לכתוב היום או לא לכתוב היום ?....

לכתוב היום או לא לכתוב היום ?....

זאת השאלה? והתשובה: לכתוב, אבל לא כאן!!!!!!! חהחהחהחהח חהח חה ח . לא בא לי לעבוד היום, אמרתי את זאת? מי רוצה לים?
 
למעלה