון מתנשא המייצג אינטרסים של קבוצה צרה.
 

ronen1981

New member
לפחות 3 במקומות ראלים חיפאים.

וזה שמדובר באנשים איכותיים משכילים רבי כישורים שכתוצא מכך הסתדרו בחיים זה יתרון לישראל ולא חיסרון. והם מיצגים את האינטרסטים של כל אדם ציוני ליברלי שמדינת ישראל יקרה וחשובה לו וכן הדמוקרטיה. עובדה שכחצי מליון איש כיום תומכים בשינוי. ורוב העם רוצה לראות בממשלה של ליכוד+שינוי+עבודה.
 

EverMan

New member
למה אנשים לא מסוגלים להגיד:

"אני רוצה" הם מדברים בלשון ה"עם". "העם רוצה..." "העם פה ..." "העם שם ...". תתחילו לדבר בשם עצמכם בבקשה.
 

EverMan

New member
../images/Emo9.gif,העיקר שמפנימים את זה ../images/Emo8.gif

וגם אם קוראים סקרים... עובדה שיש יותר מ29 מפלגות. מסתבר שאין לעם "דעה אחת". אז דברו בשם עצמכם, לא בשם העם.
 
למעלה