לכל המחתרות :) הודעה של ארפיגי!!!

590V ISRAEL

New member
לכל המחתרות :) הודעה של ארפיגי!!!

ככה עושים התקפה :) !!! ביצוע מושלם. הערה ממש אבל ממש קטנה: לפני ששולחים את הטילים תמיד לבדוק את הכמות של הטילים נ' טילים כדי לשלוח מדויק ולא לבזבז טיל אחד מיותר. וגם בעניין ביולוגי לבדוק כמות טנקים ולחלק פשוט. לא לשלוח סתם. ציטוט: ארפיגי אבל אני רק רוצה להבהיר.. היה קצת בילבולים... אני לא זרקתי את הבליסטיים. מי שזרק את הבליסטיים בהתחלה היה יניב (opoo16 אם אני לא טועה בשם שהוא נרשם). ואחרי זה אני עשיתי ביולוגי ואז AT2005 עשה את הכלליות (למרות שזה כבר לא קשור אלינו כ"כ) קיצר אני יספר איך זה היה. כמה חבר'ה ישבנו בכיתה בהפסקה, והחלטנו שמשעמם כבר במשחק רק לבנות מפעלים ולקפוץ מחופשה לשלום. (כולנו בדירוגים מתחת ל600, ולכן אין הרבה מה לעשות) אז החלטנו לפרק את המקומות הראשונים. אמרנו עוד חודש מהיום, עושים איזה תקיפה רצינית וכל אחד אוסף מלא מאל בליסטיים. קיצר לא היה לנו כוח לחכות לחודש, ואני כבר מתתי לפרוש מהמשחק, אז רציתי כבר לזרוק לבד אבל התאפקתי. ואז היה לנו טיול לאילת לשבוע, אז דחינו את ההתקפה לאחרי הטיול, ואז דחינו לסוף השבוע (יעני יום חמישי בעוד יומיים), ואתמול היה כבר ממש בלתי נסבל, אז אמרתי לחבר'ה שהיו איתי, יאללה חרא על הכל, אני זורק לבד, אין לי כוח. ואז כבר אירגנו את התקיפה מהר, מכרנו את כל הצבא, וקנינו בליסטיים. ליניב לא היה נפץ אטומי, אז החלטנו שהוא תוקף ראשון, מוריד 15 מיליון טנ"ט בערך, ואז אני עושה אטומי עם עוד 15 בליסטיים, ואז נפרק אותו לגמרי. אבל אחרי הניסיון הראשון של יניב, גדרה התפרק. אז סתם עשיתי 5 מיליון ביולוגי לפרק לו את הטנקים (שטות גמורה, יכולתי לזרוק 100 אלף ואפילו הרבה פחות) ואחרי שפירקנו לו את התעשייה, פירסמתי בפורום את העניין, וAT2005 שהוא בלי קשר אלינו כנראה גם רצה להצטרף להיסטוריה, והוא זה שגמר את גדרה בסופו של דבר, אחרי שלקח לה 52 אלף אדמה. ואז החלטנו לתקוף גם את 3360, סתם ככה, אבל לא היה לנו מספיק בליסטיים, כי היה עלי הצעה באו"ם על פירוק מנשק, קיצר עירבנו פה את כל האנשים ועוד כמה עזרו, ואיקי גם הצטרף וזרק 14 מיליון על 3360, ועוד אנשים זרקו, אבל הוא היה אונליין, לכן לא הצלחנו, וכולם שלחו לו סיועים. קיצר אחרי כל העניין, אני מחקתי את המדינה שלי tolokia 17145 כי לא רציתי שיקחו לה את האדמה, ואני מעדיף למות במקום 76 מאשר 14 אלף.. ולפי מה שהבנתי היום, המדינה של יניב ואיקי התפרקה מMGH וגם AT2005 מחק את המדינה אחרי שעשה היסטוריה, קיצר תודה לכולם, וזהו, הנה הסיפור האמיתי, מצטער אם שכחתי משו/מישו... נ.ב גם תומר זרק בליסטיים על 3360 עם המדינה של שרייבר שפרש קיצר תודה לכל החבר'ה, יניב, תומר, איקי, שרייבר, בועז וגם לנפתלי, ברוך וצחי שבסוף לא עזרו, אבל אני מקווה שיעזרו בהתפקה ביום חמישי. תודה גם לAT2005. ולכל מי שעזר סתם ככה שהוא ראה את ההודעות בפורום. יומטוב לכולם =) אני הייתי tolokia 17145... או בשמי, אופיר. חחחח כמה כתבתי יא רבאק!! כפר אברהם פשע ורשע מגיל 9!!!
 

Gavriele

New member
לא יפה מצדם בכלל! ../images/Emo46.gif

להשמיד מדינות בגלל שיעמום!? לכם אולי נמאס מהמשחק אבל לבעל המדינה גדרה לא נמאס, והרסתם לו את המדינה סתם כי בא לכם אחרי כל השעות שהוא השקיע במשחק! מילא אם הוא היה עושה להם משהו קודם,אבל רק בגלל שהוא בעשירייה להרוס בנאדם?
 

rockys

New member
עד כמה שידוע לי המדינה הזאת בכלל לא

היית שלו מההתחלה..... נתנו לו אותה טון אחרי שחיסלו לו את הקודמת...
 

