לכל המחתרות :) הודעה של ארפיגי!!!

MGH היחיד

New member
עאלק יה שקרן אחד!!!!

אני זוכר את זה! אלה היו הימים שהייתי בברית שלך!!!!! אני הייתי ממזמן בדה סטרונגסט! איזה חתיכת שקרן!!!!!!! אתה פרשתה רק בגלל שראיתה ש-MGH מורידים אותכם! תפסיק כבר לשקר! אני הייתי בברית שלך וראיתי את זה! אני זוכר כולם מהברית שלך ברחו! תפסיק לשקר לאנשים כאן בפנים! איזה שקרן מלוכלך! צריך להעיף אותך מהפורום! אתה לא מומחה ולא כלום! אני זוכר תמיד הייתה נותן לאנשים הבטחות בברית שלך ולא קיימתה! תמיד התלוננו על דרך הניהול שלך, אתה פשוט לא ידעתה ואתה לא יודע לשחק במשחק! אתה לא צריך להיות "מומחה" כאן בפורום! מקסימום אתה צריך להיות-מתלמד! יה שקרן אחד.
 

590V ISRAEL

New member
:) אתה ממש ממש . . . . :) חחחחח

אתה צודק :) כל המקומות הראשונים כל ה- 10 היו שלנו = לשחק לא יודעים. כמעת כל המקומות ב- 50 ראשונים שלנו = אין מושג במשחק. ניקיון טואטאלי של ה- 100 מ- MGH = לשחק יודע ? מה פתאום. ----------------------------------------------------- הברית הכי גדולה שהיתה במשחק והכי חזקה :) עד היום MGH לא הגיעו לרמה שברית 1TS היתה. ------------------------------------------------------ מה אתה רוצה ? מאיפה אתה מביא את המידע שלך ? על מה אתה מדבר ? אף אחד לא יודע.
 

MGH היחיד

New member
מי מדבר על זה?!

אני מדבר על הנפילה שלכם! אתה אומר שנפלתם כי אתה עזבתה...אבל אתה פשוט משקר! וגם מה שרשמתה עכשיו היה לא נכון! אני זוכר את ההודעות בקומונה שלך, ועל מה אתה מדבר! אתם לא שלטתם ב-10 הראשונים, או ב-50, או ב-100. תפסיק לשקר לכולם הייתי המון המון המון זמן ב"ברית" שלך, תאמין לי שאתה ממש לא יודע לנהל ברית! אני זוכר אני ראיתי אותך פעם מנהיג התקפה על MGH, הרסתה לכולם את ההתקפה, כולם איבדו מלא מלא כוח, היו איזה 5-6 תוקפים על MGH, כולם איבדו את כל הכוח, והמדינה מ-MGH לא הושמדה, אני לא מבין מאיפה יצא לך כזה שם של מומחה!!! אנשים כאן במשחק השתגעו פשוט השתגעו! לא הייתה מומחה ולא תהיה מומחה.
 

590V ISRAEL

New member
אין מה להמשיך להתדיין איתך :)

כל מה שנכתב זה עובדות. ------------------------- מה שמשעשע אותי זה :) אתה היית בברית שלי ואני לא מכיר אותך ??? כמו שאמרתי היה גרעין לברית והיו זבובים על גב הפיל :).
 

וואקה

New member
כשהוא(ואדים) מתחיל לקלוט שעולים על

השקרים שלו הוא כותב יותר ויותר מקולקל מתוך עצבנות חחחחחחחחחחחח
 

didamus

New member
חולק עלייך :)

1. כל המקומות הראשונים כל ה- 10 היו שלנו = לשחק לא יודעים. ===> היתה לנו מדינה משלנו בין המדינות הללו :) ונורא הופתעתם משום מה.. 2.כמעת כל המקומות ב- 50 ראשונים שלנו = אין מושג במשחק. ===> כבר הודית בעבר (מי שרוצה שיחפש בפורום היסטוריה) שברית TS1 היתה מורכבת רק מגרעין של אנשים בודדים והיתר לא עשו כלום. 3. ניקיון טואטאלי של ה- 100 מ- MGH = לשחק יודע ? מה פתאום. ===> המדינה שלי הגיע בלי בעיות לדירוג ה 13, ואני לא היחיד :) ----------------------------------------------------- 4. הברית הכי גדולה שהיתה במשחק והכי חזקה :) עד היום MGH לא הגיעו לרמה שברית 1TS היתה. ===> אוי נו.. ואדים.. אתה רוצה להתווכח "למי יש יותר גדול?" חחח :) כיום MGH עברו בהרבה את הרמה הזו, אנחנו בניגוד לסטרונגסט *לא* מחסלים סתם ככה מדינות שרוצות להיכנס למאייה. אלא אם הן תוקפות מדינה שלנו. :) באופן כללי כיום אנשים יודעים שאנחנו לא נעשה להם כלום אלא אם הם או ה"אח" שלהם מעורבים בתקיפה נגדנו. כיום מצד שני, כל תקיפה לא מוצדקת שמכוונת אפילו נגד החבר הכי זניח שלנו- שהוא מדווח עליה - מיתרגמת למקום של כבוד ברשימה השחורה. :) ממש מצב אחר מהמערב הפרוע שהיה בימי הנהלתך. כיום יש לנו שיתופי פעולה רחבים הרבה יותר ושליטה , *בכל* הדירוגים ולא רק במאייה. :)
 
