לכל חברי הפורום!!!!

לכל חברי הפורום!!!!

מחר, שוב אני חוזר ל"ראות כוכבים" במילואים.... כך שנתראה רק בסוף השבוע. תחזיקו מעמד ו.....תתגעגעו קצת.........
חלומות פז, רואה בכוכבים.
 
למעלה