לכל נפגעי "אוטובוס קרוב", הווידג'ט "תחנות" מעכשיו - אפליקציה

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
לכל נפגעי "אוטובוס קרוב", הווידג'ט "תחנות" מעכשיו - אפליקציה

לכל נפגעי "אוטובוס קרוב", הווידג'ט "תחנות" מעכשיו - אפליקציה
קודם כל ברכות לאיליה קוגן על מילוי החסר :)

תחנות החדשה מציגה מפה ומתחת למפה מופיעות ישר רשימת התחנות על פי סדר הקירבה שלהן למיקום המשתמש. ניתן ל"זוז" עם המפה לאן שרוצים ולבחור בכל תחנה שתופיע על מפה ומיד מתחת יופיע זמני הגעת הקווים לתחנה.

אז מה חסר?

1. הדבר העיקרי שחסר הוא כיוון הנסיעה. אומנם הבחירה מהמפה ברורה למי שמכיר את המקום בו הוא נמצא אך למי שלא מכיר, אין מושג מה כיוון הנסיעה של האוטובוס, לכן כדאי שליד כל מספר קו שמופיע בזמני האמת יופיע גם מה היעד שלו (שם התחנה הסופית ו/או שם עיר היעד). אם יש אפשרות לבצע לוגריתם שבודק שבמידה והקו נוסע רק בתוך עיר או רשות מוניציפלית אחת - יופיע רק שם תחנת היעד ואם מדובר בקו שנוסע בין שתי רשויות מוניציפליות ומעלה אז יופיע יישוב היעד.

2. הדבר השני שחסר כעת הוא מיקום כל אוטובוס על גבי המפה כפי שיש כעת רק ב"איפה בוס".

היתרון המובהק הוא שהכל קורה בפשטות ובמהירות, אפליקציה קלה (למכשירים איטיים). וכמובן הווידג'ט שמקל את חיי המשתמשים שנוסעים בתחנות קבועות (הרוב המוחלט של המשתמשים).
 

cwen

New member
חיסרון 3 - אין לאייפון


לכל נפגעי "אוטובוס קרוב", הווידג'ט "תחנות" מעכשיו - אפליקציה
קודם כל ברכות לאיליה קוגן על מילוי החסר :)

תחנות החדשה מציגה מפה ומתחת למפה מופיעות ישר רשימת התחנות על פי סדר הקירבה שלהן למיקום המשתמש. ניתן ל"זוז" עם המפה לאן שרוצים ולבחור בכל תחנה שתופיע על מפה ומיד מתחת יופיע זמני הגעת הקווים לתחנה.

אז מה חסר?

1. הדבר העיקרי שחסר הוא כיוון הנסיעה. אומנם הבחירה מהמפה ברורה למי שמכיר את המקום בו הוא נמצא אך למי שלא מכיר, אין מושג מה כיוון הנסיעה של האוטובוס, לכן כדאי שליד כל מספר קו שמופיע בזמני האמת יופיע גם מה היעד שלו (שם התחנה הסופית ו/או שם עיר היעד). אם יש אפשרות לבצע לוגריתם שבודק שבמידה והקו נוסע רק בתוך עיר או רשות מוניציפלית אחת - יופיע רק שם תחנת היעד ואם מדובר בקו שנוסע בין שתי רשויות מוניציפליות ומעלה אז יופיע יישוב היעד.

2. הדבר השני שחסר כעת הוא מיקום כל אוטובוס על גבי המפה כפי שיש כעת רק ב"איפה בוס".

היתרון המובהק הוא שהכל קורה בפשטות ובמהירות, אפליקציה קלה (למכשירים איטיים). וכמובן הווידג'ט שמקל את חיי המשתמשים שנוסעים בתחנות קבועות (הרוב המוחלט של המשתמשים).
חיסרון 3 - אין לאייפון
 

olli3

New member
מנהל
יש שרואים בכך יתרון :) דר"א איך האפליקציה שייחודית לאייפון?

