רואה בכוכבים*
New member
לכל חברי הפורום!!!!
מחר, שוב אני חוזר ל"ראות כוכבים" במילואים.... כך שנתראה רק בסוף השבוע. תחזיקו מעמד ו.....תתגעגעו קצת.........
חלומות פז, רואה בכוכבים.
מחר, שוב אני חוזר ל"ראות כוכבים" במילואים.... כך שנתראה רק בסוף השבוע. תחזיקו מעמד ו.....תתגעגעו קצת.........