לכל מי שהציע ירידה מן הארץ

לכל מי שהציע ירידה מן הארץ

תגרשו את כל הפציפיסטים ואת כל תלמידי הישיבות (או שמה מסכת הדת מקובלת יותר בעינייכם) תבנו לכם מבצר ותחיו כל ימי חייכם במלחמה. הילדים שלכם ימותו בשביל חתיכת אבן ולא יהיה לכם בחיים כלום מלבד שנאה. בסוף תגיעו לשלב שתעשו לעם אחר את מה שעשו לנו בשואה. אבל אתם לא תראו את זה תמשיכו לבכות על כמה שאתם מיסכנים ושבלית ברירה אתם הורגים ילדים ונשים אנחנו לא נהיה כאן.... אנחנו נהיה בשוויץ או בניו זילנד. תהנו. עכשיו נעזוב את הציניות- מתי תבינו שאנחנו לא נגדיכם ולא נגד המדינה, רובינו עושים שנת שירות כל מאבקינו הוא בשביל שהילדים שלנו ושלכם יפסיקו לפחד לצאת למסיבה או לנסוע באוטובוס אתם נגד זה?
 
בשביל חתיכת אבן?

חתיכת האבן הזו היא בעלת משמעות וערך לא רק לצביור הדתי לאומי, אלא לרוב העם. לך קל לוותר, להם לא.
 
יש דברים שנקראים ערכים,

מסורת, היסטוריה, מקומות קדושים. לכל עם יש את ההיסטוריה שלו, רובם מתגאים בהיסטוריה שלהם והופכים אותה למושא לגאווה לאומית. רק כאן- לאאאאאאא...נהיה מוסריים- למה למות בשביל חתיכת אבן? נוותר בהדרגה על ההיסטוריה שלנו, על המסורת שלנו, נשכח שאנחנו יהודים במדינתם...[או ישראליים. הפן הלאומי של העניין הוא המשנה כאן, לא הדתי] סלחי לי- עם שאין לו קשר להיסטוריה ולמסורת שלו- אין לו עתיד. ערכים מעצבים את החברה. אם ניפטר מהם בזה אחר זה בשם המודרניזציה והקדמה הכה מזוייפות- לא נשרוד כאן יותר מכמה שנים טובות.
 

o r e n z

New member
על ערכים וערכים פשיסטיים

יש דברים שנקראים ערכים. ויש דברים שנקראים ערכים פשיסטיים. לשים את המדינה, וגם לשים חלקי אדמה מעל לחשיבות של בני אדם - זהו סוג של פשיזם.
 
2000 שנה היהודים כמהים לציון

ואת באה במילה אחת ומגדירה אותה כ"חתיכת אבן". יודעת מה- מותר לך (חופש הביטוי וכל זה). אבל תדעי שבזכות האמונה, והכמיהה של אבות אבותיך- את פה!
 
למעלה