לכל מי שהתלונן במשטרה..
ויכול לספר לי על הכל בנושא זה... מהרגע שהתקבלה ההחלטה להתלונן... עד למעשה.. .עד שזה נגמר... לי אין מושג.. אני אף פעם אפילו לא חשבתי לגשת להתלונן. תודה. אה... ואם יש שינוי ביחס לקטינה ובוגרת.. אז התשובה היא בשביל קטינה (בת 16)..