לכל מתוסכלי הרכבת.

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
יום יבוא וילמדו לבנות אתרי אינטרנט

לכל מתוסכלי הרכבת.
http://www.train4me.co.il/
יום יבוא וילמדו לבנות אתרי אינטרנט
בישראל, אבל היום הזה עוד לא הגיע. חבל שבונים אתר אינטרנט למסכים בגודל 19". זה לא ממש נוח לגלול את המסך בכל שורה. וכשבונים את האתר עם תוכנה "איכותית" מבית מיקרוזיפט אז אפשרות הגלילה לרוחב פשוט לא קיימת בדפדפנים שלא מבוססים על IEיכס
וחבל
 

mucool2

New member
מה טוב בגלילה לרוחב?

יום יבוא וילמדו לבנות אתרי אינטרנט
בישראל, אבל היום הזה עוד לא הגיע. חבל שבונים אתר אינטרנט למסכים בגודל 19". זה לא ממש נוח לגלול את המסך בכל שורה. וכשבונים את האתר עם תוכנה "איכותית" מבית מיקרוזיפט אז אפשרות הגלילה לרוחב פשוט לא קיימת בדפדפנים שלא מבוססים על IEיכס
וחבל
מה טוב בגלילה לרוחב?
 

raminec

New member
שום דבר בכלל!!!

מה טוב בגלילה לרוחב?
שום דבר בכלל!!!
אבל כשבונים את האתר כך שהוא רחב מדי לגולשים עם מסכים בגודל 17", רוב הצופים חייבים לגלול את הדף לרוחב. וכשבונים את האתר בקוד לא תיקני שמתאים ל-IEיכס בלבד, מי שלא גולש ב-IE יראה את הדף חתוך לנצח בלי אפשרות לגלול אותו לרוחב. לרגע לא אמרתי שלבנות אתרים שצריך לגלול אותם לרוחב זה טוב. נהפוך הוא. זה מראה על חוסר תאימות וחוסר התחשבות בכלל הגולשים באתר. יותר מזה, רוב רובם של האתרים בעולם בנויים ככה שיוצגו נכון גם במסך 15", בלי לגלול לרוחב כלל.
 

raminec

New member
מה קשור?

משום מה מסתתר הכותב ולא מופיע שמו
אם כל כך גרוע למה לך לסבול סע באוטובוס ואו במונית הרבה יותר נוח מהר קוביז
מה קשור?
ואם לא טוב לך עם השחיתות במדינה, אל תלחם בה חלילה, סע לחו"ל. לווווווווּזר! יש דברים בחיים שצריך להילחם עליהם וזה שווה את זה. נסיעה טובה יותר ברכבת זה אחד מהם.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif על אחת כמה וכמה, כאשר ר"י

מה קשור?
ואם לא טוב לך עם השחיתות במדינה, אל תלחם בה חלילה, סע לחו"ל. לווווווווּזר! יש דברים בחיים שצריך להילחם עליהם וזה שווה את זה. נסיעה טובה יותר ברכבת זה אחד מהם.
על אחת כמה וכמה, כאשר ר"י
היא חברה ממשלתית, אך בלי מספיק פיקוח על מה שנעשה שם.
 
תכתוב לו מייל והוא יגיד לך מי הוא.

משום מה מסתתר הכותב ולא מופיע שמו
אם כל כך גרוע למה לך לסבול סע באוטובוס ואו במונית הרבה יותר נוח מהר קוביז
תכתוב לו מייל והוא יגיד לך מי הוא.
ניסית את זה במקום לכתוב את השטויות שכתבת. תנסה, אם אחרי שבוע הוא לא יענה לך, אז אולי יהיה קצת צדק בטענה שלך. חוץ מזה אני לא חושב שהוא חייב לומר מיהו, חוץ מלומר שהוא נוסע מתוסכל. גם הרבה כתבים בעיתונות האלקטרונית והמודפסת לפעמים לא רושמים את שמם אלה כותבים תחת השם כתב ...(אזשהו עיתון). ובקשר לתוכן ההודעה שלך שיסע באוטובוס או במונית זאת הודעה שאפילו לא ראוייה לתגובה. זה כמו שמישהו יכנס אילך לבית יגנוב לך את כל התכולה ויגיד לך לא טוב לך תעבור לוילה בקסריה עם 10 שומרי ראש. תנסה לחשוב לפני שאתה כותב הודעות לפעמים זה עוזר.
 

אורי404

New member
../images/Emo45.gif

תכתוב לו מייל והוא יגיד לך מי הוא.
ניסית את זה במקום לכתוב את השטויות שכתבת. תנסה, אם אחרי שבוע הוא לא יענה לך, אז אולי יהיה קצת צדק בטענה שלך. חוץ מזה אני לא חושב שהוא חייב לומר מיהו, חוץ מלומר שהוא נוסע מתוסכל. גם הרבה כתבים בעיתונות האלקטרונית והמודפסת לפעמים לא רושמים את שמם אלה כותבים תחת השם כתב ...(אזשהו עיתון). ובקשר לתוכן ההודעה שלך שיסע באוטובוס או במונית זאת הודעה שאפילו לא ראוייה לתגובה. זה כמו שמישהו יכנס אילך לבית יגנוב לך את כל התכולה ויגיד לך לא טוב לך תעבור לוילה בקסריה עם 10 שומרי ראש. תנסה לחשוב לפני שאתה כותב הודעות לפעמים זה עוזר.
 

בועז ל

New member
../images/Emo45.gif כל מילה בסלע קיומנו !

תכתוב לו מייל והוא יגיד לך מי הוא.
ניסית את זה במקום לכתוב את השטויות שכתבת. תנסה, אם אחרי שבוע הוא לא יענה לך, אז אולי יהיה קצת צדק בטענה שלך. חוץ מזה אני לא חושב שהוא חייב לומר מיהו, חוץ מלומר שהוא נוסע מתוסכל. גם הרבה כתבים בעיתונות האלקטרונית והמודפסת לפעמים לא רושמים את שמם אלה כותבים תחת השם כתב ...(אזשהו עיתון). ובקשר לתוכן ההודעה שלך שיסע באוטובוס או במונית זאת הודעה שאפילו לא ראוייה לתגובה. זה כמו שמישהו יכנס אילך לבית יגנוב לך את כל התכולה ויגיד לך לא טוב לך תעבור לוילה בקסריה עם 10 שומרי ראש. תנסה לחשוב לפני שאתה כותב הודעות לפעמים זה עוזר.
כל מילה בסלע קיומנו !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה