לכל הפלצנים שלא חוגגים את הסילבסטר

דנטל

New member
מי שׂמך

שתגיד פה למישהו מתי יחגוג את יום הולדתו? ואישית, אני כן חגגתי יום הולדת ביום זכרון. סגרנו תריסים והיינו שקטים בשביל לא לפגוע ברגשות אף אחד, אבל חגגנו.
 

SupermanZW

Well-known member
שאלה

בהנחה שהיית נולד ביום השואה או ביום הזכרון (ע"פ התאריך העברי), והיית מנהל את אורח חייך ע"פ התאריך העברי ככל האפשר, האם לא היית חוגג את יום הולדתך לעולם?
 

תומר88

New member
טיפש מי שפתח את השרשור הזה!!!טיפש!

והוא גם עצבן אותי אז לא קראתי שום תגובה. אני דווקא כן אגיד את התאריך העברי! ובושה שאת חוגגת את היומולדת שלך בתאריך הלועזי ולא בעברי. (אם את מחפשת סיבה למסיבה אז תחגגי בשניהם וזהו...). ואני רוצה לשמוע יהודי שחוגג סלבסטר, שיגיד לי מי היה סילבסטר! באמת מעניין אותי אם יש אנשים כאלה! בברכת 'גם אני בכיתי, בוכה ואבכה על אנשים שחוגגים חגים נוצריים ולא משמשים 'אור לגויים' אלא שואבים מהגווים אור' ותפסיקו להגיד שנה טובה, איך היתה השנה וכו'.. עכשיו רק 4 חודשים ו18 יום אחרי תחילת השנה!
 

SupermanZW

Well-known member
חוגגים שנה חדשה, לא שום "סילבסטר"

סילבסטר בכלל לא קשור לעניין. וד"א שנה טובה (ותתפוצץ אם בא לך, כך מברכים על השנה החדשה). 2005 עוד לא התחילה, עוד 50 שעות ו50 דקות לשנה החדשה!!!
 

beatman

Member
מחכה בקוצר רוח../images/Emo99.gif

הזרמת בי אדרנלין כשספרת כמה זמן נשאר...
 

דנטל

New member
צריכה הסברים מאנשים שמבינים בתורה

אבל באמת מבינים ולא כאלה שמגבבים פה שטויות שאני נגנבת מהן. אין אפילו מקום אחד בתורה שאוסר באיזושהי דרך לקלל? דאמט. אין שם אף אזכור לסובלנות לזולת? משהו? קמצוץ של יחסי אנוש? סתם כבוד פרט לכבוד אל ההורים? פשוט לא רוצה להאמין שהדת שלנו שוזרת כל כך הרבה שנאה בנו.
 

תומר88

New member
אני אמצא לך תשובה!!

ובעזרת ה' אני אכתוב אותה מחר בסביבות 12 בלילה... אבל קודם, איפה את רואה שהדת שוזרת בנו שנאה?
 

דנטל

New member
טוב, אחכה למחר, יש סבלנות ../images/Emo13.gif

מספיק להסתכל על הפורום הזה בשביל לראות את השנאה. יש פה איזה ויכוח שלא נבע מסיבות דתיות-חילוניות? נפתח לו פורום חגיגי ואז הגיעו גולשים (ברוכים כמו כולם, כמובן
) והעלו הודעות מחרבות מסיבה בשם הדת. אפילו להיות יהודי פה אי אפשר בלי שידחפו איזו הודעה בשם הדת, למרות שניתן לראות לפי חלק מגולשי הפורום שיש יהודים שלא חושבים שיש קשר לדת. הויכוחים האלה יוצרים אנטי ומגיעים במקורם ממקום של אנטי. זו שנאה. זו מלחמת אחים, שגם אם היא לא מתבצעת בנשק מוחשי, היא קיימת. אין פה סובלנות וזה בתוך אותו עם. זה כאילו לא מספיק לנו לריב עם שאר העמים, גם בתוכנו אין לנו אהבה לזולת.
 

תומר88

New member
חס וחלילה!

זה לא מלחמת אחים! זה אהבת אחים! ונסיון לתקן את דרכם של הטועים, כדי שכל עם ישראל ינהג בדרך היהדות הטובה והרצויה!
 

דנטל

New member
לא, הפילוג בא מאנשים כמוך

שיש להם בעיה עם אנשים שלא מתנהגים כמוהם ולא מאמינים בדתם - כגון הנוצרים. הפילוג בא מאנשים שרואים באנשים שנולדו לדת אחרת, כשונים מהם. תקלוט - אין פה שוני, אין מעמדות, אין הבדל. כולנו בני אדם וחלס עם הניכור הזה. אגב, אני לא הולכת אחרי הנוצרים - ובפעם האלף שכותבים פה, אכתוב שוב שזה לא חג שקשור לנצרות והוא לא דתי אז תוציא כבר את האוטם מהראש שלך, אפילו שככה יותר קל לך לטעון טיעונים חסרי כל בסיס.
 
