הופה זה מעניין!לכל מתוסכלי הרכבת.
http://www.train4me.co.il/
יפה מאוד. שיהיה להם בהצלחה.לכל מתוסכלי הרכבת.
http://www.train4me.co.il/
יום יבוא וילמדו לבנות אתרי אינטרנטלכל מתוסכלי הרכבת.
http://www.train4me.co.il/
מה טוב בגלילה לרוחב?יום יבוא וילמדו לבנות אתרי אינטרנט
בישראל, אבל היום הזה עוד לא הגיע. חבל שבונים אתר אינטרנט למסכים בגודל 19". זה לא ממש נוח לגלול את המסך בכל שורה. וכשבונים את האתר עם תוכנה "איכותית" מבית מיקרוזיפט אז אפשרות הגלילה לרוחב פשוט לא קיימת בדפדפנים שלא מבוססים על IEיכסוחבל![]()
![]()
שום דבר בכלל!!!מה טוב בגלילה לרוחב?
משום מה מסתתר הכותב ולא מופיע שמולכל מתוסכלי הרכבת.
http://www.train4me.co.il/
מה קשור?משום מה מסתתר הכותב ולא מופיע שמו
אם כל כך גרוע למה לך לסבול סע באוטובוס ואו במונית הרבה יותר נוח מהר קוביז
אכןמה קשור?
ואם לא טוב לך עם השחיתות במדינה, אל תלחם בה חלילה, סע לחו"ל. לווווווווּזר! יש דברים בחיים שצריך להילחם עליהם וזה שווה את זה. נסיעה טובה יותר ברכבת זה אחד מהם.
מה קשור?
ואם לא טוב לך עם השחיתות במדינה, אל תלחם בה חלילה, סע לחו"ל. לווווווווּזר! יש דברים בחיים שצריך להילחם עליהם וזה שווה את זה. נסיעה טובה יותר ברכבת זה אחד מהם.
תכתוב לו מייל והוא יגיד לך מי הוא.משום מה מסתתר הכותב ולא מופיע שמו
אם כל כך גרוע למה לך לסבול סע באוטובוס ואו במונית הרבה יותר נוח מהר קוביז
תכתוב לו מייל והוא יגיד לך מי הוא.
ניסית את זה במקום לכתוב את השטויות שכתבת. תנסה, אם אחרי שבוע הוא לא יענה לך, אז אולי יהיה קצת צדק בטענה שלך. חוץ מזה אני לא חושב שהוא חייב לומר מיהו, חוץ מלומר שהוא נוסע מתוסכל. גם הרבה כתבים בעיתונות האלקטרונית והמודפסת לפעמים לא רושמים את שמם אלה כותבים תחת השם כתב ...(אזשהו עיתון). ובקשר לתוכן ההודעה שלך שיסע באוטובוס או במונית זאת הודעה שאפילו לא ראוייה לתגובה. זה כמו שמישהו יכנס אילך לבית יגנוב לך את כל התכולה ויגיד לך לא טוב לך תעבור לוילה בקסריה עם 10 שומרי ראש. תנסה לחשוב לפני שאתה כותב הודעות לפעמים זה עוזר.
תכתוב לו מייל והוא יגיד לך מי הוא.
ניסית את זה במקום לכתוב את השטויות שכתבת. תנסה, אם אחרי שבוע הוא לא יענה לך, אז אולי יהיה קצת צדק בטענה שלך. חוץ מזה אני לא חושב שהוא חייב לומר מיהו, חוץ מלומר שהוא נוסע מתוסכל. גם הרבה כתבים בעיתונות האלקטרונית והמודפסת לפעמים לא רושמים את שמם אלה כותבים תחת השם כתב ...(אזשהו עיתון). ובקשר לתוכן ההודעה שלך שיסע באוטובוס או במונית זאת הודעה שאפילו לא ראוייה לתגובה. זה כמו שמישהו יכנס אילך לבית יגנוב לך את כל התכולה ויגיד לך לא טוב לך תעבור לוילה בקסריה עם 10 שומרי ראש. תנסה לחשוב לפני שאתה כותב הודעות לפעמים זה עוזר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.