למהה

dodib1

New member
למהה

שירן ייני לא משחק אני יודע שזה נשמע פלצני אבל הוא היה ניראה מבטיח דווקא הוא שיחק נגד בוקה משחק די טוב וגם אור כחלון הזה שהביאו למה הביאו אותו?! אם הוא לא משחק ספסל רחב או לא הוא לא משחק
 

kobisa

New member
את האמת?

נראה שכהן מפחד על התחת שלו... גם עם ההרכב "הבכיר" הוא לא מביא נקודות אז למה לשתף שחקנים צעירים??? גיא שמיר שהוא גם הבן של קיבל הזדמנות בפעם הראשונה רק ביום שבת אף על פי שרזיץ' מראה יכולת עלובה...(לצערי שמיר לא קיבל את ההזדמנות והציג יכולת פושרת אך אי אפשר לשפוט אותו על פי הזדמנות אחת שהוא מקבל...)
 

dodib1

New member
לא ידוע

אני רואה את שמיר ורק לא האמנתי מה הוא עושה תמיר כהן היה כבר יותר יעיל הוא הכביד את ההתקפה וגם בהגנה היה איטי
 

kobisa

New member
נכון אבל זו הזדמנות ראשונה של שמיר

נכון אבל זו הזדמנות ראשונה של שמיר, אפשר לתת לו עוד הזדמנויות, כל עוד רזיץ' מציג יכולת כזו עלובה. בכל מקרה שלא תחשוב שאני איזה תומך בסתר של שמיר בסך הכל רציתי שיתנו הזדמנות שווה לכל השחקנים כמו ששאלת למה כחלון וייני לא משחקים, לדעתי בינואר הם יעברו לקבוצות מליגה לאומית...
 

dodib1

New member
ראית

את כחלון משחק?ואם כן אז מתי שהוא שיחק הוא כבש לא מתלהב מזה אבל עדיין למה לא לנסות שירן ייני הוא עדין צעיר וצריך לשלב אותו בהרכב אולי בתור מחליף לא יזיק תאמין לי ואולי אתה זה מה שחסר למכבי..
 

TheOrion

New member
לדעתי...

מגזימים עם היכולת החלשה של שטרית ושל הקשרים האחוריים של מכבי. נכון, הם לא אופטימלים, בלשון המעטה, אבל גם לא כל כך גרועים(חוץ מרזיץ' אולי P:). שמיר הוא מחליף סביר ביותר. מישאלוב סביר++, תמיר כהן יכול להיות טוב(אם יחזור להתרכ בכדורגל) ושירן ייני הוכיח שיש לו פוטנציאל. בקשר לשטרית, גם לו יש פוטנציאל ובמשחקים האחרונים הוא בהחלט מראה שיפור ביכולת שלו. הוא עדיין לא ברמה של שפונגין, ומכבי יכולה היתה להביא טוב יותר, אבל אם מכבי תצליח להשיג נקודות למרות החולשה היחסית שלו, היא רק תרויח מזה.
 

TheOrion

New member
מחליף אמור להיות פחות טוב

מההרכב הפותח. אחרת, הוא היה בהרכב הפותח, לא? אני ראיתי אותו במשחק האחרון, והוא בהחלט לא היה טוב. הבעיה היא שאלו היו הדקות הראשונות שלו במכבי העונה, אתה מצפה שיהיה מצוין מהשנייה הראשונה? מעטים הם השחקנים שיכולים לעשות את זה.
 

bister

New member
עמיתי המלומד התבלבל

מה שהתכוון לשאול זה האם ראית את שמיר בחמש השנים האחרונות.
 

TheOrion

New member
אממממ

אני לא נוטה להסתכל על משחקים של קבוצות אחרות ולנתח את השחקנים שלהם. רק אם שחקן באמת מלהיב אותי, אני אשים לב אליו ולתפקוד שלו. ונחסוך ממך תגובה; שמיר לא הלהיב אותי מעולם.
 

ftb1

New member
זה לא שהוא לא היה טוב

הוא היה פשוט ביזיון אם תמיר כהן למשל היה נותן משחק כזה היו שוחטים אותו בכל מקום אפשרי
 
הבעיה של שמיר

זה שהוא לא השחקן היחיד שיש למכבי על העמדה שלו והוא גם לא אופציה שנייה. כשהוא מקבל דקות משחק (גם אם זה 20 וגם אם זה 3) הוא צריך לקחת את ההזדמנות בשתי ידיים ולהלחם. השחקנים שאני לא מצפה מהם להיות טובים על השנייה הראשונה הם שחקנים שיש להם כמה קבלות ואפשר להעריך פחות או יותר את היכולת שלהם. גיא שמיר לא ממש הגיע למכבי בזכות, ואם הוא רוצה להוכיח אחרת, שיתן תפוקה. לי באופן אישי אין יותר מדי סבלנות אליו.
 

bister

New member
צריך לבחון את אילן היוחסין לעומק

הרי תמיר שותף מספיק כדי שאבי יהיה מרוצה, עכשיו צריך לרצות קצת את מאיר כי אלי קיווה לשנורר קצת כסף בשביל גוסו. סביר להניח שבמוקדם או במאוחר, עומר יתחיל לראות קצת יותר דקות כשלויקי תגמר הסבלנות, ומה עם שירן? כנראה כלום. הרי מה ליאור יעשה? ישיר לדריקס?
 
למה?

כי לא כל מי שנראה מבטיח , צריך לקבל מיידית חולצת הרכב. מספיק שיש את אורי שיטרית שעושה חורים בהגנה, אני לא צריך את שירן ייני שיעשה לי עוד חור. מביאים שחקנים כדי שיהיו לך מחליפים , זה התפקיד שלהם, להיות שחקני ספסל. במידה ומישהו נפצע, חולה-אז הם עולים מהספסל. לפי הניסוח שלך לא צריכים להיות בכלל שחקנים על הספסל, כי זה לא "טוב". אהה כמובן שאם תהיה רוטציה, אז יבואו כל מיני חוכמולוגים ויגידו שאין הרכב קבוע, ומה זה שמשנים הרכב כל שבוע . קבוצה צריכה לרוץ ביחד כמה משחקים, אי אפשר אחרי משחק או שניים להעלות עוד 2-3 שחקנים אחרים להרכב ולצפות שיהיה איזשהוא חיבור. *אנחנו בכח מחפשים איפה לקטול?
 

dodib1

New member
...

אני אחרון קטלני מכבי ואולי ההפך אבל החילופים של אלי כהן לא מספקים אולי במקום ז'אן שיכניס את שירן ייני ביוחד שאתה ביתרון +1 שחקנים ושערים
 
למעלה