לכל מי שחווה חוויה מיסטית

לכל מי שחווה חוויה מיסטית

מי שחווה משהו מיוחד.... משהו שריגש אותו מבחינה מיסטית.... בבקשה שירשום כאן..... תודה מראש גבע!
 

ghosts

New member
הכלב שלי

הכלב שלי מאז שנולדתי אני מגדל כלבים, אוהב בעלי חיים זו מילה קטנה כדי לתאר את הרגש האמיתי הכלב שלי "דיאגו" מעורב בוקסר עם זאב הגיע אלי בן שלושה ימים. שלוש פעמים ביום ושלוש פעמים בלילה האכלתי אותו עם בקבוק עד שגדל ונהייה לכלב ענק. שלוש עשרה וחצי שנים היינו יחד, עד שהלך לעולמו. כשנה לאחר מכן בשעה שלוש לפנות בוקר שאני עומד בחלון ומביט אל החצר בנקודה שבה נקבר הכלב (בחצרי) ישב דיאגו על הקבר והביט בי. לרגע חשבתי שאני מדמיין ושזה לא יכול להיות במבט נוסף יושב הכלב על קיברו והילה בצבע תכלת סביבו והוא מביט בי. הרגשתי מן חולשה בגוף ודמעות הציפו את עיני, רציתי לגשת וללטף אותו אבל ידעתי שזה בלתי אפשרי המבטים הצטלבו בינינו זמן ארוך עד שהכלבים שלי התחילו להתקרב לאט לאט אל המקום שבו ישב דיאגו כלבי. בזהירות ניגשו וריחרחו שניהם את הדמות של דיאגו שישב על הקבר, לפתע החלה הדמות להעלם לאט לאט ואני נשארתי דומע ומתגעגע עוד זמן רב. מיותר לציין שבאותו הלילה לא ישנתי. GHOST מבית הרוחות
 

ghosts

New member
הרגשה שכזאת

:הרגשה שכזאת בתקופת השירות בצבא שרתתי בבסיס פיקוד ומטה (כל בוקר בשעה שבעה אני ושכני (שהיה לו קטנוע נסענו יחד לבסיס במשך כחצי שנה. היינו נפגשים בבוקר .עולים על האופנוע ונוסעים לצבא בוקר אחד התעוררתי לבשתי את המדים ופתאום .תחושה משונה אמרה לי לא לנסוע היום לצבא יצאתי למרפסת קראתי לשכני ואמרתי לו שהיום .אני הולך להוציא ג´ כי לא בא לי ללכת לבסיס בשעות הצוהריים מגיעה איימו של שכני בבהלה .ומודיעה לאימי שבנה עשה תאונת דרכים משאית בכביש החוף תלשה במכה את החלק האחורי .(של הקטנוע (איפה שאני הייתי אמור לשבת שכני נפצע קל. אימי כמו תמיד רצה מיד לבית הכנסת .לתרום בקבוק שמן נוסף לאחר מספר ימים שכני השתחרר מבית החולים וחזר הביתה שהלכתי לבקר אותו הוא אמר לי: "בפעם הבאה שלא תרצה .לנסוע גם אני לא אסע" מישהו בטוח שומר עליך Ghost מבית הרוחות רוצים עוד חוויות?
 

BomberMan

New member
הארה מיסטית מדהימה

פעם, הייתי לי הארה פשוט מהממת, אני עדיין לא מאמין שדבר כזה אפשרי, כמובן היו לי עוד הרבה הארות - אך זאתי, הכי מדהימה. יום אחד יפה, הייתה שמש בחוץ ושמיים כחולים, הכל נראה כרגיל, אני יושב לי בכיף (???) בבית שימוש עושה את מה שאני עושה ואז פתאום (!!!) אני מקבל הארה - משהו חסר, משהו לא בסדר... אני מתחיל להזיע, כי ההרגשה ממש חזקה - משהו לא בסדר, ואז אני קולט את זה... אני מקבל את ההארה הגדולה - נגמר נייר הטואלט!!!
אוקיי, זה היה בצחוק... פשוט לא עלה לי איזה זכרון בראש, ורק זה הסתובב לי... אז רשמתי את זה, למה לא? חסר פה קצת הומור
 

Justin Angel

New member
לגבע ולרוחי

מה דעתכם שאני אתן לכל אחד שקל שלם ונוצץ ותלכו לקנות איתו חוש הומור?
 
למעלה