לכל המעוניינות הרי לכם דגם של שמלת קיץ לילדה

הוראות לסריגה ב- 2 מסרגות ל6 חודשים ומעלה

רוחב הגב למטה יותר רחבמתחילים ב - 45 ס"מ כל הרוחב . מסרגות 4 צמר המתואם למסרגות , בכותנה עבה גם כן . חזית 45 ס"מ. מעלים 90 עינים וסורגים 2 ס"מ בדוגמא שתיקרא דוגמא א. פטנט רחב [ הכל ימין או שמאל ] [ או סריגת אורז . מכאן אפשר לסרוג כל דוגמא ויש להפחית כל שורה 6 עד בשני הצדדים 1 עין לאחר העין השניה ,במשך 13 פעמים כשהגעתם לגובה של 26 ס"מ כשיש על המסרגות 64 עינים ומכאן פתח השרוול יש להפחית 3 עינים , 1,1 סה"כ נשארו לנו כעת 54 עינים ממשכים לסרוג עד לגובה כולל של 38 ס"מ יש לסגור את כל העינים . החזית ל לעשות אותו הדבר בחלק החזית עד לגובה של עד 32 ס"מ ואז עושים פתח הצוואר מורידים למסרגת עזר 20 ומחלקים את העבודה ל 17 עינים 20[ההורדה למסרגת עזר ] 17 ומכאן בחלק הפנימי מורידם את ההורדות הבאות 2 עינים 1 , 1, 1, ונשאר לנו כעת 12 בכל צד לסרוג עד גובה של 38 כולל . ולסגור . כך גם את הכתף הבאה מחברים את הכתפים . ניתן לעשות את השרוולים כך מעלים 46 ענים סורגים פטנט מעלים במפוזר עוד 4 עינים סה"כ 50 עינים עד לגובהשל 6 ס"מ ומכאן מורידים כך 5 ,5,5, ואת ה - 20 הנותרות לסגור ביחד . מחברים את כל החלקים , עושים פטנט או סגירה במסרגה אחת מסביב לפתח הצוואר. הערהאפשר לעשות ללא שרוולים , ואז פשוט לעשות פטנט מסביב לשרוולים , ומסביב לפתח הצוואר.. הדוגמא היא עיצוב שלי של עבודות שמלות שאני עושה לקטנות כמובן ניתן להגדיל את כמובן ניתן להגדיל את כמות העינים בהתאם לגודל הילדה ואת גובה השמלה . אני מאחלת לך לפתוח את עונת הקיץ בכיף ולעשות דברים רבים ושמלות יפות לילדות חמודות בהצלחה חנה.
 
הצעה לדוגמא לשמלה .

על מספר עינים המתחלק ב- 3 ועוד עין אחת . שורה מס. 1 * עין 1 שמאל 2 עינים ימין 10 עינים ימין והדוגמא חוזרת עד סוף השורה . שורה מס. 2 3,4, חופפות .[ את שורות השמאל סורגים שמאל . שורה מס. 5 *עין 1 שמאל , כרכי חוט על המסרגה, 2 עינים ימין העבירי בעזרת המסרגה השמאלית את החוט הכרוך מעבר ל - 2 העינים הסרוגות ימין * ושוב 10 ימין וכו' הדוגמא חוזרת על עצמה החל משורה 5 חוזרים לשורה מס. 1. בהצלחה חנה.
 
ושמלה נוספת במסרגה אחת

שמלה קטנה לגיל 6-12 אפשר להקטין ב - 4 עמודים למידות קטנות וב3 ס"מ אורך . רוחב העבודה 45 אורך העבודה 38 ס"מ מסרגה מס. 3.5 או 4 בהתאם ליד הסורגת. חוטים או צמר לבחירתכם . גם הדוגמא היא לבחירה אישית . הערה: העבודה מתחילה מאיזור המותנים . גב : להעלות 51 עיני שרשרת וליצור מהם 50 עמודים או חצאי עמודים . ללסרוג עד לגובה של 4 שורות עמודים ולהוריד בפתח בית השמחי בשני הצדדים 3 עמודים . [יש לנו כעת 44 ] עמודים . ממשיכים לסרוג עד גובה של 5 שורות עמודים ומפצלים את העבודה כשמורידים באמצע העבודה 12 עמודים . ובכל צד נשאר לנו כעת 16 עמודים ובחלק הפנימי מורידים 2 ,2 נשאר לנו כעת 12 עמודים ואיתם אנחנו סורגים עדלגובה של 14 ס"מ מתחילת העבודה . בחלק החזית זהה לגב, לאחר סריגה שתי החלקים יש לחבר אותם ואז סורגים בחלק התחתון של העבודה את החלק הרחב ועל המסרגה יש לנו כעת משני הצדדים יחד סה"כ 100 עמודים ובכל שורה חמישית יש להוסיף עוד 4 עמודים במפוזר עד לגובה של של 36 ס"מ ל להפסיק להעלות עמודים נוספים ואז לעשות עיטור או פטנט במסרגה אחת . שרוולים יש להעלות 40 עיני שרשרת ולסרוג 40 עמודים או חצאי עמודים לאחר 3 שורות [כאילו פטנט] יש להוסיף במפוזר 4 עמודים ולסרוג עד גובה של 5 ס"מ [ לפי רצון הסורגת יכולה לסרוג עוד מספר סנטימטרים ] ולהתחיל להוריד בהדרגה 6.6. בשני הצדדים ונשאר לנו 20 עמודים . תופרים את השרוולי לחלק העליון של השמלה יש לעשות עיטור מסביב לפתח הצוואר אפשרות שניה ללא שרוולים ניתן לעשות עיטור מסביב לשרוולים וכן גם בפתח הצוואר.. כפי שציינתי ניתן להתאים את השמלה הזאת למידה קטנה יותר או גדולה יותר . בהצלחה חנה.
 
שאלו אותי מדוע לא כתבתי דוגמא ובכן

זה השארתי לשיקול דעתכן ולדוגמא שתירצו ותעלו לפורום ולא תובן לכם אשמח לעזור . אני בחרתי להשאיר הכל בעמודים שכלסורגת תיבחר להעלות דוגמא שהיא תירצה .
 
../images/Emo91.gifובכל זאת, יש דוגמא שאת ממליצה או מוכנה

להעביר לי - או אפילו לאתר בשבילי שרשור ע"מ לבחור דוגמא קלה, אין לי הרבה מושג במסרגה אחת... בדרך כלל סורגת ב-2 מסרגות. תודה והמשך סופ"ש מהנה
 
בחוטי הכותנה יש מבחר של מידותשלכותנה

נוח לסרוג עם האדליין וההילה או הסופרכותון וכרגע לא עולים שמות נוספים אבל ניתן לשאול את החברות עם הן יודעות על חוט נוסף שהיו ממליצות במסרגות המדוברות ., או כל חוט שמתאים הן למידות המסרגות של 3.5-4 ולמסרגה אחת יש לשאול בחנות מה החוט המתאים למסרגה מס. 3.5 .
 
הכותנה של ויטלגו נקראת: פיין כותון

פיין כותון - 100% כותנה
האדלין לא כותנה, אלא הרכבו 100% אקרילן.
 

עדיLEE

New member
../images/Emo31.gif הקבצים נמחקו../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif מבקשת

לא להעלות קבצים, המוגנים בזכויות יוצרים.
עדי
 
למעלה