לכמה מסוגל להגיע GN250

davidcla

New member
לכמה מסוגל להגיע GN250

בעיקבות חיפושי אחרי אופנוע ניתקלתי בGN שנת 99' , הכל נישמע מצויין חוץ מדבר אחד, הוא אומר שהאופנוע מסוגל להגיע ל110קמ"ש מקסימום , הגיוני ? אני חשבתי שמדובר על משהו כמו 130 מקסימום , 100-110 בשיוט נוח . דעתכם ? דוד
 

Dust Air

New member
לא מכיר GN, לא רכבתי עליו,

בקושי ראיתי אותו, אבל נראה לי שאם השאלה הראשונה שלך לגבי האופנוע היא "כמה סוגר" אז עזוב אותך מGN, לא בשבילך. מצד שני, לא מכיר אותך, לא ראיתי אותך (גם לא רכבתי על....) אז אולי האופנוע בול בשבילך.
 

® Road Runner

New member
יכול להיות...

בעקבות החוקים המחמירים באירופה הגיעו מספר יחידות של GN-ים מוגבלי הספק לארץ. בניגוד לימים עברו, כבר נדיר לראות GN שעוקף אותך על כביש החוף במהירויות של 200 פלוס בצווחת מנוע מקפיאת דם.
ועכשיו ברצינות, 110 קמ"ש זוהי מהירות סבירה ל GN, תלוי מאד גם במשקל הרוכב. יכול מאד להיות שתוכל לסחוט מהמנוע עוד אי-אילו קמ"שים אבל זה יהיה מיותר..(מה גם שיש לקחת בחשבון את הזיוף במדי המהירות, כך שמה שנראה לך 130, למעשה יכול להיות 110 קמ"שים אמיתיים..) אני זוכר לעומת זאת GN של חבר, מודל 91', שהיה סוחב יופי בעליות של צפת עם רוכב ומורכב במהירות של 100 קמ"ש..
 

xfwind

New member
בירידה עם רוח בגב

תסע 120. שיוט: 80-100 תלוי ברוח (ברצינות).
 

frydei

New member
145 בנפילה מצוק אולי...

שנתיים עם GN והוא לא עבר את ה-130. גם אחרי אוברול, מיכל מלא, בירידה אנכית, רוח גב, כשאתה מרכיב את רוח הקודש, ואפילו לבודדים שמותחים שרשרת לGN.
 

M.Z

New member
נו, לפי התגובות והתשובות

אני מניח שלא צריך לשכנע עוד הרבה, שעדיף M.Z על GN , זה הכל שאלה של כמה זמן ייקח לך להפנים את זה. עלות קניה, עלות אחזקה, טיפולים, בלאי, מהירות שיוט - כל החצים מצביעים על אופציה אחת בלבד
 

פרח 007

New member
אבל הMZ מכוער

אופנוע קונים גם בשביל סטייל ולא רק בשביל להרגיש רוח בפנים ולעקוף פקקים
 

M.Z

New member
אתה רוצה סטיייל ב-7000 ש"ח?

קנה TSX50 ב-500 ש"ח ותלביש עליו פול פיירינג של R750 ותקבל סטייל בתקציב הנדרש. נו באמת? אז אתה מבין גדול באופנועים אבל לא יודע לקרוא הודעות כמו שצריך, איפה ראית את נושא הסטייל כאחד הקריטריונים לקניית האופנוע? ואם כבר, ספר לנו על הסטייל בGN250 ואם לא בו, אז תן לנו אופנוע בסטייל שיעמוד בתקציב. אני מנסה להיות לעזר, לא לתת עצות אחיתופל.
 

לייזר

New member
../images/Emo151.gifה-gn מה זה יפה...

לפחות הmz נוסע (יחסית לgn) וסטייל אחי בא עם התנועה
 

davidcla

New member
טוב אפשר להגיד שנישברתי...

יצרתי קשר אם בעליו של הMZ FUN מהלוח של הפורום , אולי אני יראה ואני יגיב אחרת למראה המכוע.... שלו :) דוד
 

raanansh

New member
כמו הרבה 250ים

120 אם תתאמץ.... אבל אם אתה רוצה יותר מהר , תצמיד אותו לאיזה R ותראה אותו טס
 

magic1an

New member
לא בריא לרכב איתו מעל 80-90

ואם תחליט שכן המנוע ישבוק לאחר כמה עשרות בודדות של K ק"מ
 

davidcla

New member
טוב נו אז אולי הייתי קצת אופטימי

אבל זה הגיוני שמנוע 250 , גם אם הוא מיושן, יגיע למהירות של 120קמ"ש . טוב לא משנה , בכל מקרה אני לא רוצה לקנות MZ מכמה סיבות 1. הוא ישן מאוד 2. הוא אוכל הרבה יותר דלק 3. הוא מכוער ,כן זה קשה לי להשלים עם זה...:) (מבלי לפגוע בבעלי הMZ) 4. יש לי תקציב ליתר ואם אני לא הולך לנצל אותו עכשיו הכסף הזה לא ישאר אצלי אחרי זה , מה שאומר כן שאני לא יוכל לנצל אותו לטובת ציוד טוב יותר. סעיף נישמע קצת מוזר אבל תאמינו לי אני יודע מה אני אומר...:) דוד
 
למעלה