לכל מי שהתלונן במשטרה..

מורני !

New member
לכל מי שהתלונן במשטרה..

ויכול לספר לי על הכל בנושא זה... מהרגע שהתקבלה ההחלטה להתלונן... עד למעשה.. .עד שזה נגמר... לי אין מושג.. אני אף פעם אפילו לא חשבתי לגשת להתלונן. תודה. אה... ואם יש שינוי ביחס לקטינה ובוגרת.. אז התשובה היא בשביל קטינה (בת 16)..
 
כולם..

אנשים.. מי שכבר הגיש/ה תלונה במשטרה ויכולה לומר לנו כיצד עושים זאת אז.. זה יכול לעזור להרבה כאלו שלא ממש מרגישות נוח לרשום כאן ורק רוצות לדעת את ההליך. אז אם אתם יכולים לעזור.... יומטוב לכולם. ג´וני בוי
 
למעלה