לכל מי שחרדה מרבנות פ"ת

ע ד ו ד ה

New member
לכל מי שחרדה מרבנות פ"ת

כפי שאני הייתי בעקבות ההודעות החוזרות ונשנות על יחס לא הולם שם. ובכן, הלכתי לשם. לא אגיד שרשם הנישואין הוא איש לבבי במיוחד, אך הוא היה ענייני ולא הרגשתי שהוא מערים עליי קשיים מיוחדים. הופתעתי לטובה ממזכירות נחמדות שעזרו לי בשאלותיי הרבות על איך מצלמים במכונה ואיפה משלמים. הופתעתי גם מהעובדה שהמקום היה כמעט ריק בשעה תשע ורבע בבוקר, כך שכל ההליך היה מהיר ביותר. אגב, מחברות אני יודעת שבנות יכולות להעיד שם על רווקות (אבל לא בתיק נישואין). עכשיו נותר רק לחכות לתעודה (שוב אני חוששת בעקבות מה שנכתב פה שהיא תתעכב מעל לעשרה ימים שזה הזמן שניתן... לכו תדעו אולי הם גולשים כאן בפורום ושיפרו את השירות בעקבות זה....כן בטח....)
 
סוף סוף משהו ,אפשר להגיד, חיובי...

.אחרי כל הסיפורים פה, חבר שלי הופך עולמות כדי שלא נפתח שם תיק, אבל אמרתי לו שבסוף אנחנו נפתח שם וזהו. נגמור עם זה כבר!!
 

zcala

New member
אני שמחה לשמוע דבר חיובי

וראשון על רבנות פ"ת.
 

ע ד ו ד ה

New member
אני מחזיקה אצבעות לכולם

ומקווה שלא מדובר ביחס חד-פעמי אלא במגמה. היה לי חשוב לכתוב על זה כי אני חושבת שלבוא לחוצים ועם ציפיות ליחס גרוע זה מתכון לחוויה גרועה ביותר. בהצלחה! ושוב אני מקווה שתעודת הרווקות שלי באמת תגיע בזמן שנאמר לי......
 

בלונד23

New member
התעודה בסוף הגיעה

זו אני שכתבתי דברי אזהרה על רבנות פ"ת לאחר שבטלפון אמר לי ההוא ש"הרב יחתום מתי שיתחשק לו" והתעצבנתי לבסוף התעודה הגיעה בדואר תוך כשבועיים וחצי. כנראה שהתחשק לו לחתום!
 

ע ד ו ד ה

New member
תיקון קטן

הטעתי אתכן. מסתבר שחברה שלי הלכה היום להעיד בשבילי ובזמן שעבר בין החתונה שלה לחתונה שלי הם הספיקו לשנות את הכללים וכיום בנות לא מספיק טובות גם לתעודת רווקות.... בתור מישהי שלא סולדת מהדת אלא ממש להיפך יש לי מילה אחת להגיד על זה: חבל!!! ההתעסקות בדברים תפלים טיפשיים ושוביניסטיים אינה תורמת לאיש. בכל מקרה לכל הפתח תיקוואיות...שימו לב לשלוח גברים להעיד.
 
למעלה