לכל חברי הפורום - שבת שלום,

מאפין

New member
לכל חברי הפורום - שבת שלום,

(במידה ולא יצא לי להתחבר עד מוצ``ש) ושנשמע רק דברים טובים ;-) ;-)
 

droli

New member
שבת שלום, שבת שקטה - אמן

חברים יקרים, שתהיה לנו שבת רגועה. אני נכנסת עכשיו למטבח לבשל... נפגש מאוחר יותר! די עם האלימות הזאת! די, די, די! כולנו, מכל העמים והעדות - רוצים שלום, שקט ושלווה. אמן! אתה שם למעלה - בלי אסונות יותר בבקשה... (אני מחזיקה אצבעות!)
 
למעלה