לכל מי שמתעניין בחרמון...

BorderGuy

New member
לכל מי שמתעניין בחרמון...

הנה קישור לאתר שיש בו הסברים על כל השיפוצים (למרות שעדיין אני לא מבין איזה רכבל החליפו!!!)...
 

ilaya

New member
לא מאמין לאף מילה !!!

בכל חורף, מספרים בחדשות שבאתר החרמון הושקעו מליוני שקלים לקראת הפתיחה. בכל חורף אני מגיע, ומגלה שהגעתי לאותה מעברה עלובה שהיתה שם בשנה שעברה. מזה אני מסיק כמה דברים: 1. הם עובדים עלינו בעיניים. 2. הם כנראה מרוויחים הרבה מאוד מליונים. עילי
 

alonaski

New member
חחחח... ../images/Emo6.gif ../images/Emo6.gif "מעברה"....

אהבתי!
 

איל שחר

New member
פשוט לא הבנתם, חבר'ה!

הכתבה לא מתוארכת ולפיכך היא בתוקף שנה אחר שנה אחר שנה... מן הסתם נכתבה לפני עשור לפחות
 

ilaya

New member
עשור ??? ../images/Emo4.gif

הסורים כתבו אותה במקור, והיא תורגמה מערבית מדוברת אחרי שנווה אטי"ב כבשו את החרמון. סליחה, גולני.
 

yaircarel

New member
לגבי הרכבל העלתי תמונות

הם באמת החליפו את הרכבל האמצעי (רכבל מס 1), אפשר לראות את התמונות שהעלתי של החרמון בקיץ. רואים שם כמה תמונות של מה שנשאר מהרכל הישן שפורק. (אגב החלקים שלו מפוזרים למעלה). כמו כן אפשר לראות את החלקים של הרכבל החדש. כאשר הייתי עבדו על העמודים של הרכבל החדש. אגב גם ראיתי את המסוע אשר הורכב במקום אחר מהמעליות כפתור במסלול ביה"ס לסקי. גם אני נוטה לזלזל בנוגע לחרמון, הרי הזלזול שלהם בגולשים הוא בולט אך אני חייב להודות שיש שיפור ניכר ממה שהיה אפילו 5 שנים אחורה.
 

BorderGuy

New member
אני חייב להודות...

שאחרי שכולם אומרים לי רכבל 1 או הרכבל האמצעי אני עדיין לא מבין איזה רכבל החליפו! אולי זה משהו אצלי אבל שמישהו יגיד לי אם זה זה שבדרך כלל לא עובד או זה שבדרך כלל עובד...
 

cast a

New member
טוב אני אנסה להסביר הפעם האחרונה

אוקי נכון יש את הרכבל המרכזי? זה שכולם תמיד עולים בו, ולפעמים יש בו תורים ענקיים.זה שצמוד לרחבה של המתחילים וכשאתה עומד בתור אתה רואה כל מיני סבתות שוברות את הראש. אז את זה לא החליפו. לידו, דרומית לו (אם אני לא טועה) יש רכבל, בין הרכבל של המסלול הבינוני (הקטן הזה עם השביל גמלים), בינו לבין הרכבל הראשון שהזכרתי מוצב הרכבל הזה, הוא נראה כאילו דוד המלך בעצמו בנה אותו, ואתה יכול לשתות קפה בין כסא לכסא (יש מרווח ענק בין הכסאות). אז אותו החליפו. הרכבל הזה גם מגיע למעלה וכשאתה יוצא אתה לא יוצא לתוך שלג אלא לתוך בוטקה כזאת שממנה אתה יוצא לשלג. חסר לך שלא הבנת עכשיו.
 

skier

New member
בקיצור עוד 1 למבקרים פחות 1 לגולשים

אני עושה חרם ולא נוסע השנה לחרמון !!! מי איתי?????
 

skier

New member
לצערי\שימחתי אני לא אהיה פה לדעת

מה ומי הוחלף... אבל אני יודע ששלוש עמקים של סקי יפצו על כך...
 

sKatan

New member
אכן מליונים...

ilaya..שעיניין הסעיף השני שלך (2. הם כנראה מרוויחים הרבה מאוד מליונים.) אז כן, החרמון מרוויח הרבה מאוד מיליונים, (ממקורות יודעי דבר). אתה רוצה לשמוע מספרים? אז ככה..ביום ממוצע+ (11 אלף מבקרים) של החרמון משתלשל לכיסם משהו בסדר גודל של כמיליון וחצי שקלים.. ואני יודע על מה אני מדבר. אני את שלי אמרתי.
 

antty

New member
חרמון

בוא נראה ממה החרמון הכי מרוויח כסף? מהמבקרים נכון,אז מה עשו אם הבנתי נכון... הורידו רכבל גולשים אחד, תיגברו את רכבל המבקרים ועכשיו יוכלו התורים של המבקרים להתקצר! אנחנו הגולשים נצטרך ללכת ברגל לרכבל החדש כי אי אפשר להגיע אליו בגלישה ולעמוד בתור האין סופי של המבקרים. כמובן שמגריעת רכבל הגולשים הקודם וממרחק ההליכה הנדרש "לחדש" אזי התור לרכבל הישן יתארך פי שתיים. זה שהרחיבו את המסעדה או בנו עוד מרפסת לא מעניין לי תביצה אני בא לגלוש ולא לאכול טוסט ב-20 שח מונופול זה מונופול אז אין מה להתפלא
 

cast a

New member
מסכים איתך

הקטע שהרכבל משותף למבקרים וגולשים בעצם הופך אותו למבקרים. או שבא למישהו לעמוד 10 שעות בשביל לעלות להר.. עדיף להסתפק בחצי שעה תור ברכבל הרגיל... חבל, הרעיון טוב מאוד, אבל הביצוע גרוע. המסעדה לא מעניינת גם אותי והחיים שלי לא הייתי במרפסת הזאת ככה שגם לי זה לא משנה.
 

BorderGuy

New member
ברור שזה משנה...

כי עכשיו יש הליכה קטנה מהרכבל למסלול הקטן שמוביל למסלול הגדול... או שגם מסלול חדש התקינו שם... ועוד משהו, מישהו יודע מה קורה עם הסנופארק שמתכננים שם איזה מאתיים שנה??!!!
 

cast a

New member
בנו כמה "רמפות"

סנופארק אמיתי זה השקעה גדולה יותר.
 
למעלה