לכל הנבחנים בתולדות האמנות מחר

לכל הנבחנים בתולדות האמנות מחר

שיהיה לכם בהצלחה ! אני מקווה שלא יהיה על הגשר ... וכל האכספרסיוניזם הגרמני הזה ..
 
למעלה