לכל הלא מפרגנים

לכל הלא מפרגנים ../images/Emo123.gif

די נמאסתם כשראש העיר הקודם לא עשה כלום מעניין לאף אחד לא היה מה להגיד לקטר לצעוק לרדת עליו או על כל סגניו וכל החבריה שלו מסביב די נמאסתם מעניין רק על הדברים הלא טובים יש לכם מה להגיד ניסיתם לראות קצת את הדברים הטובים.
 
חיפושית3

כמה שאת צודקת,אבל מה לעשות יש אנשים שלא יודעים לשבח. לא נורא תני להם להמשיך ולהיות קטנוניים. אני מציע להם לקנות הרבה כובעים כי יום מן הימים הם יוכלו אותם.
 
אני אשמח לאכול את הכובע.

ואפילו עם קצת מלח. שים לב שזה מה שאמרו מיד אחרי הבחירות - "תנו ללחיאני מאה ימי חסד ותאכלו את הכובע". הכובע ההוא עוד מחכה לי במטבח לאכילה. בשגיא מעולם לא תמכתי ותמיד התנגדתי אבל מה לעשות שאת הפורום הזה גיליתי דווקא בתקופת לחיאני? גם אז לא יצאתי בהפגנות וזעקות נגד ראש העיר וגם היום לא אעשה זאת. יש לי דברים יותר טובים לעשות כשאני עובד 12 שעות ביום. כל מה שיש לי זה הפורום כדי להביע את דעתי כי אני לא פעיל פוליטי כמו שהיה מר ברק ולא מקורב כמו מור חיים. אבל... אני לא רואה שום דבר רע בלציין שראש העיר הולך בדרכי ראש העיר הקודם. המכרזים לא נראים טוב וראש העיר מכניס מקורבים לעירייה על חשבון עובדים קשיי יום. תארי לעצמך, חיפושית, שקרוב משפחה שלך היה מפוטר ממשרתו כעובד ניקיון כי לחיאני החליט להכניס עוד חבר לעירייה ואין תקציב? מה אז היה קורה? וחוץ מזה עוד לא ראיתי שום שיפוץ רציני ומסיבי בעיר חוץ ממעשים קטנים של קוסמטיקה והרבה הופעות תדמית בכנסים. ראש עיר כזה לא צריך. צריך ראש עיר שעושה.
 

gooly

New member
ביום שאני "יוכל" את הכובע

מרמור חיים ידע עברית
 
אין לי טענה לעיברית שלו.

יש לי טענות לעיוורון שלו מול מה שקורה בעיר ובעירייה. טעויות כתיב אפשר לתקן אבל טעויות של ראש עיר קשה מאד לתקן (זה מה שאמר לחיאני כל הזמן).
 
מר גנרל חתולון

הטעויות אינם טעויות כתיב הטעויות הינם טעויות של הקלדה. בדוק את שאתה כותב ותראה כמה טעיות הקלדה ישנם אצלך אז אל תנסה ללמדני לכתוב ללא טעויות כתיב. ולגבי העיוורון יש לנו ויכוח מי הוא העיוור שבנינו. בעבר הזמנתי אותך שנצא ביחד לסיור בעיר על מנת שתראה את השינויים שנעשים בעיר ואתה אפילו לא עניתה לי, רק תסביר לפורום מה זה אומר שלא התיחסתה להזמנה זו!!!!
 

LEA2004

New member
שגיאותיו של ראש העיר והזנחת העיר

לצערי אין באים בפורם ללמד עברית אחד את השנ, הבעיה חמורה יותר שהעיר מוזנחת לא נקיה. ביום שבת כל העיר נראת כמזבלה ציבורית אחת גדולה. אינני יודעת מה המורים בבת-ים לקחו השנה את תלמידי כיתות ד' ללמד אותם על עירי בת-ים. האם איך צריך לחיות בתת תנאים? אולי במקום כל הפעילויות המטופשות סביבי העיר שאין כל חוברת או ספר או אתר מסודר שהילדים ילמדו משם, ללמד את הילדים לשמור על סביבה נקיה ולתת דוגמא, מה זה נקיון מה זה גינה פורחת ולא קוצים ודרדרים זר לי אני מאד התאכזבתי מראש העיר הנבחר. אני תקווה שהציבור יפקח עין ויחליף אותו במהרה ולא כפי שהיה עם שגיא.
 
