הנוסע השמיני
New member
לכתוב היום או לא לכתוב היום ?....
זאת השאלה? והתשובה: לכתוב, אבל לא כאן!!!!!!! חהחהחהחהח חהח חה ח . לא בא לי לעבוד היום, אמרתי את זאת? מי רוצה לים?
זאת השאלה? והתשובה: לכתוב, אבל לא כאן!!!!!!! חהחהחהחהח חהח חה ח . לא בא לי לעבוד היום, אמרתי את זאת? מי רוצה לים?