ללכבוש את ההר מעורר ההערצה...

  • פותח הנושא pank
  • פורסם בתאריך

pank

New member
ללכבוש את ההר מעורר ההערצה...

שוב מותירה אותך לבד במערכה, אך עם זו ארצנו החמודה, שמור עליה מפני המלעיזים. שיהיה לך חג שמח באשר אתה. ולנושמים לרווחה, זוהי אך הפוגה עוד אשוב רעה מתמיד. ואת האמת אטיח בפניכם. אילו הייתי סוגדת לכם הייתי סוגדת לאלילי חרס. ולזו ארצנו יהיו דעותייך אשר יהיו המשיכי להיות מתונה, מה שמראה שאת גם חכמה. כי לפני הכל חשוב להיות בן-אדם. לכל שוחרי הקברים הקדושים, בעיני קדושים רק חיי אדם ובעיקר חיי החיילים.
 
ובכן..

הבנתי ששניכם נוטים לשמאל... אם הייתה מפלגה ``מתוקה`` כמוני.. בוודאי שהייתה מקבלת את קולי..:) אך מכיוון ``שזו ארצנו``.. אני עדיין מתמהמת בבחירת צד... פעם פה פעם שם.. אבל בעיקר אני בן אדם. (חרוז..) סיסמתי היא : ``האלים מעיד על עצמו שאין לו מה לטעון `` זה לא אומר שקל להשפיע עלי, ואני לא קונפרמטיבית..פשוט שבמדינה שלנו ``הדו פרצופית`` קשה להבין איפה האידיאולוגיה מאחורי הכל ? ולי זה חשוב מאוד. מה גם שהזמנים השתנו : אם הייתי חייה בשנות השישים, שיבעים, אולי אז שהעקרונות היו ברורים אז אפשר היה לבחור בצד, אבל היום? היום לאידיאולוגיה אין מקום במפלגות. זה מסתכם ב- ``להרוג את הערבים או לא ? `` זו דעתי..תשובה.. אין לי. SORRY ודי.. פרשתי להיום , בחוץ החיים מחכים..וגם השרב. יום טוב לכולם .
 
אם תמשיכי לכתוב כך.....מיקה!

האגף שלי יאהב אותך - אבל תתכונני להתקפה של הימין הקיצוני שכאן! (-:
 
שמע..

אין למה להתכונן..בחוץ ישנה מלחמה אמיתית ,לא פה !!! יש להתייחס בהתאם... ועכשיו פרשתי להיום סופית !! מיקי B-) נ``ב- יש לכבוש את יצרנו לקלל, ולא את ההר.
 

pank

New member
ידידי השפוי! משימה לא קלה בידיך

כיוון שאתה כה מלומד, אולי הגיע הזמן להעזר ביינג ובפרויד.
 

שרוף

New member
יש במדינה הזאת אנשים שלא רק חיי

החיילים קדושים בעינהם אלא גם חיי האזרחים שמתפוצצים בקניונים ונהרגים בפיגועים. מטרתו של הצבא היא להגן על גבולות המדינה ולהגן על אזרחיה. אין לי שום ספק באשר לכך.
 

pank

New member
היעלה על הדעת שאני לא אחת מהם?

אפילו חייך קדושים בעיני.....
 

pank

New member
אלוהים כבר חסך ממך כל-כך הרבה

מדוע אחסוך גם אני. פרחחה גאה תודה על הU
 
למעלה