מר גנרל חתולון

מה בוער לך הכובע,מה אתה קופץ ומדוע לא קופצים שאר הכותבים בפורום. לעינין הכובע שיש לך במטבח ההיתה צריך לאכול אותו כבר מיזמן,אבל כמו שכתבתי לך כבר בעבר אתה מתעסק רק בטפל ולא בעיקר ולכן טענותיך לא נחשבים ולא חשובים. לידיעתך הפיטורים שבדרך הינם אך ורק בגלל ניהול כושל של ההנהלה הקודמת ואיפה ההיתה אז? למרות שכתבתה שאת הפורום גיליתה רק בתקופה של לחיאני.
 
הו... כן.

ממש לאכול את הכובע. אתה משלם ארנונה מר מור חיים? אכפת לך לאן הולך הכסף? תסתכל על התקציב החדש ותגיד לי שהוא טוב. תראה כמה בורות יש בו וכמה חורים שחורים שלתוכם הרבה כסף הולך להעלם. זה הכסף של התושבים ונראה שללחיאני יש תוכניות אחרות לגביו. תקציב ההסברה תפח לו, גם תקציב לשכת הגיזבר קפץ ב-50 אחוז ולא נדבר על סעיפי החזרי ההוצאות שמר לחיאני מתכנן לעצמו ולהנהלה. התקציב הזה הורג את האנשים קשיי היום וגורם להנהלה לתפוח. זו סיבה מספיק טובה בשבילך לאכול גם כובע וגם חליפה או שתיים.
 
לעינין תשלומ הארנונה

אני משלם את מיסים לעיריה ולא חייב להם אף אגורה שחוקה אחת וגם במיקרה זה אני מזמין אותך לבוא איתי לבינין העיריה ולבדוק את חשבונות המיסים האישיים שלי .(שקיפות מוחלטת) אתה כבר קבעתה כבר את דין התקציב, זה מענין מאוד.
 
שנינו מכירים את יחסי הכוחות.

ואתה יודע טוב מאד שכולם מגוייסים לדיוני התקציב והקואליציה תנצח. לכשעצמו זה דבר טוב כי אני בחרתי בקואליציה הזו אבל זה לא מה שרציתי. אני בעד תוכנית כלכלית וקיצוץ אבל אם מקצצים שיקצצו לכולם, ובמיוחד להנהלה. יש הרבה מקומות בארץ שאם צריך לקצץ אז ההנהלה נותת דוגמא. שלחיאני ילמד מהאנשים האלה.
 
מה דעתך לתת קצת תשובות?

כמו למשל, למה ראש העיר דואג לתקציבים מיוחדים ללא צורך באישור המועצה או למה יש גידול של הוצאות בתחומי ההסברה או בכלל למה סעיף החזרי ההוצאות גדל? האם ראש העיר יודע על הוצאות גדולות קרבות והולכות? אולי שכר טירחת עורך דין בשבילו?
 

gooly

New member
קופה קטנה של 2.8 מיליון ש"ח

עשה לו ראש העיר ולחבריו המנכ"ל והגזבר שלהזכירכם הם מינוי שלו 1.4 מיליון ש"ח לראש העיר לחלק "מתנות" 0.8 מיליון ש"ח למנכ"ל לחלק "סוכריות" 0.6 מיליון ש"ח לגזבר לעשות "תיקונים" משלו ועכשיו השאלה מי מבין האזרחים יהנה מההפתעות בטח לא אלה שהוכים להיות מפוטרים ומשפחותיהם להיקלע למצוקה כלכלית ובכלל שכחנו התקציב הוא גרעוני בסדר גודל של 20 מיליון ש"ח אז שלא יעבדו עליכם!!!
 

