לכל חברי הפורום כולל החדשים!

spelling

New member
לכל חברי הפורום כולל החדשים!../images/Emo202.gif

לא שכחנו בכלל!!!!!!!!!! הפרוייקט של הספר לאליסה! אז לכל החדשים שלא מבינים מה אני רוצה מהם...אנחנו רוצים לעשות לאליסה ספר מהמעריצים בישראל..תוכנית שלא ממש יצאה לפועל (למרות כל המאמצים -כדי שלא ירצו לעשות לי הוצאה להורג כמו מקודם) ועשכיו אנחנו מתכוונים באמת להשקיע בזה ונמצא גם דרך למרות שאנחנו לא מאות ילדים! הספר יעסוק באליסה ולא בפיבי ,כל אחד בעצם יקדיש לה עמוד משלו ובכל עמוד יהיה מה שהכי הייתם רוצים לומר לה,מה היא בשבילכם מה אתם מאחלים לה וכמובן שאף 1 לא ישכח לרשום שהיא תבוא לארץ!!!!!!! כדי להתחיל בפרוייקט הזה קודם כל צריך 2 דברים חשובים! שזה אתם! וכתובת לאן לשלוח תספר (שזה נראה לי שהשיגו כבר) הספר יהיה מן הסתם באנגלית ...אנחנו צריכים לחשוב על העיצוב לספר..כמה מקום יש לכל אחד..העניין של הכסף..ובכלל ההדפסה של הספר...מי שלא מעוניין להשתתף זה חבל מאוד אבל בבקשה לא להתחיל עם "זה לא יילך,עזבו וכל מיני דברים כאלה.." כל מיש מעוניין לקחת חלק שיסמן
ובתוך ההודעה ירשום במה הוא יכול לעזור חוץ מכיתוב!
 

מכושפת15

New member
../images/Emo45.gif

אני מקווה שזה יצליח.. ואני מוכנה לעזור בעיצוב של הספר, ולכתוב כמובן.
 

always be me mc

New member
../images/Emo45.gif

חוץ מהכיתוב הדבר היחידי שאני יודעת לעשות זה להציע רעיונות לעיצוב
בעיצוב והוצאה לפועל והכול אני ממש לא טובה לצערי. אבל אני באמת מקווה שהפרוייקט הזה יצא לפועל
 

dandi221

New member
../images/Emo45.gif

אני יכולה לעזור בעיצוב, באנגלית (לעזור לתרגם למי שצריך), בעריכה ואם יצטרך בארגון. מעבר לזה, יש לי כבר כמה כתובות לאליסה מכייון שאני אירגנתי את הספר בפעם הקודמת וכבר דאגנו לזה.
 

sole te amo

New member
../images/Emo45.gif

מוכנה לעזור בתחום האנגלית. אני יכולה גם לעזור בעיצוב אבל יש פשוט אנשים יותר טובים ממני פה בפוטושופ אז...
 

The Black Moon

New member
../images/Emo45.gif

אני מוכנה לעזור בעיצוב וכמובן בכתיבה...(אל תבנו עליי באנגלית
)
 

kristal 19

New member
../images/Emo45.gif כמובן

רעיון מאוד יפה לדעתי. ת'אמת אני בטוחה שהרבה מעריצים חשבו לעשות משהו כזה (לא דווקא מעריצים של אליסה) והרבה לא הצליחו בגלל שהם התייאשו באמצע, אבדה להם המוטיבציה או התקווה, אבל אני בהחלט חושבת שזה יעבוד אם רק תקחו את זה ברצינות ותעשו את כל המאמצים. אז יאללה לעבודה. אני בהחלט יהיה שמחה לקחת חלק בזה ולראות שזה באמת יצליח. בעיצוב אל תסמכו עלי, אבל אני יכולה לעזור בעיניין הכסף. באמת, כמה שצריך, אני מוכנה להשקיע.
 
למעלה