לכל משמיצי YHS לדורותיהם
אני קורא בתדהמה את אוסף הגידופים וההשמצות מצד חבורה מכובדת של חברים וחברי עבר של הפורום. נפלתם על הראש? האיש (שאינו ממכרי ופגשתי אותו בדיוק פעמיים בכל חיי) עושה ימים כלילות בחזית הפורום. מנהל ומסדר אותו, מסנן את המוץ מהשאור ודואג שמי שנכנס יזכה לחווית שימוש טובה ומאלפת וכל מה שיש לכם לעשות הוא להשמיץ? לאיש הזה יש גם עבודה וחיי משפחה ואני בטוח שאף אחד מהמשמיצים לא מוכן לקרבן ש YHS מקריב כדי שאנחנו המשתמשים נוכל להנות ולהפיק תועלת. תתבישו לכם. יש עוד לפחות 5 פורומים פעילים פחות או יותר - למה לכם לבוא דווקא לכאן? אולי כי כאן מרוכז הפאנל המקצועי ביותר בתחום???????????????? הא? ואתם יודעים למה המקצוענים כאן? כי אין להם סבלנות לפורום הקהילתי של מעלה אתרוג ג'.. אני רוצה להכנס פעמיים ביום - להעיף מבט ולראות אם יש נושא מעניין ולסגור את החלון. לא רוצה 100 שירשורים בנושא "איך מתחילים" או "איזה טיסן שני הכי טוב" (T34 כנראה). לפורום מהסוג ההוא אני לא אטרח להכנס - אין לי זמן לזה. אז כל אחד מכם, בבקשה, שיחליט עם עצמו - טוב לו ככה או לא טוב לו. וינהג בהתאם. ולכל אלה שמספרים בדמעות שהם רק באים לקרוא ולא מעיזים לכתוב - "הלו???" גם בלי השתתפותכם הפעילה עדיין מעניין לכם לקרוא? ואתם עדיין רוצים לתרום במסרים פרטיים? אם זה ככה הפורום (ומנהליו) מצליחים. ניר
אני קורא בתדהמה את אוסף הגידופים וההשמצות מצד חבורה מכובדת של חברים וחברי עבר של הפורום. נפלתם על הראש? האיש (שאינו ממכרי ופגשתי אותו בדיוק פעמיים בכל חיי) עושה ימים כלילות בחזית הפורום. מנהל ומסדר אותו, מסנן את המוץ מהשאור ודואג שמי שנכנס יזכה לחווית שימוש טובה ומאלפת וכל מה שיש לכם לעשות הוא להשמיץ? לאיש הזה יש גם עבודה וחיי משפחה ואני בטוח שאף אחד מהמשמיצים לא מוכן לקרבן ש YHS מקריב כדי שאנחנו המשתמשים נוכל להנות ולהפיק תועלת. תתבישו לכם. יש עוד לפחות 5 פורומים פעילים פחות או יותר - למה לכם לבוא דווקא לכאן? אולי כי כאן מרוכז הפאנל המקצועי ביותר בתחום???????????????? הא? ואתם יודעים למה המקצוענים כאן? כי אין להם סבלנות לפורום הקהילתי של מעלה אתרוג ג'.. אני רוצה להכנס פעמיים ביום - להעיף מבט ולראות אם יש נושא מעניין ולסגור את החלון. לא רוצה 100 שירשורים בנושא "איך מתחילים" או "איזה טיסן שני הכי טוב" (T34 כנראה). לפורום מהסוג ההוא אני לא אטרח להכנס - אין לי זמן לזה. אז כל אחד מכם, בבקשה, שיחליט עם עצמו - טוב לו ככה או לא טוב לו. וינהג בהתאם. ולכל אלה שמספרים בדמעות שהם רק באים לקרוא ולא מעיזים לכתוב - "הלו???" גם בלי השתתפותכם הפעילה עדיין מעניין לכם לקרוא? ואתם עדיין רוצים לתרום במסרים פרטיים? אם זה ככה הפורום (ומנהליו) מצליחים. ניר