לכל מי שיכול לעזור..אני צריכה ייעוץ

~מעיין~

New member
לכל מי שיכול לעזור..אני צריכה ייעוץ

אז ככה.. לפני שנה הכרתי מישהו שרצה לצאת איתי והוא לא היה לטעמי.. היום אחרי שנה ששנינו התבגרנו והשתנינו נפגשנו באיזה חנות ובהתחלה לא זיהנו אחד את השני עד שלי ירד האסימון.. הוא זרק המון מבטים.. אבל כלום מעבר לזה... התברר לי שהוא מוכר שם... אז איך משיגים את הבחור הנחשק?..
 

תומר שי

New member
לפני שנה לא והיום כן? מה השתנה אצלו

לא חושב שהוא ירצה לצאת איתך עכשיו. אולי יש לו מישהי, הוא הרי לא ישב וחיכה לך שאת תבואי. טוב, את לא הראשונה שזה קורה לה, תמיד אתן מגלות את הפספוס הגדול אחרי שהבחור כבר איננו. אל תצפי ליותר מדי ואני לא חושב שזה שהוא זרק מבטים אומר שהוא מעונין. את תצטרכי לעבוד קשה כדי להשיג את האמון שלו בך בחזרה מאחר וכבר איכזבת אותו בעבר ותאמיני לי שאנחנו הבנים לא שוכחים דברים כאלה לעולם. אכזבה נשארת אכזבה.
 

ferdinand

New member
אם יורשה לי (ויורשה לי)

אדוני אתה מדבר שטויות! ואולי לא. מותר להשתנות/להתחרט. נכון, ע"פ מה שסיפרת, אי אפשר לדעת איפוא הבחור היום... יכול להיות (וזאת אופציה בהחלט אפשרית) שהוא עדיין יושב וחולם עלייך. ויכול להיות שלא. אז בלי לפתח יותר מדי ציפיות, חיזרי לחנות הזאת, תגששי, תמששי לא מכיר אותך, לא מכיר אותו, לא מכיר ת'סיטוטאציה, אבל בתור גבר, יכול להבטיח לך ב- 90% שהוא לא שכח. אם זה עדיין רלוונטי, וכו', הוא, ואת אתם תדעו כבר מה לעשות....
 

linu2

New member
לא קשה קשה

את בסך הכל צריכה להראות את הפרצוף היפה שלך במקום שהוא עובד. ולא משנה מה הוא מוכר ! מצידי שיהיה מוכר בחנות לחומרי בניין! תמצאי כבר מה לקנות.
כשאת מגיעה לקופה תשאלי אותו מה שלומו ותראי איך הוא מתייחס אליך. האם הוא מראה התלהבות לדבר איתך, מחייך, האם הוא קריר, האם הוא רציני או סתם יבש. פשוט תשאלי אותו שאלות. בלי להתבייש. הרי זה מישהו שאת מכירה באופן כללי וזה לא בן אדם זר אז את יכולה לשאול מה קורה איתו, כמה זמן הוא עובד שם וכו' וכו'. לפעמים אני פוגשת אנשים שלמדו איתי בתיכון ושלא החלפנו בינינו אפילו חצי מילה מעולם ופתאום אני מוצאת את עצמי מקיימת איתם שיחות כאלה ארוכות שאני בשוק מעצמי. זה לא בעיה לפתח שיחה עם בן אדם שהוא לא זר לחלוטין. גם אם הוא יהיה נחמד, ידבר איתך יפה וישאל מה חדש אצלך, זה עדיין לא אומר שהוא מעוניין אבל זה כבר ייתן לך איזשהו כיוון לדעת אם יש בכלל מצב שיתפתח ביניכם משהו וגם תדעי פחות או יותר מה הוא עושה ומה יש לו בחיים והאם יש מישהי שתופסת אצלו מקום בלב...
 
למעלה