לכל המתנגדים הצבועים!!!

my s e l f

New member
הסילווסטר זה פשוט: סיבה למסיבה!

וכן אני יהודייה שחושבת שזה לא קשור לא לישו ולא לאף אחד אחר . זה סתם סיבה לצאת כאילו זה חג- כאילו!!!!
 

555 i 555

New member
לכל המתנגדים הצבועים!!!

אני בטוחה ש90% אחוז פההה לא חוגגים את היום הולדת העברי שלהם!! כשתתחילו לחגוג רק את היום הולדת העברי שלכם!!אז תדברו.. כי כשאתם חוגגים את היום הולדת הלועזי..פתאום אף אחד לא זוכרת את כל השטיות עם ישו וכו'... נק' למחשבה..
 
אני חוגגת

רק את התאריך העיברי שלי!!! אני בכלל לא שמה לב לתאריך הלועזי שלי, חוץ מדברים חשובים שאין לי ברירה, כמו- מתי אני יכולה להתחיל ללמוד נהיגה וכד', ואז זה ממש לא תלוי ברצון שלי!
 

555 i 555

New member
אז שיהיה לך לבריאות!!

אבל כל אחד יעשה מה שטוב לו!!! ובהצלחה בנהיגה!!!
 
אני לא חוגגת!!!!!!!

ואני מזה גאה בזה!!! אצלנו אפילו נהוג לחתום על צ'קים בתאריך עברי- וגם בזה אני גאה!!! אני שמחה שאני מיוחדת!!!!
 

Ripelll

New member
להרבה 5...

בטח שאני חוגגת את היום-הולדת העברי שלי!!! והוא הכי מיוחד בעולם! כ"ב תשרי- יום שמחה-תורה! התאריך הלועזי שלי לא יותר ממספר בתעודת זהות.
 

NightmareTM

New member
צאו מהבועה!!!!!

דייייייייייי!!! נמאס לי כבר!!! צאו מהבועה שלכם!!! תתקדמו!!! כל אחד עושה מה שטוב לו, ומה שבא לו!!!! אני רואה את היהדות שלי בתור הלאום אליו אני שייך, לא דת ולא כלום!!! הדת רק הורסת וגורמת לשנאה!!! ערבים שונאים יהודים למה? בגלל שאנחנו יהודים? לא ממש, בגלל שהאיסלאם אומר לחסל את מי שמפריע לאיסלאם בדרך, ואיזה מישהו החליט שהיהדות מפריע בדרך!! יש מורשת, ויש תרבות, שזה יכול להיות דבר מאד יפה ונחמד, אבל אם בא לי, אני אעשה את זה, ואם בא לי לנסוע בשבת לים ולאכול צ'יזבורגר חזיר, בפאקינג יום כיפור אני אולי לא אעשה את זה כדי לא לפגוע באנשים ששומרים, אבל זאת זכותי המלאה לעשות את זה!!! ולא הדת ולא אף אחד ימנע ממני לעשות מה שבראש שלי! וזה לא אומר שאני לא יהודי, כי אני עדיין חלק מהעם היהודי, ותאכלס, שיעורי תנ"ך לא מעניינים אותי בשיט, אבל מה? אני עדיין יהודי!! ואני רואה עצמי כיהודי לא בגלל ה"דת" שלי, אלא בגלל הארץ בה אני חי, השפה שאותה אני מדבר, הקשר המשפחתי שלי, והחגים שאני מכיר!!! אז ראב..ראב..ראבאק, תנו לחיות בשקט, תחגגו מה שבא לכם ותנו לנו להנות איך שבא לנו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
תעשה מה שבא לך!

אני הרי לא אצליח להשפיע עלייך בכל מקרה! לך יש את הדעות שלך ולי יש את הדעות שלי, וזה לא ישתנה! רק הועלתה השאלה מי חוגג יומולדת בתאריך עיברי והגבנו...
 

NightmareTM

New member
אני יודע

זאת הייתה התפרצות על כללל הדיון שהועלה בפורום בכלליות..
 
../images/Emo4.gif

אולי סתם אתה מתעצבן??? אם כל אחד אומר תדעות שלו זה לא סיבה להתחיל לקלל... אתה רוצה לחגוג? אפחד לא ימנע ממך, אבל עצם זה שאתה משתף בויכוח הזה מראה שגם לך באיזשהו מקום כואב שהקשר היחיד שלך בערך ליהדות היא השפה בה אתה מדבר... אני לא מבינה איך אנחנו רצים לחפש חגים אחרים כשיש לנו ב"ה הרבה משלנו.....
 

Ripelll

New member
איזה עצבים...

כמו שהילה אמרה בסה"כ הגבנו, אין צורך להתנהג בצורה כזו... אבל מה לעשות, אין יותר דבר כזה לאום ויהודי תמיד נקשר איכשהו ליהדות (פשששי... מעניין למה...) תעשה מה שבראש שלך, אתה מתעצבן כי אתה יודע שיש במה שאנחנו טוענים משהו, כי לא סתם הרבה מהעם חושב כמוני, יש לזה סיבה. ובקשר לזה שה"הדת רק הורסת" זה ממש לא נכון. לדעתי הדת מחזקת את האדם במצבים הכי קשים שלו. כשאדם מפחד, שמח, כועס תמיד איפשהו נכנס אלוהים, לא משנה מה. תשאל את מי שאתה רוצה, תשאל אנשים שהיו במצבים קשים כמו אני יודעת... שבוי מלחמה לדוג'. זה זמן ארוך שזה רק אתה עם עצמך בתא קטן, למי תתפלל אם לא לבורא עולם? האמונה זה מה שמחבר ומייחד את האדם וגם אותנו כעם. אתה אולי רואה את מה שקורה ברגע זה, שזה אני ואתה מתווכחים, אבל תסתכל בתווך קצת יותר רחוק כמו השואה. בשואה אנשים הצילו אחד את השני רק בגלל הדת! לדוג', אנשים שאלו האם מותר לי להציל את הילד שלי בידיעה שמישהו אחר ימות? תראה לי עם אחר שיחשוב על דבר כ"כ לא אנוכי שכזה?! אף אחד! תפסיק להסתכל על השלילה בדת\האמונה\התורה ותראה את הצד היפה שבה. יש אנשים שנשארו בחיים בשואה רק מהאמונה שצריך לשרוד כדי להעביר הלאה, לדורות הבאים את מה ששיך לנו- התורה.
 
למעלה