MGH היחיד

New member
כל הכבוד לך אחי!

הנה בן אדם שלא מאמין לשטיפות המוח של המחתרות! כל הכבוד לו שלקח את עצמו בידיים, והחליט שהוא רוצה להתקדם במשחק במקום סתם להרוס לעצמו את המדינה בגלל שהמחתרות סתם ממציאים עלינו סיפורים!
 

MGH היחיד

New member
צריך לבעוט אותך מהפורום הזה!

בגלל שהפלנו אותך פעם! אתה עכשיו עושה הכול כדי להפיל אותנו! אסור לך לעשות את מה שאתה עושה יה מלוכלך אחד!
 

MGH היחיד

New member
זה לא קללה!

זה אומר שהוא משחק מלוכלך!!! ותפסיק להתערב כבר בהודעות שלי יה מעצבן אחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! נשבר לי ממך כבר! שבר לי! מה אתה רוצה ממני מה! אין לך חברים יה בן אדם בן 19 חסר חיים! מה יש אין לך צבא!? אין לך דברים לעשות!? לך תחפש את החברים שאין לך! אומרים לבן אדם שלא רוצים לדבר איתו! והוא בכוח מדבר! כי הוא משועמם חסר חיים ומסכן! תעזוב אותי בשקט יה נודניק אחד יה נודניק!
 

590V ISRAEL

New member
דבר ראשון אתה צריך להרגע !!!

לקחת אויר :) מה אתה לוקח כל דבר ללב ???? -------------------------------------------------------------- אדום = מומחה במשחק. אין שום קשר לשניה אחת בעד או נגד מי אני. אתה מנסה לסתום את הפה לאנשים ??? לא הגזמת ??? לא חוצפה ??? כל אחד יכול להגיד מה שבא לו כל עוד זה בגבול הטעם הטוב.
 

וואקה

New member
../images/Emo13.gif

אני רק מתקן עוול חח ונלחם בבורות על גבי הפורום, ולא דווקא רק בשירשורים שלך
.
 

pSyhoKokiLiDa

New member
שתוק כבר!

מה הוא עושה? משבח מתקפה? סטס בכלל לא היה חלק מכם מה אתה דוחף את האף שלך לכל חור.
 

didamus

New member
אני מוחה בתוקף על השפה שלך!

MGH היחיד אני קורא אותך לסדר ! ואני רוצה שכולם יראו. אין שום סיבה לדבר ככה לא לואדים ולא לאף אחד אחר. אני לא מוכן לעודד קללות ו"עבריינות מקלדת" של אף אחד. אני מבקש שתתבטא בצורה מכובדת מכאן והלאה. ירון
 

חומי1

New member
ואדים

האדום אמור לרמוז לכל מי שמכיר אותך שאתה אדם בוגר ושקול בפורום, ולא מצדד באף אחת מהקבוצות במשחק. חבל שאת כל החוכמה שלך לא ניצלת בזמן שהמדינה שלך הייתה קיימת ,והטקטיקה היחידה שלך הייתה להתבצר עם המון צוללות וטנט. ואז כשהבנת שהסוף קרב מחקת את עצמך את עצמך, ללא ספק לפי ההסטוריה הקצרה והמצחיקה שלך במשחק, ויכולות ההסטוריון הסובייקטיביות שלך מאוד מגיע לך להיות אדום בפורום הזה. אולי באמת כדאי שבארי ילך.
 

590V ISRAEL

New member
MGH היקרים והמצחיקים שלום :)

את הדעות שלכם כולם יודעים :) ומכיוון שרק אתם מלכלכים פה בלי שום בושה אציין כמה עובדות שכולם כבר יודעים אבל אחרי השטויות שרשמתם כדאי להזכיר: 1) MGH היתה במשחק לפני 1TS 2) לאחר שקמה 1TS תוך שבוע שבועיים כל העשיריה היתה שלה. 3) לא משנה מה MGH לעשות לא הצליחו לעשות דבר. 4) 1TS הוציאה את כל MGH מה- 100 :) חחחח 5) כל עוד אני הייתי במשחק וכמה חברים טובים שלי שכולם מכירים אותם הייתם תמיד מקום 2 !!!!! 6) רק אחרי שפרשנו הצלחתם לעשות משהו :) אם אני לא טועה שתכם בכלל לא קשורים להתקפות בתקופה ההיא :)חחחח כל הכבוד על כל ארגון מגיע לאנשים כמו אביב ואמג'ד ועוד מספר. אז לאחר סקירה קצרה תבינו כבר: כל עוד היינו במשחק : MGH לא הצליחה לעשות דבר. פרשנו מפני שהיה משעמם כבר. ובעצם פינינו לכם דרך :)
 
למעלה