חחחחחחחחחחח הצחקת אותי מאודדדד

אנחנו בניגוד לסטרונגסט *לא* מחסלים סתם ככה מדינות שרוצות להיכנס למאייה. אלא אם הן תוקפות מדינה שלנו. :) אתה משקר לאחרים או שאתה משקר לעצמך?!
 

וואקה

New member
חוץ מהקטע שאחרי 4, הפיסקה שמדברת

על MGH כיום היא שקרים מוחלטים
.
 

590V ISRAEL

New member
והנה זה מתחיל :) !!!

ברית 1TS לעולם לא תקפה סתם :) אתם כבר מתחילים להאמין לשקרים שלכם ? :) חחחחחחחחח היתה לנו רשימה של חברי MGH ורק אותם תקפנו. -------------------------------------------------------- שליטה מלאה ב- 10 : אין על זה אפילו ויכוח . העשרייה היתה שלנו מלא זמן. ברור שמדי פעם נכנסו לשם אנשים: ומהר מאוד חוסלו. --------------------------------------------------------- נקיון ה- 100 מ- MGH: רק ב- 3 יום שבהם האוסטראלים סיימו את השיתוף פעולה אתכם: בלילה הראשון חוסלו לכם 8 מדינות וב- 3 ימים הברים = 25 מדינות הורדו מה- 100. ------------------------------------------------------------ הגרעין הקשה כלל- כ- 30 מדינות :) אתה יכול לקרוא הכל בפורום היסטוריה. -------------------------------------------------------------- למה להתווכח על עובדות :) כל הדברים שציינתי הן עובדות גמורות לא דעות.
 

וואקה

New member
נו באמת..

הוא כבר מתחיל להתבלבל עם עצמו מרוב השקרים שלו פה בפורום, פעם לפחות היה לו תיחכום בהמצאות האלה
. הוא כותב שהם לא היו מחסלים אף אחד סתם.. אבל מי שהיה נכנס לעשיריה היו מורידים אותו(זה לא סתם?) נו באמת.. אם רק הייתי ממשיך לקרוא כמה אבסורד הייתי יכול לראות
.
 

590V ISRAEL

New member
וואלה עד היום אין למי מושג מי אתה

ומה אתה רוצה ? תוכל להסביר מה אתה רוצה ? ואיך אתה קשור לסיפור?
 

חומי1

New member
הרבה ":)" כדי להסתיר

חלקי אמיתות. 1) TS פורקה ונופצה על ידי טקטיקות ושימוש חכם בכלי המשחק של MGH 2) כל תתי הבריתות של TS ומספר רב של מדינות, ערקו ועברו אלינו, והיום הם חברים טובים שלי, ולא ממש שלך. תלמד ואדים תשובה לעניין בלי הרבה ":)" לכסוי הערווה.
 

590V ISRAEL

New member
חומי אין מושג אל תדבר :)

1) העובדה שקשה לעכל: מתי עשיתם משהו מעניין ופגעתם בברית ??????????? כאשר אני לא הייתי במשחק כבר :) כאשר האוסטראלים כבר מחקו את המדינות :) כאשר מדינה כבר לא היה :) אז במה אתם גאים ???? לא עשיתם דבר. מתי הצלחתם ??? לאחר שפרשנו. 2) אף אחד לא ערק :) לאחר שאני פרשתי מהמשחק לא היה יותר ברית 1TS. לא היה תתי בריתות אף פעם :) האוסטראלים והאמריקאים לא היו תתי ברית אלא ברית אחת מאוחדת. בקיצור לא יודע אל תגיב אתה סתם עושה פאדיחות לעצמך.
 
למעלה