לכל המעוניינות - התפטרות וביטוח

katzai

New member
לכל המעוניינות - התפטרות וביטוח

לאומי. סוף, סוף בררתי היום עם ביטוח לאומי על הזכויות, אז ככה: לאחר ההתפטרות חייבים לחתום בלשכה - פעמיים, שלוש ואז להגיש תביעה לביטוח לאומי ולחכות למכתב תשובה, בו תצויין תקופת הקפאה - בה אין צורך לחתום בלשכה, ורק לאחר תקופה זו מקבלים דמי אבטלה ומתחדשים הביקורים בלשכה.
 

הירוקה

New member
מעולה
שביררת, הם ענו לך גם על

נושא תקופת ההקפאה? כמה זמן יכולה להיות? ואם יש שינויים בתקופות, במה זה תלוי? ולגבי החתימה של פעמיים שלוש- מה הסיבה שצריך לחתום אותם? תודה שאת מעדכנת. (אגב, יש שרשור שלי בדיני עבודה שמנהלת הפורום טוענת שלא צריכה להיות תקופת המתנה)
 

נועה ו

New member
אני גם התפטרתי


וכשהתקשרתי לביטוח לאומי לשאול היא רמזה לי שאין צורך ללכת לחתום בלשכה ..ונראה לכן שלא הלכתי ??? הלכתי גם הלכתי!! ואני הולכת רצוף רק כדי שאח"כ לא יבואו אלי בטענות שאני לא מחפשת עבודה!! לא יודעת , לא סומכת על ביטוח לאומי , כל פקיד שם אומר משהו אחר.
 

katzai

New member
נועה רציתי לדעת מה את עושה ברגע

שמפנים אותך למקום עבודה מסויים? אמרו לי במשך 60 יום חייבים להפנות אותך רק לפי המקצוע ואלר כך כל עבודה שיש. כמה זמן את כבר חותמת ואיך את מחזיקה מעמד? תודה
 

katzai

New member
תקופת ההקפאה - 90 יום מיום ההתפטרות

ובקשר לחתימות אין לי הסבר.
 

נועה ו

New member
אני צריכה לקבל תשובה בקרוב

על זמן ההמתנה אז בינתיים אני חותמת ליתר ביטחון , בכל מקרה בבורותי לא ידעתי שהם מחויבים רק במשך 60 יום למקצוע שלך ואח"כ לכל עבודה - זה נראה לי ממש דבילי - כי אם כך אז למה יש לשכת אקדמאים ??? ממש מוזר !! ולא אמרו לי דבר על זה !!!! ואגב , בינתיים אני חותמת חודש ניסתה לשלוח אותי לעבודה אבל הודעתי לה שאני עוברת דירה אז היא לא שולחת אותי לעבודות
 
למעלה