חחחח דההה! בוקר טוב!
חח לכתוב בסתר חחP: מתה על ריגושים P: חחחח אני עושה את זה כול יום ראשון כותבת פה מלא הודעות בשיעור מחשבים. דרך אגב אני לומדת מחשבים כי אני חייבת כדי לקבל תעודת בגרות ב-י"ב:/ וחוץ מזה ללמוד מחשבים זה לא כזה גרוע זה יכול להיות נחמד אבל זה לא נחמד שהמורה שלכם הוא רוסי ואני לא מבינה חצי מהדברים שהוא אומר לנוP: חחח קיבלתי 40 במבחן האחרוןP: חחחחחחחחח זה הורס לי את כול הציונים הטובים בתעודה:/