חיסרון 3 - אין לאייפון
יש שרואים בכך יתרון :) דר"א איך האפליקציה שייחודית לאייפון?
שכחתי את השם שלה, אבל זאת שהחליפה את netbus
 

cwen

New member
לא יודעת על מה אתה מדבר

יש שרואים בכך יתרון :) דר"א איך האפליקציה שייחודית לאייפון?
שכחתי את השם שלה, אבל זאת שהחליפה את netbus
לא יודעת על מה אתה מדבר
אף פעם לא הבנתי במה מועילה נטבס, אז לא ממש עקבתי אחרי הגלגולים שלה.
&nbsp
מה השם של האפליקציה החדשה?
 

olli3

New member
מנהל
מצאתי את שמה, קוראים לה "אוטוטו".

לא יודעת על מה אתה מדבר
אף פעם לא הבנתי במה מועילה נטבס, אז לא ממש עקבתי אחרי הגלגולים שלה.
&nbsp
מה השם של האפליקציה החדשה?
מצאתי את שמה, קוראים לה "אוטוטו".
 

cwen

New member
היתה תקופה שניסיתי אותה

מצאתי את שמה, קוראים לה "אוטוטו".
היתה תקופה שניסיתי אותה
אבל היא לא עבדה עם זמני אמת, אז לא עזרה לי כל כך. לא יודעת מה קורה איתה היום.
 

orchilit

New member
באג קטן בווידג'ט לאחר ה"גיור" באנדרואיד 5 -

לכל נפגעי "אוטובוס קרוב", הווידג'ט "תחנות" מעכשיו - אפליקציה
קודם כל ברכות לאיליה קוגן על מילוי החסר :)

תחנות החדשה מציגה מפה ומתחת למפה מופיעות ישר רשימת התחנות על פי סדר הקירבה שלהן למיקום המשתמש. ניתן ל"זוז" עם המפה לאן שרוצים ולבחור בכל תחנה שתופיע על מפה ומיד מתחת יופיע זמני הגעת הקווים לתחנה.

אז מה חסר?

1. הדבר העיקרי שחסר הוא כיוון הנסיעה. אומנם הבחירה מהמפה ברורה למי שמכיר את המקום בו הוא נמצא אך למי שלא מכיר, אין מושג מה כיוון הנסיעה של האוטובוס, לכן כדאי שליד כל מספר קו שמופיע בזמני האמת יופיע גם מה היעד שלו (שם התחנה הסופית ו/או שם עיר היעד). אם יש אפשרות לבצע לוגריתם שבודק שבמידה והקו נוסע רק בתוך עיר או רשות מוניציפלית אחת - יופיע רק שם תחנת היעד ואם מדובר בקו שנוסע בין שתי רשויות מוניציפליות ומעלה אז יופיע יישוב היעד.

2. הדבר השני שחסר כעת הוא מיקום כל אוטובוס על גבי המפה כפי שיש כעת רק ב"איפה בוס".

היתרון המובהק הוא שהכל קורה בפשטות ובמהירות, אפליקציה קלה (למכשירים איטיים). וכמובן הווידג'ט שמקל את חיי המשתמשים שנוסעים בתחנות קבועות (הרוב המוחלט של המשתמשים).
באג קטן בווידג'ט לאחר ה"גיור" באנדרואיד 5 -
אוטובוסים "שעברו" לפני דקה כעת מוצגים כך : -1' במקום 1-' (מספרים חיוביים מופיעים תקין למשל 5')
 
אני פשוט צריך להחליף את זה במילה "כאן"


באג קטן בווידג'ט לאחר ה"גיור" באנדרואיד 5 -
אוטובוסים "שעברו" לפני דקה כעת מוצגים כך : -1' במקום 1-' (מספרים חיוביים מופיעים תקין למשל 5')
אני פשוט צריך להחליף את זה במילה "כאן"

להציג מספרים שליליים זה מוזר.
 

orchilit

New member
דווקא במקרה של 1- זה צריך להיות "פספסת אותו"


אני פשוט צריך להחליף את זה במילה "כאן"

להציג מספרים שליליים זה מוזר.
דווקא במקרה של 1- זה צריך להיות "פספסת אותו"

ובאמת הקטע של המספרים השליליים הוא הזוי. למה הוא , בעצם, קורה?
 
