לכל מי שיש בעיה עם מודם ADSL USB...

JaneLame

New member
יש כאלו שאין להם כרטיס רשת.

בשבילם זה לא רק הוצאה של 50 ש"ח לקנות כרטיס, אלא גם לשלם למישהו שיתקין אותו.
 

Fkl0ster

New member
שבזק תממן את זה! לחלק מודם USB...

זה עוול נוראי. האירוניה היא שמחשבים אשר אין להם כרטיס רשת הם מלכתחילה מחשבים מיושנים יחסית, מדור הפנטיום 3 ולפניו, אשר לרוב לוחות האם שלהם לא כללו כרטיס רשת מובנה... אלו הם הלקוחות אשר מקבלים מודם USB, אלה שגם על מחשביהם רצה מערכת Win9x שלא מסוגלת לבצע ניהול זיכרון בצורה סבירה: עוד שמן למדורה. הם כלל לא מודעים איזה "עונש" נלווה עם המודמים העלובים הללו.
 

dani666

New member
ואני חושב שבזק גם צריכה לממן מחשבים

למי שאין. במה נגרע חלקם ? ולמה רק בזק ? חברות הכבלים מחלקות מודמים שיש בהם גם יציאת רשת וגם יציאת USB. למה שלא יממנו כרטיס רשת למי שאין ? למה שלא יממנו מחשב ? בחייך ... גם לבעל המחשב יש אחריות מסוימת. אם כי, לשיטתך, למה שהמדינה לא תתקן את המכונית שלי ? זה רעיון ....
 

Fkl0ster

New member
דין USB בADSL איננו כדין USB בכבלים

בכבלים, כל המודמים הם מודמי רשת תחילה וגם בעלי יציאת USB; מתוקף היותם כאלו, דרייבר ה-USB מתחזה לכרטיס רשת כדת וכדין. ב-ADSL, מודמי ה-USB/PCI (קרי כל מה שלא רשת), מתחזים למודמים אנאלוגיים ומתוקף כך הדרייברים שלהם הרבה יותר פרובלמטיים מבכבלים. הם גם נשענים על המתח המסופק מיציאת ה-USB, בניגוד למודי כבלים שהם stand-alone לחלוטין. בזק צריכים ויכולים להשקיע בלקוחות שלהם עוד קצת ולדאוג להתקן רשת במחשב או להביא בפניהם את האמת המרה אודות הבעיתיות של מודמי USB ושיתנו ללקוח להחליט ולשבור את הראש. אנחנו בהס"כ מדברים על כרטיס שעולה 30 ש"ח ריטייל בחנות! אם בזק קונה בהקפה, זה יוצא פחות ממנה פלאפל לכרטיס. כל מה שנותר הוא לשלוח טכנאי ולבצע את ההתקנה: בכך הם יישרו קו עם חברות הכבלים אשר שולחות טכנאים להתקנת המודם שלהם (טוב, זה בעיקר בגלל שלרוב צריכים להכין את התשתית בבית מבחינה פיזית, בניגוד ל-ADSL, אך עם זאת, בזק תזכה בנקודות זכות רבות באם תעשה זאת). ד"א, למה יש לי הרגשה שאתה עובד בזק?
 

dani666

New member
הטכנאי של הכבלים - לא נוגע לך המחשב

הוא גם לא טכנאי. אולי שיפוצניק עם מעט הכשרה בחיווט כבלים ביתי. וגם את נורא תבקש - הוא *לא* ייגע לך במחשב ולא יתקין לך או יגדיר לך שום כרטיס
 

Fkl0ster

New member
מה לעשות שחיבור מודם USB בכבלים עוד

איכשהו נסבל (מהסיבות שסיפקתי) כאשר לא כך הדבר ב-ADSL? אני עדיין עומד מאחורי דבריי - בזק צריכה לתת כתף, לגלות יוזמה ולבצע.
 

sb21

New member
*אלא אם כן תשלם 70 ש"ח...

עבור כרטיס רשת + התקנה. ככה לפחות זה בחברת רוטל (בשרות תבל).
 

Chooch

New member
באמת מה אתם רוצים מבזק?

האם ספק חייב להצהיר שמוצר מסויים נחות מאחר? בכל זאת יש אחריות מסויימת על הצרכן שבמקרה של ADSL בישראל ברוב המקרים לא הייתי רוצה להיות מטומטם כמותו.
 
למעלה