דוד ברק

New member
הוי, מספיק...די... מנטרה חוזרת...

מזה כמה ימים אני עוקב בשקדנות, בשקיקה ובאדיקות אחר תגובותיך בפורום. כל הזמן את מסתובבת סביב תוכנית ההבראה, ושלמעלה יש "שמנת" והקיצוץ יפגע בחלשים שהם "למטה". את מבקשת לקבל בפורום "סימפטייה" מהגולשים, ודברייך הם כה מוסברים נכונה עד שכולם מבינים שאת עובדת עירייה, ועלולה להיפגע. לא את זאת אנו רוצים. אני מבקש שתביני דבר אחד, 10 שנות השלטון הקודם גררו את העיר לתהומות הנשייה מצד אחד ויצרו נורמות פסולות מצד שני. למשל: היתכן הדבר לקבל אחזקת רכב ללא רישיון נהיגה !!! היתכן הדבר לקבל שעות נוספות ללא הכרה, ולפעמים ללא ההשקעה הנכונה !!! היתכן הדבר לקבל אלפי ק"מ כאחזקת רכב כשהאדם מתגורר שני ביניינים מהמשרד בעירייה ??? והולך ברגל למשרדו ומכוניתו "נחה" בבית... יש להבין דבר אחד, אגב, גם עבדך הנאמן במקום עבודתו (בטח את יודעת כמו הרבה דברים אחרים) עבר תוכנית הבראה כואבת - בנוסף ליציאת עובדים קצצו בצורה כואבת בשכר - זה סוכם עם וועד העובדים...אזי אני יודע "קצת". מעבר לזאת, איני אומר שהמצב קל, כל אדם הוא משפחה ואבוי לנו באם לא תהיה פרנסה, אבל כנגד העיר תיקרוס !!!! אנא, הציעי לי פתרון אחר - ובאם הוא הגיוני אעביר אותו הלאה...סכמנו.. נ.ב. כל רפרנט/סמנכ"ל שהגיע החליף מישהו אחר...אין משרות בכירות חדשות... דוברת (אתי תלמי) - הוחלפה. עוזר ראש העיר (שבתאי כהן)- הוחלף. סגן היועץ המשפטי (לבנון) - הוחלף. בנוסף לזאת אנשים אלו מבצעים עוד מטלות ומשתכרים אותו שכר. אגב, את בטח מודעת למושג "משרות אמון" - כל מנהל מוסד/מנכ"ל וכו' מביא עימו אנשים שיוכל לעבוד עימם, זוהי לא נורמה פסולה. כל אחד עושה זאת. מקווה שהסברתי את עצמי במקצת... בנוסף, "קופה קטנה" קיימת בכל ארגון/מוסד - זה לא דבר חדש...
 

gooly

New member
אז תסביר לי איך אשתו של

סימו נכנסה לעבוד כפקידה בבית ספר כשיש קיצוץ בכל המינהלות של חינוך בתי הספר? אין כאן איפה ואיפה?
 

דוד ברק

New member
מי זה סימו????

האם את באמת חושבת שאני מכיר את כל עובדי העירייה??? מי זה סימו???
 

האזרח 10

New member
גולי עובדת עירייה

אני רואה שאת מכירה את כולם מבפנים,איפה ואיפה כלפי מי? גולי את עובדת עירייה וזה חד משמעי.
 

gooly

New member
SO כאילו

מה אתה רוצה להגיד בזה? שלא לגיטימי שאני מבקרת את התנהלות העיר ?
 

mamushy

New member
בלש גשש פןתר כל תעלומה

רק תפתרו כמה תעלומות שקיימות בעירנו ולא לגבי זהות האנשים פה מה קורה עם התקציב שלחייאני לקח שוב לבדיקה מחדש? נעשו שינויים? הושגו השגות? יש אינפורמציה?
 
למעלה