לכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חג שמחלכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חג שמחלכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
לכולם חג כשר ושמחלכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חג שמחלכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חג שמח וכשר לכולם תהנו ותבלולכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חג כשר ושמח לכולםלכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
לכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חג שמח לכולם.לכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
לכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
לכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
לכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חחח רעיון יפה ..ולא
, זה מה שנאכל![]()
![]()
פעם, היו נוהגים לומר: "חג פסח כשר..." אולם, היום אני יודע כי קיים היפוך ברכות: היות ופסח, הינו חג, שממילא טורחים ומנקים ומכשירים, הרי שממילא יהיה חג הפסח כשר. לעומתו, פורים, בו אנו מצווים לשתות עד דלא ידע, ועודף של שתייה יכול להביא אותנו למצב, שבו לא נצליח להבחין בכשרותו של המזון. ומכאן, הברכות הינן: "פורים כשר ופסח שמח". חגי
חג שמח לכולםלכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חג שמח לכל חברי הפרום, יתר הגולשיםלכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חג שמייח לכולם. לגבי הכשר. בסדר.לכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
חג שמח לכולם!לכל חברי הפורום והגולשים האחרים -
חג שמח וכשר לכולכם ולבני משפחותיכם, בריאות, פרנסה והצלחה בלון|![]()
![]()
![]()
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.