לכל המכביסטים והסרדינים

דיברתי על אוהדי מכבי ת"א

הם לא יכולים להנות מ2 העולמות..... אתה יכול להיות נגד חיפה ונגד מכבי ת"א זו זכותך... למרות שלדעתי גם אם המשחק שלנו היה נגד סלטיק או דינמו קייב היית נגדנו
 
ממש ממש לא

אני מאד מקווה שמכבי חיפה לא תחולל סנסציה מדהימה ותעבור את ליברפול, גם בגלל השנאה שלי למכבי חיפה, וגם בגלל העובדה שהעפלה לליגת האלופות תחזק אותה באופן משמעותי. בכדורסל אני לא ממש נגד מכבי ת"א באירופה, אבל גם לא ממש אכפת לי ממנה ואני בהחלט יכול להבין את אוהדי הפועל ת"א והפועל י-ם שמייחלים לכשלונות שלה.
 

one1

New member
אתה לא מבין ?

לאף אחד לא איכפת מה אתה חושב, התגובות היו נגד המכביסט הצבוע, שמצד אחד מטיף מוסר על כך שכולם שונאים את קבוצתו הצהובה באירופה, ואחר כך בא ומעודד את ליברפול.
 
אתה לא מבין

קודם כל, אין לך זכות לדבר בשם כולם ולהכריז שלאף אחד לא אכפת מה אני חושב, מקסימום תצהיר שלך לא אכפת. דבר שני, שים לב שכל ההודעות האחרונות, כולל זאת שלך, התפתחו כתגובה לתגובה שלי, תחת הכותרת "צביעות", כך שאתה לא יכול לומר שאין לי שום זכות דיבור בנושא. ולסיום - ההודעה הזאת, שכ"כ הרגיזה אותך, באה כתגובה לקריאה של בן פורגס להצטרף אליו בעידוד מכבי חיפה, קריאה שאני בהחלט לא מסוגל לעבור עליה בשתיקה...
 
זה היה בצחוק אני לא חושב שאתם

צרכים לעודד את חיפה.....אבל לדעתי כאלה שמתפלאים שאנשים שונאים את מכבי באירופה לא יכולים לעודד את ליברפול......פשוט לא כי זה צביעות מגעילה... ואיש כחול-זה לא משנה למי התגובה אנשים לרוב סתם בוחרים הודעה ועליה שמים את התגובה
 
אני יודע שזה היה בצחוק...

אבל יש דברים שגם אם הם בצחוק אני חייב להתייחס אליהם... ואולי חלק מהאנשים שמים את התגובה שלהם במיקום אקראי, אבל הרוב דואגים להגיב להודעה הספציפית שאליה הם מתייחסים.
 

שחר .ו

New member
וואוו... ../images/Emo2.gif יפה שאתה החלטת לשמור

על שיויוניות בספורט. עכשיו רק תכריז שאתה בעד תקרת שכר והגבלת זרים בכדורסל ויש סיכוי קלוש שתוכרז כאדם שפוי.
 
המטרה=שליטה!!! הדרך=העצמת המועדון

שלך ותקווה לכשלון היריב בתור אדם נאור כמוך הדוגל בשיטות קומוניסטיות(לפחות אל תלין שכך אני מכנה אותך ואת חבריך לתנועה..)אתה לא תבין אבל אם חלילה חיפה תעבור את האימפריה מאנפילד היא קודם כל תבזה את כל הסקאוסרים בעולם ויותר חמור תעשה את הכסף הגדול מעצם העפלתה לשלב הבתים מה שיזיק מן הסתם גם לך בתור תומך מגל כי בתור מכבי נאמן הסוגד לאוריגינל אני חי בקונספציה שאם י-ש קבוצה ישראלית שמגיע לה/ח-י-י-ב-ת להגיע יום אחד לשלב הבתים בליגת-האלופות הרי שזוהי מכבי שלנו,מכבי תל אביב,המועדון שבלעדיו א-י-ן כדורגל בארץ!!!
 
בלעדיו א-י-ן סמים בארץ

מר אפדרין יקר.... למה לכם מגיע??? אנחנו עשינו הרבה יותר הישגים ממכם באירופה ואנחנו יותר מוכרים באירופה......היינו קרבים מרחק של פנדלים מלעבור את פארמה ומרחק של דוידוביץ... מחצי גמר.. אז לכם מגיע? אל תגיד שטויות
 

kirk hammet

New member
לנו יש מה שלכם אף פעם לא יהיה

שני גביעי אסיה לאלופות. נו , אתה מסוגל לדבר אלינו בכלל ? חוץ מזה , היינו כפסע מליגת האלופות , למי שזוכר , עם גראסהופרס , אבל בארץ פשוט לא הוצאנו תוצאה טובה כמו שהיינו צריכים למרות שישבנו להם על השער. מנטליות ישראלית. חלוצים ישראלים. מכת מדינה.
 
גביע אסיה???

פחח......מכבי קריית גת היתה לוקחת את זה בשנים האלה בהליכה.. חצי מהקבוצות פשוט לא רצו לשחק נגד ישראל
 

San Miguel

New member
חשבתי שכתבת את כל זה בציניות

1. גביעי אסיה גם יש להפועל ת"א. אומנם "רק" אחד אבל עדיין. 2.בן צודק והיו מצבים שהזכיה בגביע באה עם יותר נצחונות טכנים מנצחונות. 3.ברמה האסיאתית דאז, גם בית"ר ב"ש של העונה שעברה היתה מסוגלת להגיע לגמר. 4.היום אף קבוצה ישראלית לא תשחזר את ההישג מסיבות פוליטיות ברורות... 5.מתי בדיוק עזבנו את אסיה? יש למישהו מושג? אני מדבר על שנה מדויקת...סתם סקרנות שמכרסמת בי.
 

Moti Kakun

New member
אתה צודק לגבי ארבעת הסעיפים

הראשונים, לגבי "השחרור" שלנו מאסיה, לא זוכר בדיוק שנה מדויקת, אבל זה חייב להיות בסביבות 74-76 .....
 

שחר .ו

New member
In your dreams....

במקרה הגרוע נפסיד כמה גרושים מזה שלא יהיה דרבי.. ולעצם ההודעה שלך, בתור אחד שמטיף על אהבת המולדת בכל פעם שקבוצת האמירקאים מייצגת אותנו באירופה, לא הייתי מתבטא כך על נציגה ישראלית אחרת באירופה. גם אם בטעות (אין לי מושג איך זה יקרה) חיפה יעברו את ליברפול, לא ייוצר מצב דומה לליגת אורנ´ג. כסף בכדורגל לא תמיד מבטיח הצלחות. אני גם לא בטוח ששחר ישמח לבזבז אותו על עוד עליבות כזאת.
 
למעלה