זה קורה כשבתשובה שמתקבלת ממשרד התחבורה

דווקא במקרה של 1- זה צריך להיות "פספסת אותו"

ובאמת הקטע של המספרים השליליים הוא הזוי. למה הוא , בעצם, קורה?
זה קורה כשבתשובה שמתקבלת ממשרד התחבורה
הזמן הצפוי להגעת האוטובוס קטן מהזמן שבו נשלחה התשובה. למה זה קורה - למשרד התחבורה הפתרונים. אבל אני צריך למצוא דרך טובה יותר להציג את זה.
 
תודה! אני שמח לשמוע שהיא שימושית


לכל נפגעי "אוטובוס קרוב", הווידג'ט "תחנות" מעכשיו - אפליקציה
קודם כל ברכות לאיליה קוגן על מילוי החסר :)

תחנות החדשה מציגה מפה ומתחת למפה מופיעות ישר רשימת התחנות על פי סדר הקירבה שלהן למיקום המשתמש. ניתן ל"זוז" עם המפה לאן שרוצים ולבחור בכל תחנה שתופיע על מפה ומיד מתחת יופיע זמני הגעת הקווים לתחנה.

אז מה חסר?

1. הדבר העיקרי שחסר הוא כיוון הנסיעה. אומנם הבחירה מהמפה ברורה למי שמכיר את המקום בו הוא נמצא אך למי שלא מכיר, אין מושג מה כיוון הנסיעה של האוטובוס, לכן כדאי שליד כל מספר קו שמופיע בזמני האמת יופיע גם מה היעד שלו (שם התחנה הסופית ו/או שם עיר היעד). אם יש אפשרות לבצע לוגריתם שבודק שבמידה והקו נוסע רק בתוך עיר או רשות מוניציפלית אחת - יופיע רק שם תחנת היעד ואם מדובר בקו שנוסע בין שתי רשויות מוניציפליות ומעלה אז יופיע יישוב היעד.

2. הדבר השני שחסר כעת הוא מיקום כל אוטובוס על גבי המפה כפי שיש כעת רק ב"איפה בוס".

היתרון המובהק הוא שהכל קורה בפשטות ובמהירות, אפליקציה קלה (למכשירים איטיים). וכמובן הווידג'ט שמקל את חיי המשתמשים שנוסעים בתחנות קבועות (הרוב המוחלט של המשתמשים).
תודה! אני שמח לשמוע שהיא שימושית

רציתי לכתוב הודעה מסודרת אחרי שאסדר עוד כמה דברים, אבל אני שמח שפתחת את השרשור, כי הפורום שלנו הוא פלטפורמה נהדרת למשוב.
&nbsp
אתה בהחלט צודק לגבי שני הדברים שחסרים. זה שאין יעד ואין דרך לדעת לאיזה כיוון נוסע האוטובוס מציק גם לי בתור משתמש. זה יקח לי עוד כמה ימים (בתקווה) להוסיף את כיתוב היעד, כי בשביל זה אני צריך לכתוב את כל צד השרת מחדש (אם מישהו סקרן למה, אשמח להסביר - זה קשור לאופן שבו כתבתי את השרת לפני שנתיים). אז בינתיים הוצאתי את האפליקציה עם פיצ'רים חלקיים שברור שדורשים שיפור.
&nbsp
מיקום האוטובוסים על מפה - בהמשך אנסה להוסיף גם את זה.
&nbsp
לגבי אייפון - הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות הוא להעלות את האפליקציה בתור אתר אינטרנט, כך שמשתמשי אייפון יוכלו לגלוש אליה דרך הדפדפן. להוציא אפליקציה ייעודית ולבדוק אותה על אייפון כרגע אין לי תכנית, אלא אם כן מישהו מוכן לספק מק ואייפון למשרד הביתי שלי שעובד על תקציב שלילי.

