לכתוב משיעור מחשבים זה כיף

FooK MI

New member
לכתוב משיעור מחשבים זה כיף

שמישו יביא לי לכאן את הדיסק של פי ג'יי הארווי!!
 

Latisia

New member
חחחח דההה! בוקר טוב!

חח לכתוב בסתר חחP: מתה על ריגושים P: חחחח אני עושה את זה כול יום ראשון כותבת פה מלא הודעות בשיעור מחשבים. דרך אגב אני לומדת מחשבים כי אני חייבת כדי לקבל תעודת בגרות ב-י"ב:/ וחוץ מזה ללמוד מחשבים זה לא כזה גרוע זה יכול להיות נחמד אבל זה לא נחמד שהמורה שלכם הוא רוסי ואני לא מבינה חצי מהדברים שהוא אומר לנוP: חחח קיבלתי 40 במבחן האחרוןP: חחחחחחחחח זה הורס לי את כול הציונים הטובים בתעודה:/
 

tribe spirit

New member
שקט כאן!../images/Emo118.gif../images/Emo65.gif

ללמוד מחשבים זה מגניב! טוב לא
אבל שיהיה...עוד חמש יחידות בתעודת בגרות
 

Latisia

New member
יא יש לי רעיון...

בואו נפתח שירשור של "איזה מקצועות אתם הרחבתם?! או שאיזה מגמות אתם ?1 חחחחחחח ונעשה תחרות מי הכי נדפק! חח אני המלכה נראה לי אני לומדת כימיה וביולוגיה יחד!!!!!!!! אני מזוכיסטית לגמרי מה חשבתי לי שעשיתי את זה... אני כותבת את זה מתוך עצבים מחר יש לי מחבן בכימיה ואני הולכת לקבל זירו!
 

המרינה

New member
חחחח אם את המלכה אני המלך

יש לי 5 יחידות בביולוגיה כימיה פיזיקה מחשבים ושנה הבאה גם זואולוגיה. (פרוייקט מצויינות)
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gif../images/Emo113.gif../images/Emo68.gifיש מזוכיזם ויש...אשפוז במחלקה סגורה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif למה עשית את זה לעצמך../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif
 

IkMfNiY

New member
לי יש

5 תקשורת ו5 כלכלה. [הייתי בפיזקה ואז עברתי לכלכלה P:]. וגם יש לי כמובן 5 יחידות צרפתית. יעל
 
../images/Emo3.gif

5 יחידות אקולוגיה 5 יחידות ספרות 5 יחידות אמנות 1 צרפתית
(רציתי גם תנ"ך אבל אין בבית ספר
)
 

dans girl

New member
../images/Emo185.gif../images/Emo94.gif../images/Emo39.gif../images/Emo113.gif../images/Emo68.gifווי גם אני הגברתי ביולוגיה כימיה../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif מזוכיזם רולאזזזזזזזזזז../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo47.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif
 

tipeshet

New member
אם אתם מלכים כולכם בגלל שנדפקתם..

אז אני משרתת? כי לי יש 13 יחידות גרפיקה
 

ד ו ר ן

New member
../images/Emo3.gif

חחח אני הרחבתי: פסיכולוגיה+סוציולוגיה וג"ג (ג"ג הכי קל) הכי טוב :}
 

Mrs Bloom

New member
../images/Emo153.gif|חמוס| אמממ...

אני לודמת 5 מתמטיקה, 5 אנגלית, 5 ביולוגיה ו- 5 מחשבים... מתמטיקה ואנגלית אנחנו חייבים 5 כי אנחנו כיתה מדעית
ביולוגיה ומחשבים אני בחרתי P:
 

Tambourine Man

New member
אני בכלל סיבוך

לא יודע כמה זה יוצא אבל יוצא מגניב -מדעי החיים זה צבירת יחידות אז...! זה כל מיני נושאים ביולוגיה ביוכימיה כימוטכנולוגיה ביוטכנולוגיה ועוד מלא קורסים מגניבים ובגלל שאני ממש אוהב להכביד על עצמי ולגרום לי לסבול לקחתי פסיכולוגיה
 

a s r o m a

New member
אני ממש נדפקתי

10 יחידות מחשבים (שהיו אמורים להיות 15 בלאט! ) ו 5 יחידות פיזיקה בעעעעע
 

tribe spirit

New member
אני הכי נדפקתי...../images/Emo118.gif../images/Emo65.gif

מחשבים 5 ערבית 5 מתמטיקה 5 אנגלית 5(לא נחשב)יאיי יש לי 100 בבגרות בע"פ:) אה וכמובן 5 קולנוע
 
למעלה