לכל התותחיות המתמצאות במיקום בגדים-צריכה עזרה

lironana

New member
לכל התותחיות המתמצאות במיקום בגדים-צריכה עזרה

אהלן לכל חברי הפורום, אני בעלת מידה 40 בחצאיות ואני רוצה לקנות חצאית מ-ו-ת-ן שמתחילה קצת מתחת לחזה שמגיעה עד הברך( ולא מעליו) אבל אחרי המותן (שבו היא צמודה) היא מתרחבת לכל האורך עד הברך. אני 1.70 ומחפשת משהו קצת אלגנטי שאוכל לדחוף בו גופיית סבא. הגעתי הבייתה עכשיו אחרי 5 שעות של חיפושים ולא מצאתי , כל החצאיות מותן או צמודות או מיני. מישהו יודע איפה בדיוק אפשר לקנות חצאית כמו שאני מחפשת??? תודה רבה רבה לירון אני גרה ברמת גן אז אל תשלחו אותי לחיפה...
 

לי וולף

New member
סליחה שאני שואלת...אבל בזארה היית??

ואיך זו של סיליס, בערך מה שאת מחפשת?
 

לי וולף

New member
../images/Emo6.gif גם אני...

אני רואה קטלוגים, ופרסומים אבל לא יצא לי לראות חנות שלהם... חששתי מהשאלה הזו אבל מסתבר אפילו יש להם אתר (!) צירפתי לינק
 

לי וולף

New member
../images/Emo6.gif להיעלב? אני?

לא עיצבתי את החצאית...
 

SimplyMe1

New member
ז"א,התעניינתי ברשת הזו בגלל החצאית היפה

אבל אז נכנסתי לאתר שלהם,ועל זה האמרה:)
 

newKiticat

New member
מצחיק אותי שזברה היא סוג של רשת

כי תכל'ס, כשהייתי בת 15- קניתי משם את זוג המכנסיים הראשון שלי... היו בערך 2 חנויות כאלה.. (בקניון גירון אשקלון....)
זכרונות תיכון.
 

SimplyMe1

New member
אני נוסעת לביג כרמיאל

רק בשביל זברה. וקצת משפחה וחברים כרמיאלים
 

yuli26

New member
יש את זה בכל מתחם BIG לדעתי

ונראה לי שזה סוג של חנות "שוק", תעדכני איך היה...
 

SimplyMe1

New member
עניתי בציניות:)

סורי שזה לא הובן מההודעה:) אני לא קונה בחנויות כמו "מחסני אופנה לכול המשפחה"
 

newKiticat

New member
אני דווקא קונה שם

מדי פעם- תחתונים וחזיות זולות.
מעבר לזה לא יצא לי אף פעם להיתקל במשהו שאני רוצה משם.
 

SimplyMe1

New member
הלכתי עם חברה למחסני אופנה או משהו כזה

(יש הרי מלא רשתות שהן מחסנים לכול המשפחה) קניתי שם 2 גופיות\טופים כאלו מתחת לגופיה של המכון כושר,הן במצב טוב דווקא..אבל בגדים ונעליים אני לא אקנה שם
 

newKiticat

New member
הבעיה שכרגע

אני ממש צריכה קצת טישירטים וחולצות פשוטות ליום יום. אז לא בא לי להוציא הרבה כסף על פריטים כאלה.
 

SimplyMe1

New member
ממליצים כאן בפורום על תמנון

וחולצות משם(למרות שלי יש נסיון גרוע איתם מלפני 3 שנים.כולל דהיית צבע מהירה+היפרמות חוטים בבית השחי בחולצות שלהם).
 

SimplyMe1

New member
איפה זה אצלנו?

ויש שם בעיקר לייקרה וכותנה,לא?מה יכול להיות בזה מסווג כלבוש לכוסיות?
 
למעלה