לכל הפלצנים שלא חוגגים את הסילבסטר

MAN 19

New member
חחחחחחח ועוד ילד שלא מבין חמוד =)

כלוםםםםםםםםםםם ולא למד על זה !
 

MAN 19

New member
תומר לפי התגובות שלך ....

אני מבין שאין לך ביכלל ידעעעעעעעעעעעעע על ראש שנה אז דיי לזבל תשכל עם סילבסטר ימך שמו! זההההההההההההההההההההההה ראששששששששששששששששששששששששששש שנהההההההההההההההההההההההההההההההההה שללללללללללללללללללללללללללללללללללללללל 2005 ! חג שמח !
 

תומר88

New member
דנטל, הנה תשובה בשבילך ../images/Emo13.gif

היי. ביום אחד קצת התקשתי למצוא לך תשובה מספקת. אבל מצאתי משהו. 1. במשנה במסכת אבות כתוב 'יהי כבוד חברך, חביב עליך כשלך'-זה פשוט: צריך לכבד אנשים אחרים כמו שהיית רוצה שיכבדו אותך. 2. ואמר ר' עקיבא: 'ואהבת לרעך כמוך, זה כלל גדול בתורה'. -גם פשוט, בערך אותו רעיוןן. 3. 'דרך ארץ קדמה לתורה', אני חושב שזה גם כתוב במשנה במסכת אבות. הרעיון זה שדרך ארץ יותר חשובה מאשר לימוד תורה וכו' אז זה מה שמצאתי בשבילך. אני בטוח שיש פסוקים מהתורה שעליהם מתבססים דברי חכמנו, אבל מי כמוני קטן יודע את זה... בהצלחה! מקווה שעזרתי במשהו.
 

SupermanZW

Well-known member
ישוע היה יהודי

מי שהמציא את הנצרות ופיתח סיפור (שקרי ברובו) על ישוע וביסס עליו את הנצרות הוא פאולוס. ישוע לא פיתח דת חדשה, לא שינה שום מצווה, והיה יהודי דתי כל חייו.
 

r o n n i

New member
השם ירחם עליך- שטפו לך ת'מוח בזבל!!

ההוא שאתה מדבר עליו- היה יהודי- שבילבל את העולם. וגם אותך אמונה בנצרות דינה על פי תורת ישראל הקדושה- דינה- עבודת א-לילים- המוסלמים מאמינים בא-ל אחד - והם יותר קרובים ליהדות מהנצרות לכל הגוים יש 7 מצוות בני נח לנו יש תרי"ג 613- אמר רבי עקשיה: רצה הקדוש ברוך הוא לזכות את ישראל לפיכך הרבה להם תורה ומצוות כתוב וביערת את הרע מקרבך- ולכן רעה טמאה שזבל ששטפו את המוח - אתה צריך לבער ולשוב להשם בשמחה - נקודה
 

MAN 19

New member
חחחחחח נוצרים הם קרובים לאלוהים ..

כי ישוע בנוווווווווווווו הבן של אלוהים ! ונוצרים הם קרובים לעם ישראל ! מוסלמים הם עם אכזר ועם טמא ! עלק מוחמד חלם חלום חחחחחחח ... נוצרים הם יהודים עצמם ! וישוע בנו של אלוהים רק דתים לא מקבלים את זה .. והם משלמים על זה ביוקר !
 

r o n n i

New member
פלצן- שלא "חוגג" חג טמא- שימו לב

ביום הולדת - כמובן לפי התאריך העברי - מזלו של אדם גובר- ולכן בעל היום הולדת יכול לברך את קרוביו - ולא ההיפך- מזלו גובר ביום הולדתו העברי- מי שרוצה שהתנהג כגוי- זו בעיה אישית שלו- בברכת- אני לא חוגג חג של נאצים- ושאר גוים
 

SupermanZW

Well-known member
זה לא חג של "נאצים ושאר גויים"

זה חג של כל העולם, כולל יהודים.
 

beatman

Member
חחח אני מקווה שבזכותך

יפסיקו לקרוא לזה "סילבסטר חג של גויים".
 

b e e r

New member
כן אבל למה לקרוא לזה סילבסטר

זה שנה חדשה, חוגגים את השנה החדשה.....
 

michalul

New member
שנה אזרחית חדשה../images/Emo15.gif

לכל המתלהמים: אנחנו לא חוגגים את הסילווסטר. אלא אנחנו חוגגים את ראש השנה האזרחית. את הפיכת שנת 2004 ל - 2005 וזו אכן סיבה למסיבה - כי זו תחילתה של שנה... אגב, יש לי חברה דתיה שלא יודעת מה התאריך הלועזי, היא משתמשת רק בלוח השנה העברי ובשבילה ראש השנה האזרחית הוא לא נחשב ולא מדבר אליה. אתה ראש השנה היהודי אני חוגגת כי זו המסורת שלי ואתה ראש השנה האזרחי אני מציינת/חוגגת כי זה התאריך שאני משתמשת בו.
 
