לכל השחקנים... או למי שיודע...

catslover

New member
לכל השחקנים... או למי שיודע...

אתם יודעים למה מיכאלה לא נכנסת לפה אף פעם?! כי זה ממש סבבה שאתם פה... וככה אנחנו יכולים להכיר אותך באמת ולדעת שאתם באמת סופר נחמדים... כמו בסדרה... ורק היא לא... אני לא מנסה להגיד משו... אבל היא ניראת קצת סנובית...
והיה פרק ממש סבבה היום!
על החצי עונה!
 

Ben LeVi 232

New member
שוב >>

הנושא עלה כאן יותר מדי פעמים, כל פעם זה גורר ויכוח, ריב שמגיע למקומות לא נעימים ומעמיד את השחקנים במבוכה. הם הסבירו את דעתם בנושא. חפשי בחיפוש הפורום הנושא עלה כאן.
 

catslover

New member
מה לעשות... אני פה לא הרבה זמן....

ואני לא יכולה לחפש בכל הפורום... אתה יכול לתת קישור או משו?
 
יאפ כל הזמן השחקנים מתחמקים...זה

מזה מוזר...יש לה איי סיי והכגל אז מה הבעיות להיכנס כמה דקות לפורום ולהקדיש לנו כמה דקות זמן בחיים שלה?!?!?!תשימו קישור בחיים בכל הוויכוחים לא קיבלנו תשובה ברורה וזה כזה מעצבן.... נ.ב--->גם תם לא נכנס לפורום בכלל הוא בכיתה ח' והכל אז מה ההבעיות להיכנס....אבל זה לא אותו הדבר..
 

Refael30

New member
תכלס,עכשיו אני עצבני .

היאממש מעצבנת . ניראה כאילו היא באמת כמו בסדרה. "מי משתין עליה ??"!!!! מי שם לב אליה בכלל אני יכול להבין .... איזה ייחס היא רוצה לקבל מאיתנו (המעריצים) בעוד שהיא לא מביאה לנו יחס כמו האחרים . ** ספיר דרמון,אלמה בן זאב,גור מורד,אדם הירש,יהונתן שנברג,רועי ויינברג ** איזה ייחס היא רוצה ?! ועלק לארח אותה בBlog TV על מה ולמה ? אני הייתי אישית אבל אישית מעדיף כבר את אלמה או את ספיר . לא יודע מה אתם חושבים תגידו מה שתגידו . אני את דעתי בדין נתתי .
 

catslover

New member
ת'אמת לא התווכנתי לפתוח שרשור

נגדה או משו... אבל זה מה שיצא...
 
אני לא מבינה אותכם אנשים

אם היא לא נכנסת שלא תיכנס למה אתם מראים שאכפת לכם?? למה אתם מראים שאתם רוצים את זה??? ואם היא במקרההה תיכנס ותחרטט לכם את השכל שלא היה לה זמן והיא לא סנובית ובעצם מה שנכון הוא שהשחקנים דיברו איתה על זה...אז תרצו להתכתב איתה?!?!?! היא לא יותר טובה ממכם ואם היא סנובית שתישאר ככה אף אחד לא צריך את הטובה שלה והיא לא צריכה את ההתחננות של אף אחדדדד אם היא חשה יותר טובה ממכם זה אומר שאתם לא ממש צריכים לרצות לדבר איתה!!!אז היא לא נכנסת אז מה?! שטויות!!
 
למעלה