אני לא יכולה לשלוח לכולם אז אני צריכה מישו עם אתר שבאמת מתכוון להעלות את זה לאתר שלו כי זה לוקח חצי שעה להעביר את זה במסנג'ר!!! אז אני אעביר למישו אחד ושיעלה לאתר וזהו... תגיבו
במסנג'ר.. הייתי שולחת לכולם אבל זה לוקח משהו כמו שעה לשלוח את זה.. אמרו כאן שאפשר משהו לשים את זה בקאזאה ואז תוכלו להוריד את זה מהקאזאה הבעיה היא שאני לא יודעת איך.. אם תגידו לי אני בשמחה ישיםםם..!