קראתי חצי מההודעות ואני חייב ...

להגיב!!!! לכל אילה ששפטו אחד את השני מי יהודי יותר ומי יהודי פחות! אתם דפוקים ! כל אדם שנולד לאם יהודיה הוא יהודי! לפי הדת דברי שני אני יכול להיות יהודי בדרך שלי שתדעו שהקטע של הכיפות זה הומצא אחרי התנך!! כדי שנהיה שונים משאר העמים בתנך אין שום פסוק שמציין שצריך לשים כיפה משה רבנו אברהם יצחק יעקוב שלמה רחבעם אליהו כולם! (דמויות שאני זוכר) לא לבשו כיפות והיו יהודים, להיות יהודי זה בלבד זה מתי שיש פגיעה ביהודי אחר כואב לך הלב ואם יבואו ויגידו יהודון למישהו אתה תיתן לו מכות שהוא לא יכח אותך לכל החיים, ושאתם עושים את ההדלה הזאת מי יהודי יותר ומי יהודי פחות! אתם ממש כמו הנאצים שקבעו מי הוא נאצי והוא טוב ונאו ועוד ועוד ומי לא! ומי לא שייך להם אישית אני לא רואה הבדל בין כל היהודים , וכל אדם שחי בארץ הזאת והולך לתרום למדינה ולעבוד בה הוא יהודי! גם אם יש לי כיפה וגם אם לא וגם אם אני חוגג חגים שונים! הרי את ראש השנה אני גם חוגג אז מה מפריע לחגוג עוד חגים? כולכם צריכים לקחת בחשבון שהמדינה לנו מורכבת מאנשים מכל העולם דתות שונות מנהגים חגים הכל שונה בין כולם אבל עדיין כולם באו לארץ ישראל לארץ של היהודים!!!! תפנימו את זה!
 
זה לא העניין

העניין הוא שהסילבסטר היה במקור יום שבו טבחו ביהודים (והוא נקרא על שם האפיפיור שאפשר זאת) כך שלחגוג את הסילווסטר זה קצת כמו לחגוג את ליל הבדולח - לא נעים ולא במקום.
 

beatman

Member
אין יום כזה סילבסטר!

זה חג השנה החדשה,זה לא יום שטבחו בו יהודים(וגם אם טבחו מתישהו זה רק בגלל שהפורעים היו שמחים והוסיפו טבח לשמחה שלהם,בלי קשר לחג).
 

תומר88

New member
אחים....

ביטמן אתה מקרה עצוב... אתה כתבת-"וגם אם טבחו מתישהו זה רק בגלל שהפורעים היו שמחים והוסיפו טבח לשמחה שלהם,בלי קשר לחג". ואם בליל הסילבסטר יצאו נוצרים, למשל בצרפת, ויטבחו ביהודים כדי לבטא את השמחה שלהם, אתה תחגוג את החג בשנה הבאה?!?!? אם לא- אז אותו דבר עכשיו! זה שעבר זמן מאז אותם פרעות זה לא אומר שצריך לשכוח את אחינו היהודים שנטבחו. ואם כן- אין לך טיפה של ערכים יהודים ואתה יכול להתבייש בזה... מיכלול- כל הכבוד לחברה שלך, תמסרי לה ח"ח!! הלוואי וכולנו היינו ככה! בעיקר התקשורת והחינוך. ולכל השאר- אתם לא מבינים. הספירה הנוצרית בלי קשר לסילבסטר, היא ספירה נוצרית! שהתחילה בגלל יש"ו וכו'.. ולמה אתם מושפעים מזה כ"כ?? למה זה בונה לכם את היום הזה??
ז ה ל א ש י י ך א ל י נ ו ! ! ! ל א ש י יך א ל י כם ! ! ! מילא להתעדכן בשביל החיים היומיומיים שלצערנו פועלים לפי זה, אבל לא לחגוג את תחילת השנה הזו!! חבל!!!
 

DaRk NOS

New member
אני לא מבין למה כולם

רבים,בכלל העולם נוצר ע"י התפוצצצות גזים סתםםםםםםםםםםםםםםםםם אני יהודי ואני גאה,מי שיחגוג-חפיף ישנם דברים גרועים בהרבה מאשר לשמוח
 
למעלה