לכל הלומי הימין המזוייף קרי הליכוד
זרועו של השמאל המטורף בתחפושת של ימין. רבותי שרון נכשל ממשלתו נכשלה כשלון חרוץ. מה היא בעצם היום הזה שאיפת השאיפות של ממשלת שרון שעראפת יפסיק את האש ונוכל לחזור לשולחן המתן והמתן. ובואו נאמר שעראפת אכן יפסיק את האש על מה ידברו על החזרת הבקעה? ירושליים המזרחית? הכותל? וזכות השיבה? על מה ידברו.אין על מה לדבר משמעות החזרה למשא ומתן עם עראפת היא הסכם הכניעה העתידי של מדינת ישראל לאיסלם בדרך לחיסולה של המדינה ולפי דוקטורינת אש`פ חיסול ישראל בשלבים. המלחמה היום בעראפת צריכה להיות לא על הסיכוי לחזור לשולחן המשא והמתן,המלחמה היום בעראפת וברשות צריכה להיות על החזרת הבטחון לתושבי ישראל והפסקת הטבח באזרחים ישראלים. ועוד נקודה חשובה,אומרים אומרים שועי השלטון וכל מיני אלופים בדימוס תאבי דקות מסך,אומרים אנחנו לא יכולים לבחור את הפרטנרים שלנו.זו אמירה נכונה מאוד אבל ופה האבל בה הידיעה. אבל מדינת ישראל כמדינה ריבונית אינה חייבת לשוחח ואפילו חובתה לא לדבר לא לשאת ולתת עם ארכי רוצח פושע וטירוריסט.אף אחד לא יכול לכפות עלינו לנהל איתו משא ומתן.
זרועו של השמאל המטורף בתחפושת של ימין. רבותי שרון נכשל ממשלתו נכשלה כשלון חרוץ. מה היא בעצם היום הזה שאיפת השאיפות של ממשלת שרון שעראפת יפסיק את האש ונוכל לחזור לשולחן המתן והמתן. ובואו נאמר שעראפת אכן יפסיק את האש על מה ידברו על החזרת הבקעה? ירושליים המזרחית? הכותל? וזכות השיבה? על מה ידברו.אין על מה לדבר משמעות החזרה למשא ומתן עם עראפת היא הסכם הכניעה העתידי של מדינת ישראל לאיסלם בדרך לחיסולה של המדינה ולפי דוקטורינת אש`פ חיסול ישראל בשלבים. המלחמה היום בעראפת צריכה להיות לא על הסיכוי לחזור לשולחן המשא והמתן,המלחמה היום בעראפת וברשות צריכה להיות על החזרת הבטחון לתושבי ישראל והפסקת הטבח באזרחים ישראלים. ועוד נקודה חשובה,אומרים אומרים שועי השלטון וכל מיני אלופים בדימוס תאבי דקות מסך,אומרים אנחנו לא יכולים לבחור את הפרטנרים שלנו.זו אמירה נכונה מאוד אבל ופה האבל בה הידיעה. אבל מדינת ישראל כמדינה ריבונית אינה חייבת לשוחח ואפילו חובתה לא לדבר לא לשאת ולתת עם ארכי רוצח פושע וטירוריסט.אף אחד לא יכול לכפות עלינו לנהל איתו משא ומתן.