לכל מי שלא שם לב אני בבית

shi ra

New member
לכל מי שלא שם לב אני בבית../images/Emo124.gif

אדומה מתמיד, עייפה מוות מסיבוב הופעות בעיר, שתיתי קפה עם האיש אני הכי אוהבת והיה לי כל כך נעים.... ועכשיו איתכם שוב, נכון שתמשיכו לעשות לי נעים????? אז מי פה?
 

shi ra

New member
מישהו עם מבט הורס, אבל הוא לא שלי

היה פעם, כרגע אנחנו " חברים טובים" - סססססססאמו חברים טובים, אני נתתי לנו את הטייטל וכמעט טרפתי אותו מתחת לשולחן במסעדה במקום את הפאטה כבד שהיה לא רע בעצמו... אבל היה כיףףףף
 
ככה קוראים לזה היום אה?

"חברים טובים"? שיחקת אותה אחותי.....! אחחחח מתאים עכשיו פטה כבד ...אויישששששש
 

shi ra

New member
אוף עכשיו גרמת לי לחשוב עליו אחחחחח

מה הייתי עושה לו אם לא הייתי חושבת צעד קדימה, אבל כזו אני בן אדם חושב ובגלל זה שמרתי על הידיים והשפתיים שלי לעצמי ...וזה היה קשה.... נו, מה עם אינטרנט זהב? יש חיר????
 

shi ra

New member
שום הפסקה, פיניטו, קאפוט, סוף!!!!

היה ואיננו עוד... אבל הלב... לכי תסבירי לו , לא מבין עברית!
 
סוף?ואת יושבת איתו על כבד אווז?

רק היה חסר שם נר וקברנה סובניון קטן. ראבאק.....מה איתך? גם הוא מעוניין אם לא היה מעוניין לא היה משאיר פתח בכלל. זה הידיד שלך שסיפרת שאת מקווה שלא יגיע לגיל 72? ולמה את לא עונה לי למסר שלי למה? ולמה לא שלחת לי תאמייל שלך? אוף איתך.
 
המלצה לשירה

פעם מישהוא חכם המצליץ לי להתנתק מה - X, והית מחליפה אותו בכבד אוז? לא עדיף משהוא מתוק? * אין להתיחס לדברי כי איני מומחה בעיניני X ים. אני רק מצטט.
 

tsipi35

New member
יא שירה את קנאית....../images/Emo5.gif

ראית אותי במצלמה וזהו? נידלקת? מזל שהחלפתי צבע.....ובסוף השבוע אני הולכת שוב להחליף שלא תיראי לי......עכשיו את מבינה למה קוראים לי תוכית??? בגלל הצבעים...
 
למעלה