לכל חברי בחדר, מאחלת הרבה כיף

גילית.

New member
לכל חברי בחדר, מאחלת הרבה כיף

לכל חברי בחדר מאחלת הרבה הנאה במיפגש בנתניה. אני לא אגיע למיפגש כיון שיש מסיבת סיום שנה לבת שלי, אני מתגעגעת לכולם ושולחת נשיקות לכל חברי האהובים, לא אתחיל למנותם שמא היריעה לא תספיק ושמא אשכח מי מהם, אז מאחלת לכם ערב מהנה, ולפי המיפגש הקודם שאירגן פטישון יש למה לצפות, לא שוכחת אתכם ואתם בליבי גם ביום יום ניכתב ונשלח באהבה- גילית
 

ליאתוש

New member
גיליתוששששששששששששששש

אוףףףףףףףףףףףףףףף כל כך ציפיתי לראות אותך אבל מבטיחה שעוד ניפגש לפני שאסע מבטיחה לך אוהבת מהנשמה ליאתושששששששששש מואההההההההההההההההה
 

גילית.

New member
ניכנסתי במיוחד לראות את תשובתך

ליאתוש חברתי הטובה, ניכנסתי במיוחד לראות אם יש ממך תגובה, ועכשו אני נוסעת למסיבה שלי יותר רגועה, מצטערת שלא אראה את כל חברי למיפגש, מקווה שלמיפגש הבא אגיע, גילית תודה תודה ושוב תודה,
 

ליאתוש

New member
גיליתושששששששש

נו נו ספרי מה איך היתה המסיבה? מקווה שנהנית מקסימה שלי ואנו ניפגש ביום רביעי ודיר באלק לא להגיע הנה יש לך מספיק זמן להתכונןןןןןן אוהבת ליאתוש
 
למעלה