לכל מי שלא האמין

omerlich

New member
לכל מי שלא האמין

אחמדינג'אד=היטלר הוא עושה בדיוק מה שעשה הצורר הנאצי בשנות ה30 לקרוא ולהפנים
 
כבר מזמן אמרתי שצריך היה להפציץ

את הכור באירן, ואם אין דרך קונבנציונלית לבצע את זה, לא צריך להסס ולהשתמש במה שעל פי פרסומים זרים אין לנו. ברגע שהאירנים יגיעו לנשק גרעיני, הלך עלינו.
 

vinney

Well-known member
../images/Emo45.gifאני בטוח שמדינת ישראל

תדע לעשות את המעשה הנכון, בין כה וכה אם תהיה מלחמה, ידאגו לשתף אותנו בה, אז לפחות שאנחנו נחליט מתי זה יקרה, ולא איזה אהבל...
 

rds15

New member
מזעזע למדי.

מה השלב הבא? לרכז את המיעוט היהודי והנוצרי בגטאות? להעביר חוקי גזע למיניהם? צעד כזה צריך להיות מלווה בתגובה חריפה מצד ארה"ב, ישראל ואירופה.
 
לכל דבר יש גבול

אם עד עכשיו התנגדתי לתקיפת איראן אני כבר לא אתנגד. במידה והחור יעבור אני מפה מהמיעוטים לברוח מאיראן, אולם צריך לתקוף את איראן כנראה שזאת הדרך היחידה שאחמדניג'אד מבין. למרות שיש איראנים שרוצים שלום עם מנהיג כזה לא ניתן לעשות שלום.
 

asafz8

New member
לחסל את הדקטטורה ההלכתית באיראן

וכדאי שזה ייעשה מהר. למרות שאני לא יודע מה יש ליהודים לחפש באיראן, חייבים לפעול ומהר. יש להם את הזכות לחיות בכל מקום בעולם חיים נורמאלים ולא ע"י הפרדת גזעים. מקווה שאולמרט יתעורר כבר.
 
אסף גם אני המום מהחלטתם

היהודים שחיים באיראן הם מטורפים. אך בכל זאת עליהם לתמוך בהם. לגור במדינה שהיא אוייבת נחשב בעייני למעשה התאבדות ואני מקווה שיש להם את השכל לברוח משם.
 
מה זאת אומרת אין להם ברירה

הם יכולים לעבור מדינה. כשהעדיפות הראשונה אמורה להיות ישראל. הדבר הכי מטורף זה לגור במדינת אוייב הם נמצאים במצב שהם לא יודעם אם יראו את המחר
 

vinney

Well-known member
אתה כל כך בטוח שהם יכולים?

זה אולי נשמע לך מפתיע, אבל מדינות כמו איראן, לא ממהרות כל כך לתת לאזרחיהן חופש תנועה אל מחוץ לגבולותיהן.
 

SilentMike

New member
קצת חבל לי לקלקל את החגיגה.

אבל המקור לידיעות האלה על "התלאי הצהוב" הוא גולים אירנים, שהם לא מקור סופר אמין. לא בטוח שזה נכון. לא שיש לי התנגדות להפצצה קטנה או משהו... אבל כדאי לדעתי לא לקפוץ על הידיעה הספציפית הזו לפני שיתברר סופית שהיא נכונה. המשטר באירן צריך ליפול/להתחלף בין אם היא נכונה ובין אם לא.
 

vinney

Well-known member
אין עשן בלי אש

עובדה היא ששגרירות איראנית סירבה להתייחס (שגרירות בקנדה, אני מניח, כי מקור הידיעה משם), וזאת עובדה גם שהיו דיבורים על חוק דומה (אם כי דובר ש"יתיעצו עם נציגי העדות"), שזה ניסוח רך טיפה של אותו דבר בדיוק. בגדול, לא משנה איך תסובב את זה, מדובר בתרגום של חוקי נירמברג לפרסי.
 
ויני אם החוק לא יעבור עדיף להבליג

עדיף לנהל עם איראן משא ומתן. מלחמה רק תביא להרוגים, אולם אם לא תהיה ברירה והחוק יכנס לתוף זאת חציית קווים אדומים. במקרה כזה ניתן לתקוף את איראן אני סבור שארה"ב ואירופה יעזרו לנו אם כבר פרצה מלחמה
 
גם אותי

השאלה האם מתקפה על איראן זה מהלך מתבקש. במקרה שהחוק המזוויע יעבור חייבים לתקוף ואני אומר בתור אחד שהדבר האחרון שהוא רוצה זה שתפורץ מלחמה. מלחמה עלולה להזיק ארה"ב הסתבכה קשות במלחמה בעיראק למרות הישגייה ואיראן יותר חזקה
 

sheketz

New member
לתקוף בגלל חוק הטלאי?

מילא לתקוף על מנת למנוע התקפה שלהם עלינו. אבל למה בגלל הטלאי למה?
 
למעלה