&nbsp
תכל'ס, הסיבה העיקרית שהתחלתי לפתח את תחנות - גם את הווידג'ט לפני שנתיים, וגם את האפליקציה עכשיו - היא כי רציתי שתהיה לי אפליקציה כזאת. אז אם עוד אנשים מוצאים אותה שימושית, זה ממש כיף לשמוע.
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
תגובה>>>

תודה! אני שמח לשמוע שהיא שימושית

רציתי לכתוב הודעה מסודרת אחרי שאסדר עוד כמה דברים, אבל אני שמח שפתחת את השרשור, כי הפורום שלנו הוא פלטפורמה נהדרת למשוב.
&nbsp
אתה בהחלט צודק לגבי שני הדברים שחסרים. זה שאין יעד ואין דרך לדעת לאיזה כיוון נוסע האוטובוס מציק גם לי בתור משתמש. זה יקח לי עוד כמה ימים (בתקווה) להוסיף את כיתוב היעד, כי בשביל זה אני צריך לכתוב את כל צד השרת מחדש (אם מישהו סקרן למה, אשמח להסביר - זה קשור לאופן שבו כתבתי את השרת לפני שנתיים). אז בינתיים הוצאתי את האפליקציה עם פיצ'רים חלקיים שברור שדורשים שיפור.
&nbsp
מיקום האוטובוסים על מפה - בהמשך אנסה להוסיף גם את זה.
&nbsp
לגבי אייפון - הדבר הכי טוב שאני יכול לעשות הוא להעלות את האפליקציה בתור אתר אינטרנט, כך שמשתמשי אייפון יוכלו לגלוש אליה דרך הדפדפן. להוציא אפליקציה ייעודית ולבדוק אותה על אייפון כרגע אין לי תכנית, אלא אם כן מישהו מוכן לספק מק ואייפון למשרד הביתי שלי שעובד על תקציב שלילי.

&nbsp
תכל'ס, הסיבה העיקרית שהתחלתי לפתח את תחנות - גם את הווידג'ט לפני שנתיים, וגם את האפליקציה עכשיו - היא כי רציתי שתהיה לי אפליקציה כזאת. אז אם עוד אנשים מוצאים אותה שימושית, זה ממש כיף לשמוע.
&nbsp
תגובה>>>
ברור שהיא שימושית, הממשק שלה קל, נוח ומהיר וזה מה שחשוב לי כמשתמש. אין לי את הזמן להמתין 15 שניות לקבלת נתונים, אני צריך כאן ועכשיו כדי להחליט מיד איך אני נוסע ליעד שלי.
&nbsp
אתן עוד דגש חשוב: חשוב שתהיה הפרדה בצבעים בין זמן מתוכנן ברישוי לבין זמן אמת שמתקבל מנתוני הGPS. כי זה הכי לא כיף לוותר על אוטובוס X בעבור אוטובוס Y שבסוף מתברר שאוטובוס Y זה זמן מתוכנן ולא זמן אמת.
&nbsp
אתה מוזמן לספר את הסיבה של צורת הכתיבה שהובילה לכך שמדובר כעת בשינוי מורכב יותר.
&nbsp
כיתוב היעד - באמת שחשוב שלא יהיה יעד שרירותי של שם התחנה הסופית, זה סבבה כשכתוב לך "כרמלית" או "תחנה מרכזית אשדוד" אבל זה לא סבבה בכלל כשכתוב לך: "חניון תמנע/תמנע" כמו תחנת היעד של קו 3 דן מת"א לחולון. הרבה יותר מתאים במקרה כזה שיופיע שהיעד הוא חולון או שאפשר לקחת את רובליקת "מקום ביישוב" עבור תצוגת היעד וכך יופיע: חולון איזור תעשיה א".
&nbsp
זה הרבה יותר אינטואיטיבי לבחור ברובליקת "מקום ביישוב" על פני רובליקת "שם תחנה". דר"א, גם על גבי האוטובוסים שונה לאחרונה בחירת רובליקת היעד כך שתופיע כמקום ביישוב במקום שם התחנה. ככה זה לפחות במטרודן באר שבע ובמטרופולין בדרום.
 
