F 15 Eagle
New member
לכל המזלזלים ב"אביסטר"
ביום שבת הגדול במנחת רחובות, הטסתי לראשון את הטיסן האויסטר (הוא היה עם חיזוקים בכנפיים בשביל שיהיו לו רולים יפים) ורציתי לעשות רול על פול מנוע, בשביל לבדוק אם אתם צודקים לגבי זה שחלקכם אמרתם שאם עושים רול על פול מנוע עם האביסטר, אז הכנפיים מתפרקות. אז תדאו לכם שהכנפיים לא התפקרו והוא עושה רול יפה ומעולה בלי להתרסק ובלי בעיות בכנפיים והוא עושה את בשניה לפחות 3 רולים על פול מנוע. אז אל תגידו שזה טיסן על הפנים גם כשהוא מחוזק, אם לא ניסתם. נ.ב מאיפה נכנס האוויר לסיכה של ה O.S? גם מהקרבורטור? ואם כן אז איך זה שכניסת האוויר לסיכה משתנה כאשר מצב הקרבורטור לא משתנה? (גם אם זה דרך הקרבורטור)
ביום שבת הגדול במנחת רחובות, הטסתי לראשון את הטיסן האויסטר (הוא היה עם חיזוקים בכנפיים בשביל שיהיו לו רולים יפים) ורציתי לעשות רול על פול מנוע, בשביל לבדוק אם אתם צודקים לגבי זה שחלקכם אמרתם שאם עושים רול על פול מנוע עם האביסטר, אז הכנפיים מתפרקות. אז תדאו לכם שהכנפיים לא התפקרו והוא עושה רול יפה ומעולה בלי להתרסק ובלי בעיות בכנפיים והוא עושה את בשניה לפחות 3 רולים על פול מנוע. אז אל תגידו שזה טיסן על הפנים גם כשהוא מחוזק, אם לא ניסתם. נ.ב מאיפה נכנס האוויר לסיכה של ה O.S? גם מהקרבורטור? ואם כן אז איך זה שכניסת האוויר לסיכה משתנה כאשר מצב הקרבורטור לא משתנה? (גם אם זה דרך הקרבורטור)