לא נראה לי שיש מישהו שבאמת

לא חוגג את הסילבסטר. ואם הוא לא חוגג את זה מטעמיי "אני יהודי" אז הוא ממש טיפש כי כל החיים מתנהלים לפי לוח השנה הזה. שיהיה שנה טובה לכולם!
 

תומר88

New member
אתה ממש מסכן...

כי אתה שפוט של החֶברה... אני מרשה לעצמי לבכות בשבילך...
 
ני לא שפוט של החברה וזה ממש יומרני

מצדך לומר דבר כזה. כל אחד הוא שפוט בדרך אחת או אחרת לחברה. אם הוא הולך לצבא. כי זאת הנורמה. (כבר לא ממש חוק) ואם הוא חג את החגים היהודים ואפילו אם הוא קונה בגדים בסנטר. תכלס כל אחד עושה מה שבראש שלו וזה שאתה בוכה מצטער ונתקע בתחת של אחרים ובודק מה הם עושים זה הכי עצוב. תן לאנשים לעשות מה שבא להם ואל תתערב
 

תומר88

New member
הכל מאהבת עם ישראל...

שאני רוצה לעזור למי שלדעתי טועה. יש עוד אלף סיבות שאנשים הולכים לצבא. ואני חוגג את החגים היהודיים בגלל שאני מאמין. ואני לא קונה בגדים בסנטר אלא איפה שאני רואה בגדים שאני אוהב. ואתה בעצמך אמרת ש'כל החיים מתנהלים לפי לוח השנה הלועזי אז מי שלא מתנהג לפי זה הוא טיפש'. ואני אומר- צריך להתנהג לפי הלוח שלך, אם אתה יהודי- אז לפי הלוח היהודי. וכששואלים אותך מה התאריך היום, תגיד 'י"ח בטבת', וכשישאלו אותך מתי היומולדת שלך, תגיד 'ט' בשבט', אתה מבין אותי? אני חושב שצריך לעשות ולפעול לפי מה שאתה! לא לפי מה שהחֶברה המערבית מכתיבה לך.גם אם הסיבה שאתה חוגג זה כי אתה רוצה סיבה למסיבה.
 

MAN 19

New member
אז אני חוזר ואומר ../images/Emo104.gif

ש ישוע הוא גלות שלנו...לא אני לא נוצרי .. אני יהודי יהודי אמיתי.. באו נתחיל............. 1.ישוע נולד לאם יהודיה מאלוהים כמו = יונה מהתנך!) 2ישוע נולד ומרוח אלוהים כמו יונה ! דיבר עם אלוהים כמו משה ! אלוהים ציווה עליו להניג יהודים לאמת ! כי באותו זמן שלטו רומאים על יהודים והרבה צער עבר על יהודים! באותו זמן....מלך רומאי פחד מוות כמו פרעה מ משה... כי הוא פחד שיושע ישלוט בעם יהודי ובכול הארץ... הוא ריפא אנשים..עזר בהם... נטל ידיים בארוחה ..קידש שבת.. וכ"ו... 3.ישוע מדבר עם אלוהים ואלוהים מצווה עליו לקחת תעם לגלות הארץ! יהודים דחו אותו ו יש קיבלו אותו ! יהודים שדחו אותו כהיום ( דתיים) סובלים מי גלותתתתתתת ואפילו גיבוש על הארץ... הוא ניצלב בהיותו גיל33 יחד עם שליחים שלו ניצלב .. כול הרומאים צחקו ואמרו נו אתה בנו של אלוהים תירד כבר מין הצלב תוכיח שאתה מנהיג של אלוהים תירד מין הצלב וזרקו אנשים ... * והינה הוכחה שהם מאמינים הכי גדולים הרומאים אלוהים עיניש אותם להיות מדינה קתולית (נוצרית דת חדשה אחרי צליבת ישוע)
* ואנו סובלים יהודים מירדיפות וסבלנו מי היטלר!
אלוהים מענישששששששששששששששששש אותנו כי אנחנו עדים דוחים אותו! (הרוב דוחה )...
מעליו כתוב ישוע מין הנצרת היהודי או אפילו (יהודון ) קללת גנאי!
*ואני כיהודי מאמין בישוע ובאלוהים כאחד שלם חצי ועוד חצי = שלם
 

תומר88

New member
וואלה.. עצוב לי עליך

יש"ו (ימח שמו וזכרו) שינה את היהדות!!! יש"ו פיתח לעצמו דת חדשה! הוא שינה את המצוות! ה ו א ל א י ה ו ד י ! ! ! הוא לא! והאמונה שלך זה עבודה זרה כי אתה לא מאמין באחדותו של האל!
 
למעלה