כרגע מוצגים רק זמני אמת.

תגובה>>>
ברור שהיא שימושית, הממשק שלה קל, נוח ומהיר וזה מה שחשוב לי כמשתמש. אין לי את הזמן להמתין 15 שניות לקבלת נתונים, אני צריך כאן ועכשיו כדי להחליט מיד איך אני נוסע ליעד שלי.
&nbsp
אתן עוד דגש חשוב: חשוב שתהיה הפרדה בצבעים בין זמן מתוכנן ברישוי לבין זמן אמת שמתקבל מנתוני הGPS. כי זה הכי לא כיף לוותר על אוטובוס X בעבור אוטובוס Y שבסוף מתברר שאוטובוס Y זה זמן מתוכנן ולא זמן אמת.
&nbsp
אתה מוזמן לספר את הסיבה של צורת הכתיבה שהובילה לכך שמדובר כעת בשינוי מורכב יותר.
&nbsp
כיתוב היעד - באמת שחשוב שלא יהיה יעד שרירותי של שם התחנה הסופית, זה סבבה כשכתוב לך "כרמלית" או "תחנה מרכזית אשדוד" אבל זה לא סבבה בכלל כשכתוב לך: "חניון תמנע/תמנע" כמו תחנת היעד של קו 3 דן מת"א לחולון. הרבה יותר מתאים במקרה כזה שיופיע שהיעד הוא חולון או שאפשר לקחת את רובליקת "מקום ביישוב" עבור תצוגת היעד וכך יופיע: חולון איזור תעשיה א".
&nbsp
זה הרבה יותר אינטואיטיבי לבחור ברובליקת "מקום ביישוב" על פני רובליקת "שם תחנה". דר"א, גם על גבי האוטובוסים שונה לאחרונה בחירת רובליקת היעד כך שתופיע כמקום ביישוב במקום שם התחנה. ככה זה לפחות במטרודן באר שבע ובמטרופולין בדרום.
כרגע מוצגים רק זמני אמת.
כשאשכתב את השרת, אז אולי אוכל להציג גם זמנים מתוכננים. וגם אני לא אוהב שמערבבים זמני אמת עם זמנים מתוכננים, ולכן בהחלט אפריד ביניהם.
&nbsp
לגבי כיתוב היעד - נראה לי שהדבר הכי קל הוא לקבל את היעד כמו שהוא מממשק זמני האמת של משרד התחבורה, ולכן בשלב הראשון הוא כנראה לא יהיה אופטימלי (בסגנון "חניון תמנע/תמנע"). אחר כך אנסה לשפר. אבל יעד לא ברור עדיף על בלי יעד בכלל...
&nbsp
-- זהירות, חלק טכני לפניך --
&nbsp
שאלת על הסיבה למה התוספות האלה יקחו זמן. הסיבה היא שלפני שנתיים כתבתי את צד השרת ב-#C והוא רץ על Azure, החלטה שלא כל כך עמדה במבחן הזמן, כי זאת תשתית יחסית מסובכת שקשה להעלות אליה שינויים. לכן בחיים החדשים של האפליקציה החלטתי לכתוב את השרת מחדש בשפה אחרת. ובינתיים לא נגעתי בשרת בכלל (הקוד שרץ שם הוא בדיוק אותו קוד מלפני שנתיים). היות שמה שהייתי צריך לפני שנתיים עבור הווידג'ט הוא רק רשימה של מספרי קווים וזמנים, השרת פשוט לא שולח לאפליקציה את כיתוב היעד. ואני לא רוצה לעשות שינויים בקוד השרת הקיים, אז כיתוב היעד יצטרך לחכות לקוד שרת החדש.
&nbsp
 

