לכל מתגייסי גבעתי נוב 03'

לכל מתגייסי גבעתי נוב 03'

חשבתי רבות האם לפרסם את זה או לא, אבל החלטתי שבכל זאת כדאי.. אז לידיעתכם, הטירונות שלכם הולכת להיות הרבה הרבה יותר קלה מטירונות רגילה.. וזה למה? כי בא"ח גבעתי החליט שמעכשו אסור לטרטר ולקדר את הטירונים החדשים, אלא אם כן (ותקשיבו היטב!) המפקד עושה יחד איתך את כל מה שהוא אומר לך או למחלקה לעשות.. הקיצור, הסוף ל"פול 20" בגבעתי. אם אתה נופל - גם המפקד נופל.. וחוץ מזה, שלפחות 2 מ"כים ומ"מ שהולכים להיות לכם הם מפקדים פשוט מעולים.. יש לי הרבה "מידע מבפנים" על המחזור והטירונות שלכם (טוב נו, ככה זה כששוברים דיסטאנס עם המפקדים, הם מתחילים לשפוך), אבל לצערי הבטחתי לא לספר.. אבל אני יכולה להגיד לכם בפה מלא: הולכת להיות לכם אחלה טירונות. אז שיהיה בהצלחה! וד"א, מי מכם שנופל על מ"מ ג'ינג'י במיוחד, תדעו לכם שהרוחתם בגדול..
 

אייל543

New member
וואלה סבבה

יהיה כיף בינתיים אני מכיר חבר שלי אחד שבא לגבעתי ועוד אחד שפגשתי באוטובוס לאילת ביום חמישי הוא עכשיו ג'ובניק והוא מעלה פרופיל ובא איתי לצבר ואת כל ה6 מיליון שבפורום שהולכים לגבעתי
 

tha doggfather

New member
יכול להיות שאת צודקת..

אבל זה לא כל כך נשמע לי... מדובר בטירונות 05.. שהכי הכי ארוכה וקשה שיש.. אני לא חושב שדדוקא בגבעי.. שכרגע מובילה את הלחימה בשטחים ורוצה להכשיר את החיילים שלה. שימשיכו את אותה לחימה.. יהיו רכים יותר עם הטירונים החדשים... לא נשמע לי הכי הגיוני... אבל תודה בכל זאת..
 

אייל543

New member
אני גם לא חושב

שהמפקדים כל כך עצלנים..... שהם יעדיפו לא לעשות כלום
 

1234aaa

New member
ת'אמת גם לי..

מה אני מתחצף למ"מ נניח והוא יורד ביחד איתי ל-20??!!? כל פעם שמפקד ירצה להעניש משהו הוא בעצם יעניש גם את עצמו... אבך אם את אומרת..
 

1234aaa

New member
../images/Emo6.gif ,יש לו עוד משהו כמו 3 שנים

עד לסיכות המ"מ
 
לא הייתי אומרת משהו כזה

אם לא הייתי בטוחה בזה.. חוק חדש של הבא"ח.. תאמין לי שהמפקדים ממש לא מרוצים מזה, אין להם ממש ברירה. ואל תדאג, יש להם רעיונות מאוד מקוריים איך להעניש, אולי אפילו יותר קשים מסתם "פול 20". נכון, ג'ינג'י?
 

Star Adder

New member
זה רק בקטע הפיזי?

כלומר, לא יהיה מצב שאם אני ישאר שבת אז גם המפקד ישאר שבת?
 
אוי נו בלאט, לא שווה.....

לא מספיק אסור להשפיל טירונים, עכשיו גם אסור לטרטר אותם???
 

1234aaa

New member
חחחחח מסכן המפקד שלך

נראה לי הוא ישתגע מזה שהוא לא יוכל להעניש אותך כמ ושצריך על היציאות שלך.. :) טיפ שלי,ספר להם על "מלך החשבון" (חחחחחחחחחחחח) ואתה בפלס"ר בלי גיבוש
 
לא מזה אני מתבאס.... תראה ...

טירונות עושים רק פעם אחת, אבל אם אתה מפקד זה להרבהההה זמן.. :)
 

1234aaa

New member
"מלך החשבון" הזה ,הכי קורע בארץ!

אני דברתי עם חבר שלי בטלפון,על משהו ממש רציני ולא מצחיק, ותוך כדי "עלעלתי" בפורום פתאום אני נתקל בהודעה שלך ונשפך מצחוק. -חחחחחחחחחחחחחח -מה אתה דפוק ,מה את צוחק פתאום? -חחחחחחחחח -מה מצחיק? -|אני איכשהו מצליח להקריא לו את השרשור| |שתינו נקרעים מצחוק| מלך החשבון זה הכי אחי!
 
אחי אתה צוחק, אבל יש לי תמונה שלי

כילד קטן עם שיער בלונדיני וארוך וכתר שיש עליו מספרים גזורים... זה עצוב!
 
ככה:

א. אני בחיים לא מעלה את התמונה (וגם אין לי איך כי זה לא דיגיטלי ואין לי סורק). ב. בטח... כתבתי בדף הזה של שחקים שהייתי מלך החשבון והם זימנו אותי ישר לתחקיר בטחוני... בלי מבחנים!
 
למעלה