לכל מעריצי ירון אשבל וחובבי שנות 80

לכל מעריצי ירון אשבל וחובבי שנות 80

לכל המרחפים והמעופפים בפורום: הערב אצל יאצפן בערוץ 3 בכבלים האליל שלנו מתארח יחד עם להקת בוני אם. לא להחמיץ.
 

m70

New member
ערן,עכשיו התברר שהוא שונא מזג

אויר.כולנו ראינו מה אמר. אתה עדיין חולה עליו?
 
מי זה ערן באמת? על מה אתה מדבר?../images/Emo12.gif

אין לי מושג מי זה, אני לא יודע מה להגיד לך...
 
למעלה