mosh345

New member
איליה,

כרגע מוצגים רק זמני אמת.
כשאשכתב את השרת, אז אולי אוכל להציג גם זמנים מתוכננים. וגם אני לא אוהב שמערבבים זמני אמת עם זמנים מתוכננים, ולכן בהחלט אפריד ביניהם.
&nbsp
לגבי כיתוב היעד - נראה לי שהדבר הכי קל הוא לקבל את היעד כמו שהוא מממשק זמני האמת של משרד התחבורה, ולכן בשלב הראשון הוא כנראה לא יהיה אופטימלי (בסגנון "חניון תמנע/תמנע"). אחר כך אנסה לשפר. אבל יעד לא ברור עדיף על בלי יעד בכלל...
&nbsp
-- זהירות, חלק טכני לפניך --
&nbsp
שאלת על הסיבה למה התוספות האלה יקחו זמן. הסיבה היא שלפני שנתיים כתבתי את צד השרת ב-#C והוא רץ על Azure, החלטה שלא כל כך עמדה במבחן הזמן, כי זאת תשתית יחסית מסובכת שקשה להעלות אליה שינויים. לכן בחיים החדשים של האפליקציה החלטתי לכתוב את השרת מחדש בשפה אחרת. ובינתיים לא נגעתי בשרת בכלל (הקוד שרץ שם הוא בדיוק אותו קוד מלפני שנתיים). היות שמה שהייתי צריך לפני שנתיים עבור הווידג'ט הוא רק רשימה של מספרי קווים וזמנים, השרת פשוט לא שולח לאפליקציה את כיתוב היעד. ואני לא רוצה לעשות שינויים בקוד השרת הקיים, אז כיתוב היעד יצטרך לחכות לקוד שרת החדש.
&nbsp
איליה,
למה שלא תשתמש בשרת שלי ? יש לי API מובנה ב java , javascript, ו C++.
ללא תמורה

מושיקו
 


איליה,
למה שלא תשתמש בשרת שלי ? יש לי API מובנה ב java , javascript, ו C++.
ללא תמורה

מושיקו

תודה, מושיקו. זה נהדר שאתה פותח את ה-API, ואני מקווה שיהיו יישומים שיעשו בו שימוש וזה יעשה נפלאות לחוויית השימוש בתח"צ.
הסיבות שאני בוחר שלא, הן כי ראשית אני נהנה מהתהליך ולא מעוניין לחסוך לעצמי עבודה, ושנית אני מעדיף להיות תלוי בכמה שפחות גורמים.
&nbsp
 

orchilit

New member
אני אוהב לגלוש לחלק הטכני - עם איזו שפה כתבת ?

כרגע מוצגים רק זמני אמת.
כשאשכתב את השרת, אז אולי אוכל להציג גם זמנים מתוכננים. וגם אני לא אוהב שמערבבים זמני אמת עם זמנים מתוכננים, ולכן בהחלט אפריד ביניהם.
&nbsp
לגבי כיתוב היעד - נראה לי שהדבר הכי קל הוא לקבל את היעד כמו שהוא מממשק זמני האמת של משרד התחבורה, ולכן בשלב הראשון הוא כנראה לא יהיה אופטימלי (בסגנון "חניון תמנע/תמנע"). אחר כך אנסה לשפר. אבל יעד לא ברור עדיף על בלי יעד בכלל...
&nbsp
-- זהירות, חלק טכני לפניך --
&nbsp
שאלת על הסיבה למה התוספות האלה יקחו זמן. הסיבה היא שלפני שנתיים כתבתי את צד השרת ב-#C והוא רץ על Azure, החלטה שלא כל כך עמדה במבחן הזמן, כי זאת תשתית יחסית מסובכת שקשה להעלות אליה שינויים. לכן בחיים החדשים של האפליקציה החלטתי לכתוב את השרת מחדש בשפה אחרת. ובינתיים לא נגעתי בשרת בכלל (הקוד שרץ שם הוא בדיוק אותו קוד מלפני שנתיים). היות שמה שהייתי צריך לפני שנתיים עבור הווידג'ט הוא רק רשימה של מספרי קווים וזמנים, השרת פשוט לא שולח לאפליקציה את כיתוב היעד. ואני לא רוצה לעשות שינויים בקוד השרת הקיים, אז כיתוב היעד יצטרך לחכות לקוד שרת החדש.
&nbsp
אני אוהב לגלוש לחלק הטכני - עם איזו שפה כתבת ?
 

