לללללמממממממהההההה??????? 8-(

לללללמממממממהההההה??????? 8-(

למה אנשים לא מבינים? ערבים יהודים דרוזים... כולנו אותו דבר כולנו בני אדם ארצות ועמים זה מושג שהאדם המציא זה הגדרה במילון למה זה צריך לשנות משהו? לה אף אחד לא מבין? למה אנשים שונאים מישהו רק בגלל שהוא שייך לעם אחר? למה אנשים לא מבינים שאדם הוא אדם? למה הנערה שאהבתי מתה בגלל שינאת חינם כזאת? בגלל דעות קדומות? לללללללללללללמממממממממממממממהההההההההההה???????????? למה זה כ``כ כואב? 8-( 8-( 8-(
 
ארצות ועמים זה לפי תפיסתי

אינו מושג שהאדם המציא, או סתם הגדרה במילון, אלא משהו שקשור לאמונה חזקה, עוד מתקופת האבות-משהו שקשור לדת. אתה שואל למה השנאה, הרי כולנו בני אדם? נכון כולנו בני אדם, אך לצערי כולנו חיים במלחמת קיום, והדת-תופסת חלק מרכזי בחיינו. פרשנויות שונות של הדת, גורמות לנו להצדיק דברים שאנחנו עושים, גורמות לנו להבדיל בין אנשים. לצערי התפיסה שגם אני אישית גדלתי עליה, וכולי תקווה שתעלם מהעולם, ``שכבוד המשפחה ערך עליון מהחיים``, שולטת עד היום גם בקרבינו היהודים, שעברו את מחנות ההשמדה, ולא רק בקרב המוסלמים או הדרוזים. הייתי מחזקת את השאלה, למשהו הרבה יותר חד: למה בכלל אדם חושב שיש לו את הזכות לקחת חייו של אדם אחר, בלי קשר לדת, צבע, לאום, הרי הוא לא ברא את אותו אדם, מה פתאום הוא מסיים את חייו, וממציא צידוקים, או בורח מאחריות? אני אישית לא מתמודדת עם השאלה הזו, כי אני אדם (חילוני)אבל מאוד, מאוד מאמין באלוהים. אני מאוד מאמינה שלעולם לא אוכל להגיע לדרגתו להבין את הכל, אבל בשבילי הוא האבא הרוחני ואני סומכת עליו, כשקורה אסון כלשהו. כנ``ל לגבי האסון הנורא לאחרונה, אני לא שואלת למה, אני בוכה, אני כואבת, אני מצטערת, אבל אני מרגישה שאלוהים ידע למה הוא איפשר את מה שקרה. כשמישהו מת בטרם עת בחיי, אני אומרת לעצמי אחרי פרץ הכאב, לפחות אלוהים אני יודעת שהוא בידייך, ואתה אותו עוטף, ואולי חסכת לו בעתיד (מה שאתה יודע ואני עוד לו) כאב עצום יותר. ילד מקווה שתזכה לאהבה שמגיעה לך. מקווה שתהיי חזק ולא תאבד תקווה ויהיה לך קל יותר להתמודד עם הכעס בתוכך אוהבת אותך רחל-נשמה
 
למעלה