לכל המתלהמים למיניהם..

לכל המתלהמים למיניהם..

לא הייתה כאן שחצנות, כי אמרתי שיש לי סקופ, לא סיפרתי, כי לא יכולתי, לכל החכמים שחושבים שפיטוריו של אברהם לוי הם עניין של מה בכך, כנראה מקומם לא כאוהדי בית"ר שמכירים את המסורת ואת השורשים ואת הסמלים של הקבוצה, אלא כאוהדים שבאים למשחקים כי משעמם להם ואין להם משהו יותר טוב לעשות. יוסי אבוקסיס: "טעות נוראה, אין לי מושג איך בית"ר עשו אותה.." אבי נמני: "בית"ר איבדה את הנשמה שלה..." אלי אוחנה: "בית"ר עשו את טעות חייהם.." לא לוותר: "אברהם לוי ? מזה לעשות כזה הו-הא וטררם ? קצת פרופורציות ,בן אדם.." אז אתה חושב שאתה יותר טוב ממני? אתה צודק.. מאלה שציינתי מעליך, לא. שמור את היהירות והשחצנות שלך עצמך, לעצמך. עוד דבר, אם תנסו לחשוב על זה לרגע לעומק, לא באתי ואמרתי "יש לי סקופ אדיר!! אתם לא מאמינים!!!" וכו וכו וכו... ככה אמרתי: "בכיר מאוד בביתר ירושלים פוטר אמש, הודעה טרם יצאה לתקשורת ככה שאתה הראשונים (על כל המשתמע מכך) שיודעים מזה." עכשיו תסבירו לי על מה כל העליהום?!?!? התנשאתי מעל מישהו? פגעתי במישהו? בכל מקרה, אני מקורב לצלחת, ויש כאן אנשים שאוכלים את הלב שלהם בגלל זה, תעשו טובה, שמרו את זה לעצמכם, רציתי שאתם תהיו הראשונים שידעו מזה, מה לעשות שהייתי בעבודה.. חח מה אני מתאמץ בכלל.. תודה! כפויי טובה
 
אגב, במידה ואני באמת

אחליט לפרוש מניהול הפורום, אני ממש מקווה שיחליף אותי אחד שישקיע בכם כמוני....
 
תפסיק להתייחס לכל ילדון

הבאת סקופ לפני כולם ואתה אחלה של מנהל. ואתה לא פורש!.. תמשיך עם העבודה הטובה שלך
 

sirpad

New member
אל תשים לב לקנאים

זה התסכול. אני מקווה שתשאר, מה גם הוכחת שאתה מקור אמין, הדבר האחרון שאנחנו צריכים זה שתלך.
 

jnus1

New member
אני חושב שאין מה לבוא אליך בטענות

אתה 100% ואפילו יותר, זה מצוין שהבאת את הסקופ הזה גם אם הוא לא היסטרי וגם אם הוא השאיר אותנו במתח והשאיר סימני שאלה מי זה? כי אם היו שומעים על זה מone בלי שהיית אומר על זה מילה! אז היו אומרים מה זה פורום בית"ר ירושלים ולא אמרו על זה כלום? לא נפתח על זה שום דיון? אין לי טענות כלפיך בכלל! אם כי חשבתי שהסקופ יהיה יותר בכיוון של מישהו כמו שקלאר שהיה מתפיע אותי יותר האמת כי הוא מהאנשים שארקאדי הביא. אבל אין ספק שגם אברהם לוי הוא סמל וגם מפתיע! אם כי לא כמו אם היו מפטרים את ארדילס לדוגמא...
 

SnipeR3

New member
../images/Emo45.gif אתה 100%

אל תקח קשה את הטענות. תמשיך להשקיע בפורום! מאז שהגעת לניהול, יש סדר, ויש צורה. לא חבל לאבד את זה בגלל כמה כאלו שממילא עושים פה בלאגן? (ואני לא מתכוון למישו ספציפי...)
 
היה מישהוא שבא בטענות על כזה סקופ ?

אדיד ??,אם כן אז כנראה שהבן אדם פשוט קנאי ,ולגבי הפיטורים של אברהם אין אחד שחושב שזה פיטורים של מה בכך !
 
אתה טועה..

שים לב להודעה של tinko ותגיד לי שוב שאין אף אחד שחושב שהפיטורים של אברהם לוי הם עניין של מה בכך..
 
כנראה שהוא בכלל לא יודע במי מדובר !

כי אם הוא(וכל חבר מרעיו) היו יודעים מה אברהם עשה למען הקבוצה שאותו אם אוהדים (?) .הם לא היו מדברים ככה בכלל!!
 

diamondbj

New member
אח שלי, אתה 100% בסדר גמור!!!

אני דווקא שמחתי על העלאת הנושא מצידך (באותה מידה עצוב בשביל אבר[ה]ם לוי, על פיטוריו או "הסבתו" למקצוע אחר), הרי זו המשמעות של הפורום. מישהו מעלה נושאים מעניינים ולא סתם נושאים שלרוב במקרה הטוב סתם תופסים מקום ובמקרה הרע פשוט אין צורך אפילו להתייחס אליהם. בעצם העלאתך נושא זה, יצרת עניין ממש רציני ומרענן שגרם לחברינו המשתתפים בפורום זה, להעלות ספקולציות לגבי "מי? ומה? ולמה?". כך, אני בדיעה שמעלותיך רבות על מגרעותיך. על כן, ראוי ואף רצוי מאוד שתמשיך בתפקידך בפורום זה ואל לך להתייחס לאנשים שאין ביכולתם ובאפשרותם להעריך מאמצם של אחרים.
 

tinko

New member
אבל מה לעשות שטעית בגדול? מה לעשות

שאברהם לוי פשוט לא פוטר? גם ככה הוא היה כמו אוויר בשנתיים האחרונות.אתה יודע מה? הוא אפילו מקבל משכורת יותר גבוהה. אז המקור שלך גרם לך לעשות צחוק מעצמך. ועצם זה שאתה חוזר שוב ושוב על זה שאתה יודע ואחרים לא,זה רק מראה כמה אתה ילדון מתלהב. ובקשר להודעה הראשונה שלך "בכיר מאוד בביתר פוטר",אברהם לוי בכיר מאוד?? בקיצור,תתנצל שנתת מידע לא נכון,וזה הכל. כי אף אחד לא פוטר,ואברהם לוי ממשיך לעבוד בביתר,וממשיך להיות איש הקשר עם ההתאחדות,והכל בעצם נשאר אותו דבר. זאת לא בושה להודות בטעויות,פשוט תלמד מזה ותפסיק לשחק לנו אותה אופירה אסייג.
 
לכל הנעלבים למינהם

אני מבין שאתה בסערת נפש ... אז תשתה מים קרים ותסקיט - 1.אני לא ראיתי שום התלהמות מאף אחד, חוץ מההיסטריה והפאניקה שלך עצמך 2. זה שאבוקסיס ,אוחנה ושאר הצבועים " המומים" ושאר שמעאטס התיחס למעורבות הרגשית שלהם כלפי א.לוי ולא להערכה המקצועית שלהם כלפיו. הבן אדם שנים כבר מחמם כסאות ובוהה בתקרה בישיבות ובאסיפות קבוצה והתרומה האמיתית שלו לבית"ר בתקופה הזו היא משהו בין 0 ל 0.1 . המשמעות היחידה מפיטוריו של מר לוי היא סנטימנטלית בלבד. ההשפעה על חיי היום-יום של המועדון ו/או על האסטרטגיה מהמהלך הזה היא כלום בריבוע וגם זה בהגזמה. רק אתה בהלם טוטאלי מהמהלך המדהים הזה. grow-up
 
נכון.. רק אני..

וכל כלי התקשורת האפשריים בארץ.. תפסיק כבר לחשוב שאתה איזה משהו כי אתה לא.. אוחנה ואבוקסיס צבועים, ואתה לא.. איך אמרת, תתבגר
 
עוד לא הבנת שזה פיקנטריה לשמה

וחוץ מזה אין כאן שום דבר חדש מעניין או באמת משהו עם תוכן משמעותי זה צהוב , זה נחמד , מדובר באיש מבוגר ונחמד ששימש במשך שנים כמנהל ( פעם , מזמן, הוא היה כל-יכול - היום אין לו משמעות )וליווה את הקבוצה ברגעיה הראשונים והוא בעצם השריד האחרון לבית"ר של פעם. שוב - נחמד , אנקדוטי משהו אבל לא משהו שירעיד או ירגש . זו חשיפה נחמדה שלך ( באמת נחמדה ), שכוחה בעצם החשיפה ולא בתוכן עצמו. אבל אם היית מסתכל על התמונה בגדול או אם היית יכול להבין את התמונה הכוללת ואת המקום של אברהם לוי בתוך זה , אולי היית משתמש בניסוחים פחות היסטריים ויותר צנועים בפרומואים שלך בתיאור המוגזם שלך יצרת ציפיות מחברי הפורום ,שלא בדיוק הסתדרו עם מה שקרה במציאות. אם היית לוקח את עצמך בפחות רצינות או אם הייתה לך קצת ביקורת עצמית , היית יכול להבין את רוח הביקורת או להבין מאיפה האכזבה.
 

SnipeR3

New member
רק שאני אבין משהו...

אתה מאשים אותו בזה שלך ולשכמותך היו ציפיות מוגזמות לגבי הסקופ הזה? כנראה שגם אתה לא מכיר מספיק את המערכת התקשורת שאולי מנפחת כל ידיעה לשם "פיקנטריה" כהגדרתך. הבחור משקיע מזמנו הפנוי על מנת לשפר את איכות הפורום, ועצם העובדה שהוא ידע על המתרחש בטרם זה פורסם, היא נקודת זכות לטובתו ולטובת הפורום שרק ירוויח. אז בואו נשאיר את המחלוקות בצד, ובטח שלא נערב פנים אישיים בדיון.
 
אני לא מאשים בכלום...

בוא נתחיל מזה. מה קשורה ההשקעה שלו בפורום לזה שאני חושב שהוא באובר התלהבות מעצמו ומהעניין ? באחת ההודעות הקודמות גם אמרתי שאולי מגיעה לו נקודה או שתיים על העניין ובהודעה הקודמת גם פירגנתי לעצם החשיפה המוקדמת , אז אין כאן שום עניין אישי , הכל עניני , תמיד עניני.
 

yossiza

New member
צרות עין ומסכנות

תתבגר כבר ותפסיק לנסות להראות שאתה יודע לדבר במילים גבוהות כי אתה לא מרשים אף-אחד. אנשים כמוך סופם להיות כלומניקים.
 
למעלה