olli3

New member
מנהל
לא יודע שככה הממשק עובד וחבל שהוא עובד כך.

כרגע מוצגים רק זמני אמת.
כשאשכתב את השרת, אז אולי אוכל להציג גם זמנים מתוכננים. וגם אני לא אוהב שמערבבים זמני אמת עם זמנים מתוכננים, ולכן בהחלט אפריד ביניהם.
&nbsp
לגבי כיתוב היעד - נראה לי שהדבר הכי קל הוא לקבל את היעד כמו שהוא מממשק זמני האמת של משרד התחבורה, ולכן בשלב הראשון הוא כנראה לא יהיה אופטימלי (בסגנון "חניון תמנע/תמנע"). אחר כך אנסה לשפר. אבל יעד לא ברור עדיף על בלי יעד בכלל...
&nbsp
-- זהירות, חלק טכני לפניך --
&nbsp
שאלת על הסיבה למה התוספות האלה יקחו זמן. הסיבה היא שלפני שנתיים כתבתי את צד השרת ב-#C והוא רץ על Azure, החלטה שלא כל כך עמדה במבחן הזמן, כי זאת תשתית יחסית מסובכת שקשה להעלות אליה שינויים. לכן בחיים החדשים של האפליקציה החלטתי לכתוב את השרת מחדש בשפה אחרת. ובינתיים לא נגעתי בשרת בכלל (הקוד שרץ שם הוא בדיוק אותו קוד מלפני שנתיים). היות שמה שהייתי צריך לפני שנתיים עבור הווידג'ט הוא רק רשימה של מספרי קווים וזמנים, השרת פשוט לא שולח לאפליקציה את כיתוב היעד. ואני לא רוצה לעשות שינויים בקוד השרת הקיים, אז כיתוב היעד יצטרך לחכות לקוד שרת החדש.
&nbsp
לא יודע שככה הממשק עובד וחבל שהוא עובד כך.
כשלא מדובר על קווים בין עירוניים, זה דפוק. פעם, לפני שהיה את כל השיט הזה ורק התחילו עם הצגים הגדולים באוטובוסים שהציגו את היעד, כל מפעיל רשם מה שהתאים לו עבור כל קו במחשב של האוטובוס. כך יכולת לראות בבאר שבע (ועדיין לראות את זה באוטובוסים הכי וותיקים בישורת בעיר, 209 במספר) מידע רלוונטי לנוסע על כיוון הנסיעה. על קו 31 יתנוסס בגדול "נווה זאב" (שכונת נווה זאב) ועל קו 22 יופיע "נחל עשן", על קו 8 יופיע (מרכז אורן) אבל באוטובוסים החדשים מופיע לקו 8 למשל "סנהדרין".
&nbsp
וגם בדן אני זוכר שזה היה אינטואיטיבי וגם כיום "פתח תקווה - בית רבקה", "תל אביב - כרמלית", גם על קו 3 רשום "חולון" ולא חניון תמנע או תמנע שלא אומר לאף אחד שום דבר...
&nbsp
חבל שמסד הנתונים לא בוחר דווקא את מיקום ביישוב עבור שם היעד של הקווים, באמת חבל.
&nbsp
לגבי השפת קוד, תודה על השיתוף, לא מכיר שפות תכנות (רק את חלקן בשמות שלהם וזהו) אבל הבנתי את הגורם הבעייתי כפי שהסברת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה